[GSL] FLOSS Camp 2013

Doru Ilasi

to lista Grupul pentru Software Liber
Salut tuturor,

Propun intalnirea 2013 pentru perioada 25 - 28 iulie.

Locatii, doritori ?

Doru

Alexandru Cucu

to Grupul pentru Software Liber
Salut,

Mie mi-a plăcut mult locul de campare de acum doi ani (Șimon, Bran).
Crezi că mai putem lua legătura cu nenea care ne-a lăsat să campăm pe
terenul lui?

Sau să încercăm la Sibiu (Curmătura Ștezii), unde ne-am întâlnit în 2009?

Alex Cucu

2013/7/11 Doru Ilasi <doru...@gmail.com>

> http://softwareliber.ro/
> G...@liste.softwareliber.ro
Lista de discuţii a Grupului pentru Software Liber
http://softwareliber.ro/
G...@liste.softwareliber.ro
http://softwareliber.ro/contact/lista/

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
Salut Alex,

Cum am concluzionat și anul trecut, locația pe care toți am considerat-o deosebită a fost cea de la Sibiu. Atunci însă am beneficiat toți de suportul comunității SBLug. Prin urmare, dacă SBLug revine în a prelua și rezolva organizarea, Curmătura Ștezii redevine alternativă viabilă.

Problema mare de acum doi ani e că atunci eu vorbisem pentru alt loc, evident cu proprietarul.
Dacă n-ar fi ajuns Stas cu două zile înainte să constate că omul s-a răzgângit și să găsească alt loc, chiar nu am fi ajuns într-o situație jenantă.
Din păcate n-am avut inspirație să cer numărul de telefon al omului : dacă Stas îl mai are cu siguranță vom fi primiți acolo : a doua alternativă.

Motivul pentru care următorul an am preferat Fundățica (și sincer îl prefer și acum) este că acolo, nu că n-am avut probleme cu Angry Baba (TM) pe al cărei teritoriu urma să campăm, dar am avut alternativă de proprietate de care să fim siguri. Tot acolo am mai identificat o alternativă de campare, excelentă după părerea mea (are și teren destul si o mini-pădure unde putem habita la umbră), dar pe care n-o pot confirma până duminică când merg acolo să mă întâlnesc cu proprietarul (care de data asta nu de de-al locului și pe care am avut deja ocazia să-l cunosc personal). A treia alternativă.

... alte propuneri ? ...

Doru

Stefan Cristian Brindusa

to Grupul pentru Software Liber
Colibita? :D
--
Lead-Developer at Project Rogentos (Romanian Gentoo Operating System) GNU/Linux. Based on Sabayon and Gentoo Linux, Rogentos tends to offer support mainly for all Romanian Linux users and entrepreneurs which seek to learn an open and free system based on true values :)

Alexandru Cucu

2013/7/11 Stefan Cristian Brindusa <stefan....@rogentos.ro>:
> Colibita? :D

Cam departe de centrul țării :)

Regulile sunt cam așa:
1. Centrul țării (Brașov, Sibiu).
2. Loc pentru campat mai departe de civilizație.
3. Totuși să fie o pensiune la maximum 5 km pentru cei ce nu pot dormi
la cort (eu prefer să fie cel puțin 1 km distanță, dar asta e doar
părerea mea).
4. Mijloace de transport în comun. 5 km de mers pe jos din cea mai
apropiata localitate nu sunt o problemă.
5. Preferabil o sursă de apă (măcar pentru spălat) în apropierea
locului de campare.

Să mă corectați dacă greșesc!

@Doru, mi-a plăcut și anul trecut cu excepția faptului că am petrecut
prea mult timp la pensiune fiind atât de aproape.
Dacă spui că se poate aranja puțin mai departe, e perfect! Știu că și
anul trecut ai încercat asta, dar nu s-a putut.

Gazdele de la Pensiunea Șleaul Mândrului [1][2] au fost minunate, doar
că eu cel puțin, nu eram acolo pentru pensiune.

[1] https://www.facebook.com/pensiunea.sleaul.mandrului.fundata (scuze
pentru Facebook, dar nu știu altă legătură)
[2] https://www.facebook.com/pensiunea.sleaulmandrului

Andrei POPESCU

to g...@liste.softwareliber.ro
On Jo, 11 iul 13, 14:07:18, Doru Ilasi wrote:
> [...]
> suportul comunității SBLug. Prin urmare, dacă SBLug revine în a prelua și
> rezolva organizarea, Curmătura Ștezii redevine alternativă viabilă.

Care ar fi cerințele?

Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
signature.asc

Tudor M Pop

to Grupul pentru Software Liber
În afară de distanță, maxim 3 ore cu mașina în plus, pentru cei din sud, Colibița e perfectă. Eu anul ăsta o să zic pas la zona Brașov-Sibiu, nu de alta dar săptămâna viitoare plec din Sibiu.

Andrei POPESCU

to g...@liste.softwareliber.ro
On Jo, 11 iul 13, 22:10:20, Tudor M Pop wrote:

> [...]
> Colibița e perfectă. Eu anul ăsta o să zic pas la zona Brașov-Sibiu, nu de
> alta dar săptămâna viitoare plec din Sibiu.

Nu mă refeream la locație (e cunoscută și din câte știu eu îndeplinește
toate cerințele), ci la organizare.

