Preslovljavanje teksta

Alek

to so...@googlegroups.com
Da li je nekome od vas nekad zatrebao alat za preslovljavanje teksta ili podnapisa?

Napravio sam alat za preslovljavanje teksta. Pošto su počeli ljudi da ga koriste, odlučio sam da dodam neke nove funkcije.

Alat se nalazi na adresi http://www.vavok.net/translator/

Opciju za ispravljanje reči (word correction) sam skoro dodao. Svrha funkcije je da ne bi prevodio Johnnie Walker u Јохнние Wалкер tj. da bi to pravilno prikazivao određene reči i imena. Verujem da je to korisno i da će mnogima uštedeti mnogo vremena, kad se unapredi baza reči.

Ukoliko neko ima predlog šta bi valjalo dodati, rado ću razmotriti.

Aleksandar Božinović

to Српска отворена рачунарска терминологија, bg.ale...@gmail.com
Ne radi ti alat. Meni Johnnie Walker prebaci upravo u Јохнние Wалкер.

Alek

to Српска отворена рачунарска терминологија, bozinovic....@gmail.com
Odgovorih na mejl, pošto sam mislio da sam dobio direktnu poruku, ali ću i ovde, da budu ljudi upućeni.

Hvala za informaciju. Upravo sam ispravio grešku, sada je ok.

Da bi ispravljao takve "greške, takođe, treba čekirati opciju "Word correction".

Da bi bilo potpuno funkcionalno, moram upotpunjavati wordlist sa frazama koje će sistem ispravljati.

Ukoliko koristite ovaj alat i potrebno vam je da sistem isravlja greške tj. neke fraze, slobodno mi javite da ubacim u sistem.