Re: [GSL] inkscape

Alexandru Szasz

to Nagy Ákos, Grupul pentru Software Liber
Proprietar e rospot; de folosit îl foloseam sub umbrela GSL, cel descris pe softwareliber.ro
Între timp apele s-au răcit și singurii care văd că mai ajută pe ici colo sunt Stas și Marius din câte văd eu pe lista GSL.
Deci locul potrivit pentru discuția asta e pe lista GSL.

În data de 17 martie 2013, 12:26, Nagy Ákos <nagy...@libreoffice.ro> a scris:
Mersi.
Între timp am aflat și de la el povestea.

A cui este domeniul softwareliber.ro sau cine este de pe listă o persoană care poate lua decizii. Am încercat să fac ceva din pagina web, și să activez, actualizez puțin informațiile, dar pe listă nu am reușit să rezolv nimic, fiindcă în afară de vorbe nu se poate ajunge nici unde.

Ákos

2013.03.17. 12:22 keltezéssel, Alexandru Szasz írta:
Salut,

Inkscape e tradus de Cristian Secară; el a încercat pe tradu.softwareliber.ro mai demult. Am dezactivat proiectul.

În data de 4 ianuarie 2013, 16:03, Nagy Ákos <nagy...@libreoffice.ro> a scris:
Ceau,

fiindcă am aflat că inkscape se aporie de un nou release, m-am uitat cum stă traducerea în limba română, și am văzut că proiectul cât de cât a fost tradus și pe tradu.softwareliber.ro. Am verificat și starea traduceri pe serverul lor (http://bazaar.launchpad.net/~inkscape.dev/inkscape/trunk/files/head%3A/po/), și cele două proiecte sunt complet diferite.

La iei sunt 31806 de cuvinte în proiect din care 11780 traduse, iar în narro 17208 de cuvinte din care 6597 traduse.
Dacă combin cele două proiecte numărul cuvintelor traduse rămâne neschimbat, deci în narro nu există nici un cuvânt nou tradus. Și traducerea oficială ultima dată a fost actualizat în 2010 august de Cristian Secară, cine se pare că atunci a folosit narro pentru traduceri.

Propunerea mea este să fie șters complet din narro fiindcă la starea actuală cine face vreo traducere, o face degeaba, de fapt oricine a făcut vero traducere din 2010 august a făcuto degeaba.

Ákos

--
Alexandru Szasz

--
Alexandru Szasz

Adi Roiban

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

Din cate tin minte, softwareliber.ro e inregsitrat sub numele meu.

Eu nu mai am timp de softwareliber.ro.

Am incercat sa predau stafeta, dar din cate observ nu s-a shimbat nimic.

Dupa cum ai observat si tu, sunt multe discutii si prea putine rezultate.
Ákos, daca vrei sa faci ceva cu softwareliber.ro, fa o pagina de
staging iar daca e ok mutam domeniul pe noua pagina.

----

Marius si Doru, se mai intampla ceva cu softwareliber.ro ? De cateva
luni este doar o pagina nefinalizata, cu continutul vechi.

Impreuna cu Stas am schimbat continutul vechi, tocmai pentru ca nu mai
vrem sa fie public pe site.

Cand aveti de gand sa actualizati pagina?

Spor,
Adi

2013/3/17 Alexandru Szasz <ale...@gmail.com>:

> http://softwareliber.ro/
> G...@liste.softwareliber.ro

Adi Roiban
Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/

Nagy Ákos

to Adi Roiban, Grupul pentru Software Liber
Ceau,

după cum am scris și în 16 ianuarie, schița pagini este gata:

După cum am scris de câteva zile, o pagină test deja există, luând în
considerare propunerile venite am creat și scheletul conținutului, care
la nevoie e foarte ușor de reorganizat.
Pagina este pe IP-ul 86.122.15.89, pentru a putea vizualiza în fișierul
hosts terebuie introdus:
86.122.15.89 softwareliber.ro

Dacă așa este OK, sau aveți elte propuneri, o completez. De desing până
când nu primesc o confirmare, mai serios nu mă ocup, fiindcă nefiind
desingner, î-mi ia mult timp, dar față de paina actuală și așa este mai
mult ca OK.
După cum văd, ați mai completat și la pagina actuală, dar nu cu foarte mult.

mariuz

On Sun, Mar 17, 2013 at 03:35:03PM +0200, Nagy Ákos wrote:
> [...]
> mult ca OK.
> După cum văd, ați mai completat și la pagina actuală, dar nu cu foarte mult.

Trimit parola de admin de la pagina actuala eventual sa completam cu ce
lipseste , am vazut cateva idei in meniu la tine si o sa fie si la
pagina mezzanine

Oricum nu trebuie sa te concentrezi pe design , ci pe continut , asta am
cerut

m-am uitat un pic si la pagina conceputa de tine , scheletul nu difera
mult cu ce e actual , te rog sa contribui direct din pagina de admin

Adi Roiban

to Grupul pentru Software Liber
Salut.

