[GSL] Conferinta Software Liber

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

Numele meu este Marian Banica si coordonez de putin timp un proiect open source de project management. Este vorba despre Redmine Romania pe www.redmine.ro

Intre 2006-2008 am co-organizat un eveniment dedicat dezvoltatorilor open source.
Romanian Open Source DEVelopment Meeting

M-ar interesa acum sa organizez un eveniment foarte asemanator numit Software Liber.

As putea folosi pentru asta domeniul softwareliber.ro?
Tot ce va fi facut pentru eveniment va fi open, inclusiv listele de discutii.

Astept un raspuns din partea voastra.

Marian

Stas Sușcov

to g...@liste.softwareliber.ro
Salut,
mă bucur să aud despre această inițiativă, însă nu văd de ce ai nevoie de domeniul softwareliber.ro pentru a-l face.
Organizează evenimentul/o echipă, încearcă să-l promovezi, i-a legătura cu persoanele de aici și vezi dacă ai susținere.
Nu domeniul face un eveniment să fie bun, și cred că e greșit să pornești din această direcție.

Mult spor.

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salut Stas,

Promovarea se face printr-un site, printr- prezentare a obiectivelor, etc
As avea nevoie in prima faza de un subdomeniu conferinta.softwareliber.ro pana cand detaliile organizatorice sunt gata (cu tot ce este nevoie) iar apoi mutat pe www.softwareliber.ro/conferinta

In cazul in care nu este disponibil site-ul pentru asa ceva voi gasi un alt nume.

Cred totusi ca e mai utila asocierea cu un grup deja existent, cu aceleasi valori decat ceva creat de la zero care sa targeteze aceeasi comunitate si asa mica.

Astept un raspuns la ce am spus mai departe pentru a lua o decizie in aceasta directie.

Marian

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/

Adi Roiban

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

Având în vedere că site-ul e inactiv de multă vreme nu cred că e vre-o problemă.
Pentru partea tehnică e nevoie fie de IP pentru CNAME, fie de utilizator GitHub pentru a găzdui prin GitHub pages.

Succes!
--
Adi Roiban

Stas Sușcov

to Grupul pentru Software Liber, Marian Banica
În data de Sun, 21 Dec 2014 08:02:44 +0200, Marian Banica <banica...@gmail.com> a scris:

Cred totusi ca e mai utila asocierea cu un grup deja existent, cu aceleasi valori decat ceva creat de la zero care sa targeteze aceeasi comunitate si asa mica.

Grupul nu mai există de 2-3 ani. Chiar nu văd de ce ții neapărat să fii asociat cu o comunitate inactivă.

Cum a spus Adi, domeniul nu e o problemă, e mai important unde vrei să ajungi cu sau fără el.

Marcela Oniga

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

Daca ai nevoie de promovare te pot ajuta, noi organizam OSOM (Open Source Open Mind) din 2010 asa ca poti conta si pe noi pentru sustinere, doar sa ne spui despre ce e vorba, cand, unde si cui se adreseaza evenimentul.

Mersi,
Marcela Oniga.

Marian Banica

to Marcela Oniga, Grupul pentru Software Liber
Buna Marcela,

Evenimentul se adreseaza dezvoltatorilor de solutii open source, studentilor de la facultati cu profil informatic/calculatoare si micilor intreprinzatori si are 3 obiective:

1) crearea unei legaturi intre mediul academic si comunitatile open source pentru ca studentii sa poata contribui la proiecte.
2) crearea unei legaturi intre comunitatile open source si mediul de afaceri pentru ca cei din urma sa foloseasca solutii open si sa se poata baza pe suport local de buna calitate.
3) networking intre proiecte open source cu interese comune pentru a isi uni eforturile pentru promovarea unor concepte open (si nu neaparat ale unor tehnologii, distributii, etc).

Ca si idee pentru proiectul Redmine am gasit interes destul de important de a sustine acest proiect din mediul academic.

Nu spun ca Redmine ar fi perfect sau ca ar fi complet pentru ca nu este. Daca ar exista insa comunitati locale pentru Trac, Bugzilla, Mantis BT as fi mai mult decat fericit sa impartasesc idei impreuna despre cum se pot rezolva diferite studii de caz (probleme din business) folosind diferite instrumente pentru diferite nevoi.

Ideea este de a integra diferite solutii open pentru a raspunde unor nevoi din viata reala.

Despre eveniment ne-am gandit sa fie in aprilie-mai si exista deja un mic grup de initiativa. E insa nevoie sa ne definim cateva dintre prioritati in perioada urmatoare.

Cu drag,
Marian Banica

Stas Sușcov

to Marcela Oniga, Marian Banica, Grupul pentru Software Liber
În data de Sun, 28 Dec 2014 17:29:24 +0200, Marian Banica
<banica...@gmail.com> a scris:

> [...]

> 3) networking intre proiecte open source cu interese comune pentru a isi
> uni eforturile pentru promovarea unor concepte open (si nu >neaparat ale

Dintre toate obiectivele, doar (3) are ceva în comun cu GSL.
Cu toate acestea, primele două sunt niște obiective foarte diferite și
consider că ar trebui folosite împreună cu mare grijă drept scop al unei
conferințe.

Mai cred că ar trebui menționat grupul ROSEdu, ei activează de mai mulți
ani în mediul academic și cred că îți pot fi de folos.
Ar mai trebui amintită converința OSOM.ro, și ei au unele obiective
asemănătoare...

Mult succes și sărbători fericite tuturor!

Stefania Ioana Chiorean

to Grupul pentru Software Liber
Marian,
Bugzilla - e un proiect Mozilla deci cu mare drag daca vrei ajutor pe partea aceea ma poti contacta.

Spor!
Sarbatori fericite!

--
Stefania Ioana Chiorean
Mozilla Reps Mentor

Marian Banica

to Stefania Ioana Chiorean, Grupul pentru Software Liber
Salut Stas, buna Stefania,

Si 1) are legatura destul de mare cu GSL.

1) crearea unei legaturi intre mediul academic si comunitatile open
> source pentru ca studentii sa poata contribui la proiecte.

@Stefania

Daca exista interes am putea face diferite prezentari atat despre Bugzilla cat si despre Redmine unor studenti interesati de management de proiect. Acesti studenti sunt in special de la facultati tehnice din Bucuresti (pentru ca eu aici sunt localizat)

Toate bune,
Marian