خواستگاری بلر در دستشويي!

somehsara

to صومعه سرا
خواستگاری بلر در دستشويي!

نخست وزير سابق انگليس هنگامي از همسرش چري خواستگاري كرد كه وي در حال
تميز كردن «سرويس بهداشتي» بود.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، چري بلر به تلويزيون بي‌بي‌سي
گفت توني در سال 1979 هنگامي كه وي در حال تميز كردن ويلايي در «توسكاني»
پيش از اسباب‌كشي به آن بود، از او خواستگاري كرد.

اين وكيل به برنامه «چري بلر واقعي» كه قرار است روز چهارشنبه پخش شود،
گفت: «من سرويس بهداشتي را تميز مي‌كردم و وي ناگهان اين مسئله را هنگامي
كه من روي زمين زانو زده بودم گفت كه ما ازدواج مي‌كنيم.»

خبرنگار از او پرسيد: «بنابراين شما هنگامي كه در حال تميز كردن سرويس
بهداشتي بوديد، براي ازدواج با وي موافقت كرديد؟»
چ
ري پاسخ داد: «بله خيلي دوست‌داشتني بود. بسيار رومانتيك بود!»

خانواده بلر در حال حاضر چهار فرزند دارند كه پسر آخر وي «لئو» در سال
2000 و زماني كه وي نخست وزير انگليس بود به دنيا آمد كه اين مسئله در
150 سال گذشته براي يك نخست وزير رخ نداده بود.

بلر 54 ساله پس از 10 سال نخست وزيري چهارشنبه گذشته قدرت را به گوردون
براون واگذار كرد.