Am configurat 86.122.15.89 ca si staging.softwareliber.ro . Asta
pentru a putea accesa mai usor domeniul.

----

Marius, Doru exista un plan pentru a actualiza curand softwareliber.ro ?

Fara supare, dar versiunea actuala doar a facut 'revert' la
modificarile initiale.
Am pus harta pe domeniul principal tocmai pentru ca nu mai vrei sa fie
continutul vechi.

Deja au trecut mai multe luni fara nici o actualizare a continutului.

Consider lipsa de profesionalism si seriozitate.

In cazul in care nu se schimba nimic in 1 saptmana voi muta harta
inapoi pe domeniul principal.
Puteti continua sa lucrati la noul site pe staging.softwareliber.ro.

Spor,
Adi

2013/3/17 mariuz <mar...@mariuz.android-dev.ro>:

--
Adi Roiban

Nagy Ákos

to g...@liste.softwareliber.ro
Mesi,
am modificat setările. Teoretic pot existe legături nefuncționale, dar
încerc să le elimin.

--
Ákos

Nagy Ákos

to Grupul pentru Software Liber
Aștept datele de login.
Dacă e cine să se ocupe de framework-ul actual, pentru mine nu are
importanță ce rămâne, dar eu nu sunt programator, și numai din
distracție nu mă bag în python și django, dar cu wordpress mă descurc,
și rezov tot ce trebuie.
După ce văd ce știe în mod implicit, mai discută pe tema, că eu ce aș
considera util să fie realizt în spate.

--
Ákos

Adi Roiban

to Grupul pentru Software Liber
Daca vreti wordpress se poate folosi si site-ul vechi softwareliber.ro
sau tema de la vechiul site.

Am inlocuit vechiul site pentru ca avea continut nevalid si pentru ca
nu se mai ocupa nimeni de el.

Consider ca pe primul loc e continutul site-ul, iar softul sau tema au
o importanta secundara.

----

Aici este vechiul site (mersi Stas): http://retro.softwareliber.ro/

Dati un semn daca credeti ca vreti sa refolositi site-ul.

Spor,
Adi

2013/3/18 Nagy Ákos <nagy...@libreoffice.ro>:

--
Adi Roiban

mariuz

On Mon, Mar 18, 2013 at 10:14:35AM +0200, Adi Roiban wrote:
> [...]
> inapoi pe domeniul principal.
> Puteti continua sa lucrati la noul site pe staging.softwareliber.ro.

gresesti adi , am modificat continutul si se ocupa si Doru de acum
am trimis si la Nagy Ákos datele

pana la urma o sa fie scoase datele care erau vechi : membri , blog
posturi , si sa ramana doar ce e legat de eliberatica

vad ca stas ne forteaza sa modificam si floss camp in ce doreste el
numai nu php

deci eu nu inteleg va implicati sa ramanati in softliber sau nu ? si
atunci eu ies daca doriti

Stas Sușcov

to Grupul pentru Software Liber, mariuz
În data de Mon, 18 Mar 2013 16:23:51 +0200, mariuz
<mar...@mariuz.android-dev.ro> a scris:

> gresesti adi , am modificat continutul si se ocupa si Doru de acum
> am trimis si la Nagy Ákos datele

Adi nu a greșit cu nimic. Și mie mi se pare că ați făcut de toate numai ce
nu ați promis că faceți.
Marius, am revocat accesul tău la server (global).
Dacă nu ți-ai făcut cont pe mașina virtuală, te rog să intri în legătură
cu mine pentru a-ți asigura acest lucru.

> pana la urma o sa fie scoase datele care erau vechi : membri , blog
> posturi , si sa ramana doar ce e legat de eliberatica

Nu înțeleg de ce trebuie șterse toate știrile, mai puțin cele cu
eliberatica?
Nu văd logica? Ce-i FLOSSCamp ce are? Mozilla? Ubuntu?

> vad ca stas ne forteaza sa modificam si floss camp in ce doreste el
> numai nu php

Nu „v-am forțat”, așa cum nu „te-am” forțat să închizi tichetele vechi
fără vre-un argument.
Nu mi-o lua în nume de rău, însă ți-am mai zis Marius, nu ești „singur”
aici, și pentru a evita astfel de discuții, te rog să întrebi înainte de a
lua o decizie, mai ales dacă trebuie să anulezi o decizie luată anterior
de foștii membri.

