[GSL] poze Floss Camp

Doru Ilasi

to lista Grupul pentru Software Liber, Asociatia Prolinux
Pot ruga pe posesorii de fotografii la Floss Camp sa le ridice intr-un ftp unde sa le avem toti accesibile o vreme ?
E nevoie sa va transmit fiecaruia un user de upload, pentru care e nevoie de un mail pe privat catre mine.

Asteptam de asemenea pe lista impresii, multumiri, nemultumiri si idei de mai bine pentru editia urmatoare.

Multumesc,
Doru

Ion-Mihai Tetcu

to Grupul pentru Software Liber, Asociatia Prolinux
Pe ale mele le pun undeva azi.

--
IOnut
Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber

mariuz

to Grupul pentru Software Liber
Sunt multe de spus , mai ales ma bucur ca ne-am adunat intr-un loc
si am mai facut schimb de idei si opinii , glume
O sa incerc sa scriu pe blog , mai pe larg

Alexandru Szasz

to Grupul pentru Software Liber, Asociatia Prolinux
De văzut http://a.maimult.ro/FLOSSCamp2012/
De descărcat (200MB) http://a.maimult.ro/FLOSSCamp2012/FLOSSCamp2012.tar.gz

Lista de discuții a Grupului pentru Software Liber

--
Alexandru Szasz

Alexandru Szasz

to Grupul pentru Software Liber, Asociatia Prolinux
Stas, pune tu te rog pozele pe camp.softwareliber.ro și eventual lasă și un mesaj cum se face asta, văd directorul pe server dar presupun că ai generat cu ceva miniaturile.

Actualizează și pagina cu participarea și pune membrii care au participat; dacă am uitat pe cineva (activ în lumea programelor libere), vă rog adăugați:

Alexandru Szasz
Doru Ilași
Cristian Silaghi
Ioan Eugen Stan
Alin Rus
Cornel-Florentin Dimitriu
Romulus Maier
Silviu Vulcan
Ionuț Jula
Tudor M Pop
Varga Levente
Petru Rațiu
Adrian Marius Popa
Alexandru Cucu
Tiberiu Turbureanu
Gabriel Ivănică
--
Alexandru Szasz

Tiberiu C. Turbureanu

On 05.08.2012 09:39, Alexandru Szasz wrote:

> Actualizează și pagina cu participarea și pune membrii care au
> participat; dacă am uitat pe cineva (activ în lumea programelor
> [...]

+ Andrei Nistor

--
Tiberiu C. Turbureanu
Director executiv, Fundația Ceata

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber

Tiberiu C. Turbureanu

On 05.08.2012 10:11, Tiberiu C. Turbureanu wrote:
> pune membrii care au participat

Dacă se face o listă și de comunități românești participante, se pot
pune legături și către Ceata [1] și Mozilla [2].

[1] http://wiki.ceata.org/index.php/Ceata_la_FLOSSCamp
[2] https://wiki.mozilla.org/Mozilla_Romania_meet-up_at_FLOSSCamp_2012

Mulțumesc,

Stas Sușcov

to Grupul pentru Software Liber, Tiberiu C. Turbureanu
În data de Sun, 05 Aug 2012 10:13:05 +0300, Tiberiu C. Turbureanu
<t...@ceata.org> a scris:

> Dacă se face o listă și de comunități românești participante, se pot
> pune legături și către Ceata [1] și Mozilla [2].
> [...]

Dacă mai sunt persoane care au nevoie de acces la pagina web, vă rog să-mi
dați un mail în privat cu numele de github.

Mersi.

Ion-Mihai Tetcu

to Grupul pentru Software Liber, Asociatia Prolinux

+ Ion-Mihai Tetcu :)

--
IOnut - Un^d^dregistered ;) FreeBSD "user"
"Intellectual Property" is nowhere near as valuable as "Intellect"