soL Gazetesi 'Merhaba' dedi

soL Haber Portalı

to solg...@googlegroups.com
haber.sol.org.tr
01.10.2012

Günün Yazarları

GÜNDEMDEKİLER

Suriye Dışişleri Bakanı Velid Muallim, Suriye’de yaşanan krizin tek sorumlusunun Türkiye olduğunu belirtirken, arabuluculuk girişimlerini "memnuniyetle" karşıladığını ifade etti.

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, 4+4+4 olarak tanımlanan 12 yıllık kesintili eğitim sisteminde zorunlu ortaöğretim (8-12. sınıf) çağı yaş aralığında üst sınırı bazı istisnai durumda “25 yaş” olarak açıkladı.

Yunanistan, Türkiye ve Kıbrıs barış hareketlerinin üçlü toplantısına ev sahipliğini bu yıl Kıbrıs Barış Konseyi yaptı.

AKP Sözcüsü Hüseyin Çelik, Cumhuriyet Gazetesi Ankara Temsilcisi Utku Çakırözer'in katıldığı kongre salonundan canlı yayınlacak HaberTürk TV programını durdurdu.

postaL
Bizim Amerika

Devlet ve Siyaset

Sonuncu Kavga