Erdoğan 'örtülü ödenek' rekoru kırdı: İki yılda 978 milyon TL harcadı!

soL Haber Portalı

to solg...@googlegroups.com
haber.sol.org.tr
16.10.2012

Günün Yazarları

GÜNDEMDEKİLER

Britanya Başbakanı Cameron’un Edinburg ziyaretiyle 2014 yılında gerçekleşmesi planlanan İskoçya’nın bağımsızlığı için yapılacak referandum anlaşması imzalandı. Uzun bir süreden beri gündemde olan bağımsızlık tartışmaları bu referandum ile yeni bir rotaya evrildi.

Türkiye'de medyanın neredeyse tamamiyle iktidarın emrine sokulduğu bir dönemin standart köşe yazarlarından biri olan Mehmet Barlas, dünkü "İktidarları desteklemek ayıp değildir" başlıklı köşe yazısıyla sırtını dayadığı iktidara övgüler düzdü.

AKP’li olmadan önce sarf ettiği “Karunlaşmayacağız, Firavunlaşmayacağız, Belamlaşmayacağız” sözlerinin arkasında olduğunu belirten, Kurtulmuş’ın “AKP karşıtı” olduğu dönem söylediği diğer sözleri arkasında durup durmayacağı merak ediliyor.

postaL
Bizim Amerika

Devlet ve Siyaset

Sonuncu Kavga