[GSL] alege.softwareliber.ro

Nagy Ákos

to g...@liste.softwareliber.ro
Pe pagina http://alege.softwareliber.ro/#solutii apare Mandriva ca
distribuție recomandată, dar distribuția nu mai există. Poate ar terbui
schimbată în Mageia sau altă distribuție.

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/

Stas Sușcov

to g...@liste.softwareliber.ro
Patches welcome:
https://github.com/softwareliber/alege

În data de Thu, 17 Jan 2013 15:09:31 +0200, Nagy Ákos
<nagy...@libreoffice.ro> a scris:

Nagy Ákos

to g...@liste.softwareliber.ro
Mersi,
am și corectat pe Mageia.
Fișierul index.html a fost modificat și am adăugat:
captura_mageia.png
captura_mini_mageia.png
alege-master.zip

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
+1 :)

Stas Sușcov

to g...@liste.softwareliber.ro
Unde, nu văd nici-o cerere pentru a aplica modificările de care zici tu?!?!

În data de Thu, 17 Jan 2013 16:52:26 +0200, Nagy Ákos
<nagy...@libreoffice.ro> a scris:

> Mersi,
> am și corectat pe Mageia.
> Fișierul index.html a fost modificat și am adăugat:
> captura_mageia.png
> captura_mini_mageia.png

<tăiat>

Alexandru Cucu

to g...@liste.softwareliber.ro
A atașat o arhiva zip mesajului. *double facepalm*

http://stackoverflow.com/questions/315911/git-for-beginners-the-definitive-practical-guide

--
Alexandru Cucu

Nagy Ákos

to g...@liste.softwareliber.ro
Nu sunt programator, habar nu aveam că trebuie făcut ceva cu acest git.
Teoretic am trimis modificările către github, dacă tot nu apare, mai încerc.

Andrei POPESCU

to g...@liste.softwareliber.ro
On Vi, 18 ian 13, 12:03:33, Nagy Ákos wrote:
> Nu sunt programator, habar nu aveam că trebuie făcut ceva cu acest git.
> Teoretic am trimis modificările către github, dacă tot nu apare, mai încerc.

Cu o căutare rapidă după 'github windows client' am găsit
http://windows.github.com/

Salutări,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
signature.asc

mariuz

On Thu, Jan 17, 2013 at 06:22:48PM +0200, Doru Ilasi wrote:
> +1 :)

Am adaugat , am nevoie de o captura mai de calitate pt
captura_mageia.png.

Adaug si debian acolo in lista , fac o captura cand ajung acasa

Nagy Ákos

to g...@liste.softwareliber.ro
2013.01.18. 13:22 keltezéssel, mariuz írta:

> Am adaugat , am nevoie de o captura mai de calitate pt
> captura_mageia.png.
>

> Adaug si debian acolo in lista , fac o captura cand ajung acasa

Se pare atunci că am făcut bine acel commit.

Dacă rămâne design-ul actual, arata mai bine un număr de distribuții
pare, deci sau schimbat mageia cu debina, sau mageia după distrowatch
fiind o distribuție populară ar trebui adăugat încă o distribuție.
Ca popularitate și mai ales ca distribuție apropiată de utilizatori
"casnici" este Mint, dar dacă nu vreți o clonă ubuntu, atunci arch este
la fel destul de popular și este total diferit.

Ákos

p.s.
o să schimb captura imediat după ce instalez mageia

mariuz

On Fri, Jan 18, 2013 at 08:25:08PM +0200, Nagy Ákos wrote:

> [...]
> "casnici" este Mint, dar dacă nu vreți o clonă ubuntu, atunci arch este
> la fel destul de popular și este total diferit.
Mint pe debian pare destul de ok , o singura data am vazut mint in Real
pe un Laptop
http://www.druid.ro/2010/09/19/linux-mint-debian-edition-o-scurta-recenzie-si-cateva-opinii-proprii

Cred ca mai incape si archlinux , adaugam mai incolo
este oricum comunitate ArchLinux in Ro
http://archlinux.ro/

o sa adaug pe planeta cele doua comunitati arch si linux mint

> Ákos
>
> p.s.
> o să schimb captura imediat după ce instalez mageia

Köszönöm
Apropo
Am un task pt tine avem de tradus pagina html si in Maghiara

https://github.com/softwareliber/alege/issues/2
poti sa modifici pagina html si a trimiti prin email

https://github.com/softwareliber/alege/blob/master/index.html

Nagy Ákos

to g...@liste.softwareliber.ro
Linux mint nu are nimic cu debian. Este un fork al lui ubuntu. Ca
software liber are și negative. Chiar de aceea e foarte popular, fiindcă
include deja driverele închise, flash, codecuri, etc, care îl fac
funcțional din instalarea inițială, și pentru utilizatori normali.

La distribuții se poate lua în considerare și procentajul traduceri.
Mageia 2 e tradus foarte bine
Fedora 18 stă foarte prost, installerul nu e tradus de loc
la restul nu m-am uitat

Am văzut că ați început traducerea în maghiară.
O să o fac în cursul săptămânii viitoare, și îl trimit.

Ákos