VII. ZSELIC IVV Túranapot 10, 20, 30, 50 km-es távokon

József Szép

to Balázs Benedek, Balázs László, Berkes József, Detrich István, Hevesi Zoltán, Ilona Karsai, János Bakonyi, József Pintér, MA-VIK Triatlon Club, METEOR Természetbarát Turista Egyesület, Molnár Magdolna, Péter Fodor, Somogy Megyei Természetbarát Szövetség, Szent Kristóf Természetjáró Egyesület, Szilágyi Balázs, zold...@somogy.hu, Zselic Természetjáró Egyesület, som...@googlegroups.com, TTE Meteor
Kedves Sporttárs/Sporttársnő!

Alulírott, a Kaposvári Természetbarátok Turista Egyesületének elnöke
az alábbi kéréssel fordulok Önhöz:

A kaposvári természetbarátok 2019. október 05-én, szombaton rendezik meg
az VII. ZSELIC IVV Túranapot 10, 20, 30, 50 km-es távokon.

Kérjük, hogy a rendezvényünket
ismertessék és a
lehetőségek szerint vegyenek részt rajta.

Természetbarát üdvözlettel:

Szép József SE elnök
Kaposvári Természetbarátok Turista Egyesülete
7400 Kaposvár, Honvéd utca 25. 2. emelet 1.
+36-30/581-6353
mr.szep...@gmail.com
http://termeszetbaratok.gportal.hu
VII. ZSELIC IVV Túranap 2019. október 05-én, szombaton.pdf