Dacă mă întrebai de ce trebuie mutată pagina de la FLOSSCamp pe ceva fără
PHP, îți răspundeam, pentru că ce-i PHP acum, e fix engine-ul de jekyll,
care „copiate (că nu-i nimic de migrat!)” paginile în markdown, e mai ușor
să le întreții și să le găzduiești (acuma pagina web e sincronizată tot cu
github, ideal ar fi să mutăm totul pe github pages, să mai reducem din
complexitate). Tichetul a fost creat, pentru că vrem să *evoluăm* de la
unelte construite „in-house” la unelete care ar ajuta la creșterea
contribuitorilor! Tu l-ai închis fără argumente.

> deci eu nu inteleg va implicati sa ramanati in softliber sau nu ? si
> atunci eu ies daca doriti

Sincer, până acum sunt de acord cu Adi, și nu am văzut nici unul dintre
cei care s-au oferit să ajute, să vină cu o seriozitate și profesionalism
în actualizarea softwareliber.ro (că tot veni vorba, nu știu cum ai ajuns
de la softwareliber.ro la flosscamp).

Faptul că mă bag (sau ne băgăm) e pentru că ne pasă și nu pentru că vrem
să punem bețe în roate, însă vă rog și pe voi să nu „trageți carul chiar
prin pădurea cu uscături”.

Mai aveți o săptămână. Cum a spus și Adi!

Adi Roiban

2013/3/18 mariuz <mar...@mariuz.android-dev.ro>:

> gresesti adi , am modificat continutul si se ocupa si Doru de acum
> am trimis si la Nagy Ákos datele

Da. Greseala mea. Imi cer scuze. Nu am verificat in detaliu continutul
recent al site-ului.

M-am uitat acum ceva vreme (4 feb) si tin minte ca la Despre erau inca
trecuti Stas si Alex.
Tot atunci am trimits un email sa intreb ce se mai intampla cu site-ul
si de atunci nu am primit nici un raspuns.

Tot atunci a scris si Akos si Marian un mesaj si nimeni nu a raspuns.

M-am uitat si zilele astea si am vazut ca in mare continutul arata la
fel, iar cum nu am mai primit nici un raspuns de date trecuta, nu am
verificat detaliile.

> pana la urma o sa fie scoase datele care erau vechi : membri , blog
> posturi , si sa ramana doar ce e legat de eliberatica

OK. Nici o problema.

> vad ca stas ne forteaza sa modificam si floss camp in ce doreste el
> numai nu php

Aici cred ca trebuie discutat separat.

> deci eu nu inteleg va implicati sa ramanati in softliber sau nu ? si
> atunci eu ies daca doriti

Faptul ca din 4 februarie nimeni nu i-a raspuns lui Akos sau lui
Marian (si nici mie) m-a facut sa continui sa ma implic.

Marius, ti se pare normal ca cineva care s-a interesat de starea
site-ului sa nu primeasca un raspuns in termen de 1 luna?

Spor,

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
Salut Adi,

Din pacate eu sunt prea prins de altele in aces inceput de an ca sa ma pot ocupa. Am precizat atunci din ce motive am considerat ca site-ul si lista merita sa nu fie inchise, nu revin la discutia veche.

Daca Akos  si/sau Marian au vreme sa vada de ele, de ce nu.

Doru

Adi Roiban

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

Nu cred ca au fost discutii de a inchide lista.

Site-ul continea informatii neactuale si atunci a fost inlocuit cu o
pagina simpla.

Eu in 4 februarie am verificat site-ul si inca continea informatiile
vechi. Am trimis o intrebare pe lista iar raspunsul l-am primit doar
ieri.

Eu in continuare observ inactiviate si nu consider ca grupul este
activ daca din 4 Februarie Akos si Marian nu au primit nici un
raspuns.

Nu acuz pe nimeni si stiu ca fiecare dintre noi e ocupat.

In cazul in care gresesc, va rog sa imi atrageti atentia.

Spor,
Adi

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
Salut Adi,

Stai linistit, nu-s usor de suparat :).
Problema nu se pune despre cine nu face ceva anume ci despre cine poate si face ceva.
Eu unul cred ca asta e sensul corect.

Doru

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

Asa cum am precizat in cazul in care este nevoie de content eu m-as putea ocupa. Cred ca pe partea de design/implementare site exista destula resursa in acest grup.

Mai mult sub numele "softwareliber.ro" mi-ar placea sa punem la cale o conferinta care sa fie anuala in genul ROSDEV (www.rosdev.ro) (varianta romaneasca de FOSDEM).

Mentionez ca ROSDEV si GSL din punctul meu de vedere sunt doua grupuri care au activitate restransa si ca se poate face sub un nume sau altul conferinta.

In cazul in care cineva poate intocmi un layout profesinal si pune pe o platforma (de preferinta Wordpress, Drupal sau Joomla) as putea incepe sa scriu content.

Marian