[GSL] Drupal vs Django vs orice altceva

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

As vrea sa lamuresc un aspect referitor la platforma.
Platforma pe care se face are mai putina importanta in conditiile in care lucrurile merg cum trebuie.
Cu toate astea as vrea sa se inteleaga (daca e cazul) ca o platforma cunoscuta de 2-3 developeri care se implica acum nu va aduce pe termen lung un impact asupra site-ului pentru ca (vorbim de cazul cel mai defavorabil) in conditiile in care acesti developeri nu se vor mai implica se va ajunge la necesitatea schimbarii platformei. (parerea mea)

Drupal ramane o propunere...

In rest toate bune. Craciun Fericit in continuare :)

Marian

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
Din experienta, platforma e putin relevanta Marian, in fata continutului.

Singurul lucru de preferat e sa nu fie complicat de lucrat cu ea si administrat. In rest, un CMS va face ceea ce trebuie sa faca, nimic mai mult.

Drupal ar avea sens intr-un context cu mult mai complicat, parerea mea. Si nu-l scot din socoteala, doar il la s pe MArius sa aleaga ce ii e la indemana, pana cand hotaram ce si cum si ne apucam de treaba. Cand vine vremea putem schimba usor platforma.

Doru

2012/12/27 Marian Banica <banica...@gmail.com>
Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salut Doru,

Am agreat asupra acestui lucru: platforma este irelevanta (pana la un punct).
Chiar acum noi facem tranzitia de pe un site mare de pe o platforma pe alta si desi nu mi se pare asa simplu cum spui este perfect realizabil.

Trecand peste asta, as aprecia enorm daca ar exista undeva (la un click distanta) urmatoarele:
1) planul de dezvoltare a platformei pe o perioada de minim 1 an (spun asta pentru ca nu stiu cum fac altii dar eu cand am de dezvoltat un site mai mare imi fac un asemenea document)
2) concret pe ce este nevoie si cu ce se poate ajuta (editor articole, design, development, etc).
Spun asta pentru ca softwareliber.ro poate fi un site de content, poate fi un site de stiri, poate fi un site de prezentare sau poate fi un "blog extins" (pot fi si alte scenarii).
3) care este echipa actuala si cu ce se ocupa. Daca nu este peste mana se poate lucra cu redmine pentru dezvoltarea site-ului.

Cu drag,
Marian
Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania