[GSL] Refacere continut site + noi directii

mariuz

to g...@liste.softwareliber.ro
am instalat pe server mezzanine cms (django) intr-o instanta noua
(Debian 6.0 Firebird 2.5.2, django 1.4.x)
Pentru cei curiosi am descris o parte din etape aici
http://www.firebirdnews.org/?p=8103

O sa scriu pe lista mai multe detalii
am importat vechiul continut (posturile, comentariile , paginile) ,
acum setez pagina de index/contact
ma gandesc ca pagina de harta o sa fie cea de pe github
Mai este mult de curatat acolo , multe proiect sunt in stagnare : narro
..., mozilla.ro au pornit pe drumul lor
redmine cred ca nu se mai foloseste.

Continutul in engleza va fi pe pagini diferite , trebuie sa mai sap un
pic la suportul pentru mai multe limbi

Pentru Doru si cine mai doreste o sa trimit contul de admin
Se pot crea grupuri si se poate da drept de editare pentru cei care o sa
ceara

Pentru cei care doresc sa se obisnuiasca exista un demo
http://mezzanine.jupo.org/

Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salutare baieti,

In primul rand cred ca petreceti cu bine sarbatorile.
@Marius:
Sincer nu am lucrat niciodata cu Mezzanine si nici nu stiu cat de solid este. E prima data cand aud de el.

Daca tot se reface site-ul ar fi o idee sa existe o planificare/analiza mai amanuntita a tuturor functionalitatilor care se pot implementa de la faptul daca se doreste o platforma colaborativa sau doar un site simplu de continut. Ma gandesc la un mini social network chiar pe softwareliber in care fiecare sa aiba o pagina de descriere si proiectele in care este/a fost implicat.

Eu personal as recomanda sa se tina cont si de urmatoarele aspecte in alegerea platformei:
1) robustetea si extensibilitatea platformei
2) suportul comunitatii din Romania

Recomandarea mea ar fi Drupal pentru ca este cea mai solida platforma pe care o cunosc si cu care lucrez. (am renuntat cam de tot la Wordpress si Joomla in ultimul timp in favoarea Drupal).In plus exista o comunitate puternica si activa in Romania.
http://www.facebook.com/groups/drupal.ro/

P.S redmine este folosit. Stiu foarte multe companii care folosesc doar redmine. Daca este nevoie m-as putea eu ocupa de traducerea in romana atat pentru Redmine cat si pentru ChiliProject. Noi folosim DOAR redmine insa nu a fost nevoie sa il traducem in romana. Insa putem face asta cu mare drag.

Toate bune,
Marian

------------------------
Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833

Doru Ilasi

2012/12/25 Marian Banica <banica...@gmail.com>

[...]

In spate e django, de care trebuie sa fi auzit, si care e solid.

[...]

Ai primit deja un link catre un loc in care sa ne structuram idei si propuneri.

[...]

Trece-l la propuneri.

[...]

Redmine e deja folosit pe proiecte.softwareliber.ro. ChilliProject trebuie sa aibe sens.

Doru

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
@Doru

Sunt un mare fan al noilor solutii insa de data asta chiar vreau sa vin cu o propunere care sper sa va placa. Se numeste Idea Torrent si este folosita atat de Ubuntu cat si de SourceForge.
http://sourceforge.net/apps/ideatorrent/sourceforge
http://www.brainstorm.ubuntu.com/

Cu drag,

Marian
------------------------
Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833

Petru Ratiu

2012/12/26 Marian Banica <banica...@gmail.com>

[...]

Parerea mea e ca e prematur si imatur sa dezbateti platforma tehnica.

"Scrieti, baieti, numai scrieti!", vorba unui clasic.

--
Petre.

Marian Banica

to Grupul pentru Software Liber
Salut Petru,

Iti inteleg punctul de vedere.
Cu toate astea este un aspect important cred eu pentru GSL si cred ca trebuie gandit bine de la bun inceput.
Astept sa vad o forma utila de la care softwareliber.ro sa porneasca.

Marian

------------------------
Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833

Stas Sușcov

to Grupul pentru Software Liber, Petru Ratiu
În data de Wed, 26 Dec 2012 14:02:58 +0200, Petru Ratiu <rpe...@gmail.com>
a scris:

> Parerea mea e ca e prematur si imatur sa dezbateti platforma tehnica.
>
> "Scrieti, baieti, numai scrieti!", vorba unui clasic.

Petre are dreptate, reciting ultimele discuții mă regăsesc în 2009 cumva.
Cel mai interesant lucru este că, partea tehnică a organizării GSL, în
care am participat din plin la un moment dat, nu a avut aproape nici-un
impact asupra rezultatelor pe care le-a avut sau ba.

După mine, ar trebui să re-înceapă totul prin atribuirea unor sarcini cine
vrea să ajute cu ceva, și nu prin „WordPress sau Drupal”. Odată ce fiecare
știe ce are de făcut, se poate discuta în parte de ce are nevoie.

Rețea socială?!!? - Really?
Redmine?!? - Și ce să pui acolo?

Întrebarea la care eu nu am primit încă un răspuns este: Ce o să fie pe
softwareliber.ro dacă nu harta „mea” cu inimioara ofensivă „din
Transilvania”. Să liniștesc pe toată lumea, să nu credeți că nu se poate
pune „JBOSS cu nu știu ce ERP”, problema e: ce-o să rezolve dacă pui
software-ul ăla acolo!!!

Acum fără glume, îs curios să primesc răspuns la întrebarea de mai sus,
așa, ca legacy dude din gsl.

Andrei POPESCU

to g...@liste.softwareliber.ro
Să mai adaug și eu un clasic ;)