Fwd: FW: Rv: Es comencen a moure peces sobre l'horari continuat... al Garraf, de moment

1 view

ANA COSTAS JUANDO

to somme...@googlegroups.com

-- Mensaje reenviado ----
De: Rosa Maria Pallarés Mercader <RosaMaria...@uab.cat>
Enviado: dom,15 mayo, 2011 00:37
Asunto: Es comencen a moure peces sobre l'horari continuat... al Garraf, de moment

Bona tarda!
No sé si ja teniu noticies d'aquesta proposta, ja que la vaig enviar al sindicats perquè em fessin difusió, però per si de cas la torno a enviar a tots el centres de la zona.
En el document adjunt, us envio una  proposta de jornada continuada per tot el curs. Hi ha la comparació amb l'horari clàssic i les avantatges i inconvenients de tots dos
Si el presentem a les famílies i ens donen suport, és el moment de pressionar al departament, ja que encara no ha tret l'ordre del calendari i horari del curs vinent.
Si cadascun l'envia als mestres que conegui, encara que siguin de altres zones, podrem fem més força.

Una abraçada
Milagros Alguacil Garcia
Directora de l'Escola El Morsell

Carta a famílies horari continuat.doc