[GSL] Romanian Gentoo Operating System

Stefan Cristian Brindusa

to g...@liste.softwareliber.ro
Buna dimineata Grupul pentru Software Liber ! Ma bucur sa va anunt imediata lansare publica a sistemului de operare pe site-ul http://rogentos.ro/ bazat pe Gentoo si Sabayon. De curand s-a format echipa si figureaza undeva la 20 de persoane active de contributie si dezvoltare. De ce Gentoo ? Pentru excelenta sa administratie si gestionare a scripturilor de instalare a pachetelor, prin intermediul managerului de pachete Portage ce ne permite mentinerea optima, eleganta si foarte usoara a sistemului in timp, cat si solutii rapide pentru rezolvarea bug-urilor (de la 5 minute in sus)
Momentan avem doar XFCE4 ISO, dar se pot instala orice alte interfete grafice odata ce sistemul este instalat. Scopurile distributiei sunt marcate pe site, si vom mai adauga in timp, odata ce punem cap la cap ideile si expunerea lor corecta.

Rogentos GNU/Linux nu isi propune sa aiba constiinta de grup, deci oricine doreste sa faca parte din echipa, asa cum am detaliat si pe site, poate sa intre si sa contribuie fara nici o grija, contributia mereu va fi apreciata, mai ales pentru evolutia comunitatii softului liber in Romania.

Asa ca, daca doriti, implicati-va in echipa si / sau urmariti-ne pe:
Iar pe irc.freenode.net canalul #rogentos-dezvoltare

Daca sunt intrebari, le astept cu drag ! De asemenea, din cate tin minte, au fost pe acest grup mai demult utilizatori de Gentoo, as dori sa le fac o invitatie speciala in proiect :) deoarece totul se lucreaza automatizat cu ajutorul scripturilor "ebuild", si exista de asemenea 30.000 de pachete / arhitectura precompilate (de la Sabayon), deci nu se pune problema de recompilare a intregului sistem (decat la dorinta proprie)

Respectele mele grupului,
Stefan Cristian

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to Grupul pentru Software Liber
Felicitări.
Am senzația că școala de vară, cu plasarea proiectului în program mâine 28 August, a impulsionat echipa și sper că lansarea n-a fost pripită (descărcarea imaginii încă nu mi s-a încheiat! ).

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/

--
Prof.Dr. Mihai Jalobeanu

Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (http://www.openrespect.org)

Stefan Cristian Brindusa

to Grupul pentru Software Liber
Nu a fost pripita, d-le profesor, mai avem de lucrat un pic la editia Legacy pana ce e full-controlata inca o zi. Momentan nu am facut o lansare publica reala, ci doar virtuala pe site :)
Pe maine la conferinta vrem sa avem Legacy ISO-ul facut, si o sa-l avem ! :>

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to Grupul pentru Software Liber
Mult succes. Pe mâine. Cu speranța unei prezentări reușite cu sprijinul lui Tibi și Răzvan.