Превод речи Timestamp

acamica...@gmail.com

to Српска отворена рачунарска терминологија
Тражио сам по различитим терминологијама (Мајкрософтовом, Микро књигом, итд) и реч Timestamp се преводи као временска ознака. Постоји ли неки доследнији превод? Нашао сам и превод временски печат (није ли то боље решење?).

Срдачно,
Александар

Марко М. Костић (Marko M. Kostić)

to Српска отворена рачунарска терминологија
Поздрав,

У пројекту Рајот (Riot, веб клијент за Матрикс протокол) сам користио израз „временски жиг“ као превод речи "timestamp".

Све најбоље,
Марко

Persida Boskovic

to so...@googlegroups.com
Hvala!

--
Ову поруку сте добили због тога што сте се пријавили у групу „Српска отворена рачунарска терминологија“ у Google групама.
Да бисте отказали пријаву у ову групу и престали да примате имејлове од ње, пошаљите имејл на sorta+un...@googlegroups.com.

Милош Поповић

to Сорта
Жиг или печат су мени сасвим уреду, а ја сам више за жиг.