Превођење Тандерберда (Mozilla Thunderbird)

Марко М. Костић (Marko M. Kostić)

to Српска отворена рачунарска терминологија
Поздрав свима,

Покушавам већ пар дана да ступим у контакт са особом задуженом за превод Тандерберда на српски језик, јер је постојећи превод
почео да пропада (појављују се енглеске речи у главном прозору), али ми то не успева.
Питао сам на ИРЦ каналу #thunderbird (MozillaNet) и слао упит преко ове странице али нисам добио одговор о томе како могу
да кренем са превођењем.

На савет познаника сам решио да питам и овде.

Да ли неко зна како могу кренути са превођењем Тандерберда на српски? Кога бих могао да контакирам?

Хвала унапред.

Filip Miletic

to Српска отворена рачунарска терминологија

Марко М. Костић (Marko M. Kostić)

to Српска отворена рачунарска терминологија
Хвала!