[GSL] Care este de fapt targetul pentru softwareliber.ro

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salut

Ca si persoana care a facut si putina comunicare la viata lui revin cu o intrebare care va clarifica multe dintre discutiile de pe grup.

1) dezvoltatorii de solutii software si de solutii open source (aici textele trebuie sa fie foarte tehnice si cu exemple de cod... pierzi automat pe "tipa de la PR")
2) clasa de mijloc... care stie putin si e gata sa testeze.
3) oamenii de afaceri care isi doresc reduceri de costuri
4) mediul educational care vede investitie pe termen lung in asta si dezvoltarea facultatilor tehnice in directia asta (ma refer facultati tehnice licee de info, etc)
5bis) cercetare -> o pun separat pentru ca trebuie tratata separat pentru ca sunt oameni mai maturi care rezolva probleme existentiale, nu doar se joaca (sau asa sper caci nu am mers mai departe pe partea de doctorat)
5) mediul guvernamental -> care ar vedea reducerea unor costuri pe termen lung (daca se doreste asta)
a se vedea
http://www.whitehouse.gov/open

http://www.networkworld.com/community/blog/investment-open-source-software-will-only-go-
www.whitehouse.gov (creat cu Drupal)
------------------------

In cazul in care este un site dedicat dezvoltatorilor ca si wiki.lug.ro atunci un wiki este perfect. Altfel...nu!

Eu personal as vota pentru un site bine aranjat cu rubrici "educativ", "business", "pentru incepatori", "guvernamental"... etc...

Sper sincer sa ajute informatiile pe care le-am dat.

Marian

Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833

mariuz

On Mon, Jan 14, 2013 at 01:48:20PM +0200, Marian Banica wrote:
> [...]
> joaca (sau asa sper caci nu am mers mai departe pe partea de doctorat)
> 5) mediul guvernamental -> care ar vedea reducerea unor costuri pe termen
Eu zic sa incepi cu o structura de site , poate sa fie si html cu pagini
simple cu ce ai descris mai sus
mai intereseaza mai mult ce scrii la fiecare pagina (continutul)
Dupa ce termini un mic schelet Se poate discuta aici pe lista pagina cu
pagina

Te adaug si pe github la proiect sa trimiti id-ul

> ------------------------
>
> In cazul in care este un site dedicat dezvoltatorilor ca si
> wiki.lug.roatunci un wiki este perfect. Altfel...nu!

In final o sa fie si un wiki pt tutoriale ..., desi pt inceput
wiki.lug.ro este arhisuficient si acolo se pot incepe pagini si se poate
adauga continut daca este necesar

> Eu personal as vota pentru un site bine aranjat cu rubrici "educativ",
> "business", "pentru incepatori", "guvernamental"... etc...
>
> Sper sincer sa ajute informatiile pe care le-am dat.

Problema nu e cu lipsa de idei/teme frumoase/tehnologii ci si cu lipsa de continut , de aceea a
murit in timp vechiul gsl ,lipsa de contributii active si externe
(contribuitorii principali au disparut)

ps:Cum as vrea eu sa arate in final Grupul Software Liber poate asemanator
cu tema actuala de la fosdem

https://fosdem.org/2013/
Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/