Sóc.Mestre

to somme...@googlegroups.com

Sóc.Mestre

Poma Magrana Castanya Raïm: Fruits de la Tardor

Aquí teniu unes fruites de la tardor disponibles per a ser pintades :) Poma Magrana Castanya Raïm...

Visiteu http://socmestre.blogspot.com per llegir la resta
You are subscribed to email updates from Sóc.Mestre
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Dolors Puig Boada

to somme...@googlegroups.com
Molt bones, companys!  Sóc una entusiasta de "Sóc mestre" des de fa temps. Fa pocs dies em vaig fer subscriptora del grup de seguidors perquè és una web molt rica en recursos i, a més, també m'interessa compartir les meves experiències, per tal de que puguin ser útils pels altres companys.
Us volia comentar una petita cosa que em preocupa:  La pàgina del blog "Sóc mestre", em costa molt de carregar, va molt i molt a poc a poc.  De vegades, se'm penja.  Si vull consultar algun recurs, he d'esperar una bona estona perquè se m'obri.  No sé si algú més us ho ha comentat.  Tinc l'ordinador nou i al dia. Pot ser que em falti algun complement per descarregar perquè em vagi més de pressa, però ho dubto.
Només puc consultar el vostre blog per via web, no em convenç gaire el facebook i de moment, no me n'he fet.
Si us plau, ho podrieu comprovar i dir-me alguna cosa?  Us ho agraïria molt!  Moltes gràcies per tot!!

                                        Felicitats per tot el vostre treball i fins aviat!

                                                    Mª Dolors Puig Boada
                                                    (Interina de Primària)

Date: Mon, 17 Oct 2011 16:25:10 +0000
Subject: [Som.Mestres] Sóc.Mestre
From: cityf...@gmail.com
To: somme...@googlegroups.com
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Som.Mestres" de Grups de Google.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a somme...@googlegroups.com.

cityfriman Sóc.Mestre

to somme...@googlegroups.com
Tens raó.No t'ho negaré.Actualment Sóc.Mestre presenta una gran quantitat de recursos,la major part accessibles des de la pàgina principal.En l'actualitat estem treballant en el seu redisseny, reduïnt certes seccions, i variant l'accés a algun dels recursos.Facebook és el que li posa cara al que envolta Sóc.Mestre, tan senzill com que a Tal i Pasqual aquell recurs li va bé, li serveix, i li agrada.Tot acaba remetent al blog principal, el que costa de carregar.
Per a fer aquest redisseny és molt important la vostra opinió, la de la gent que veniu i hi accediu, la de la gent que envieu missatges,recursos, opinions.És per això que us animo a que ens envieu la vostra opinió, suggeriments, igualment que si voleu col·laborar d'una forma més activa al seu nou disseny.I per suposat a que ens seguiu visitant, aprenent i ensenyant amb Sóc.Mestre.

Sóc.Mestre

Anna Sorolla Lerma

to somme...@googlegroups.com
Hola a tots i totes,

A mi em passa el mateix, no sé la millor forma o manera d'organitzar el blog, però us deixe un projecte cooperatiu i colaboratiu que vaig comencar aquest estiu juntament amb un altre mestre de Granada. Es tracta d'un site on recollim recursos mitjançant l'aportació al Twitter, o bé mijançant un formulari de Google docs. Espere us agrade i pot ser a més d'incloure el bloc, si voleu aportar recursos o bé creieu que es una forma de reconduïr aquellls que hi poseu al bloc, doncs benvinguts!!!

Una abraçada,

Anna Sorolla

Sóc.Mestre

to somme...@googlegroups.com

Sóc.Mestre

Etiquetes - Temes i Enllaços Interessants a 23/10/2011

Continuant amb la renovació de Sóc.Mestre i després de les múltiples queixes sobre la velocitat de...

Visiteu http://socmestre.blogspot.com per llegir la resta