Repet aici câteva detalii importante

- loc de campare: aprox 20-30 corturi
- apa curgătoare în apropiere: da, se află la intersecția a două
pârâiașe
- apă de băut în apropiere: 5 minute până la izvor
- cazare: cabana Curmătura Ștezii (camere + căsuțe) la aprox. 20 minute
pe jos (5 minute cu mașina)
- transport public: tren până în Sibiu și autobuzul 22 până la cabana
Curmătura Ștezii (vedeți situl Tursib pentru orar)
- acces auto: din Sibiu vreo 15 km pe șoseaua în direcția Păltiniș (sunt
semne în tot orașul și pe autostradă) până la cabana Curmătura Ștezii
și încă 5 minute pe drum forestier în stare bunicică

Dacă este interes pot să fac o plimbare în zilele următoare să verific
locul de campare și izvorul. Mai trebuie doar să vină cineva de vineri
să ocupe locul.

Salutări,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
signature.asc

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
@Alexandru

Asta am și căutat să rezolv Alex. (atasat foto) Locul e absolut frumos, e proprietate, avem de data asta brăduți să lâncezim la umbră, putem înjgheba și un foculeț. Cu apa o rezolvăm, numai să nu vrea cineva să fie și curgătoare :).
Vremea e capricioasă anul ăsta : e unul din motivele pentru care nu m-aș aventura (prea) departe de un adăpost permanent.

@Andrei

După cum am precizat Andrei, toată lumea a căzut de acord asupra ediției 2009 ca fiind (cea mai) reușită.
Atât căt ne-am cunoscut, îți port destul respect cât să nu consider că ai nevoie de îndrumări privind organizarea. Eu unul am făcut cum am considerat că e normal din punct de vedere personal, ceea ce îți recomand cu cădură.

Ceea ce presupun că ar putea fi neclar : pe lista asta e nevoie ca destui oameni să voteze o locație și cineva (poate fi oricine) să-și asume planificarea și gestionarea lucrurilor de realizat astfel încât să se aleagă cu minim de plângeri la final.

Dacă locația e cea care îmi e aproape, fac ce pot să fie cât mai bine.
Dacă nu, particip oricum pentru că apreciez FLOSS Camp.

Doru

2013/7/11 Alexandru Cucu <m...@alexcucu.ro>
2013/7/11 Stefan Cristian Brindusa <stefan....@rogentos.ro>:
loc_propus_campare.JPG

Alexandru Cucu

to Grupul pentru Software Liber
Salut!

Am pus în picioare o copie a formularului folosit în anii anteriori la
care am adăugat un câmp pentru alegerea locului:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dERRLW1kZXZ2VktCNndyWjMzNzV2Z0E6MA

---

@Andrei,
Ar fi ideal să poți face o vizită rapidă pe acolo, să vezi cum mai e
terenul. Eventual să înregistrezi traseul dacă ai un dispozitiv cu
GPS.

---

Trebuie să actualizăm pagina pentru a putea începe promovarea evenimentului.
Totul e public pe GitHub: https://github.com/softwareliber/flosscamp

Am trimis deja un pull request.

Petru Ratiu

to Grupul pentru Software Liber
Sper sa nu mi se ia in nume de rau, dar daca vreti sa ramana aceeasi data, nu prea mai e loc de foarte multa democratie. Cele 10-11 zile ramase sunt deja extrem de putine ca cei interesati sa-si faca program si daca stam foarte mult la dezbateri o sa ajungem la o concluzie cam la ora la care voiam sa ne suim in tren.

As propune fie:
1) sa ramanem la varianta lui Doru (care inteleg ca a ajuns in faze destul de avansate cu organizarea) si nemultumitii sa tina minte sa se sesizeze mai devreme data viitoare;
2) fie sa decalam data cel putin 2-3 saptamani sa putem sa facem announcement pe scara mai larga.

--
Petre.

Ion-Mihai Tetcu

to Grupul pentru Software Liber, Petru Ratiu
+1
Totul e foarte la limită și așa, cel puțin pentru mine.
Var. Doru sau sa 1(5)6-18 august.

--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
Salutare tuturor,

Ar fi bine sa decim mai iute ce si cum.

Din punct de vedere al locatiei de anul trecut (am fost acolo in weekend), pentru dornicii de cazare am discutat la pensiune un tarif de 510 lei pentru cazarea a doua persoane cu masa de joi pana sambata (in conditia, din experienta anului trecut, de mic dejun, o ciorba la pranz si o cina copioasa). Cei care au fost anul trecut, rog exprimati opinii critice daca e cazul.

Pentru cine doreste sa stea la cort dar sa apeleze la masa, 50 lei / zi acopera costul de masa.

Am discutat cu proprietarul si de locul de campare si avem acceptul pentru el. E furmos, avem brazi si vatra de foc. Apa nu curge decat de sus in caz de ploaie, dar am discutat o solutie de aprovizionare.

In functie de ce zice si Andrei de Sibiu si de dorintele exprimate pe formularul de inscriere in urmatoarele zile am stabilit cu gazda sa dau un semn pentru confirmare sau infirmare.

Doru

Andrei POPESCU

to g...@liste.softwareliber.ro
On Vi, 12 iul 13, 19:43:06, Doru Ilasi wrote:

> După cum am precizat Andrei, toată lumea a căzut de acord asupra ediției
> 2009 ca fiind (cea mai) reușită.

Mă bucur că v-a plăcut. Totuși, ceea ce nu e clar este cât a contribuit
efortul depus de echipa locală și cât a contribuit faptul că este un loc
foarte bun. Eu prefer să nu mă pronunț, dar...

> [...]
> că e normal din punct de vedere personal, ceea ce îți recomand cu cădură.

... Din punctul meu de vedere (pe care l-am mai expus pe listă) FLOSS
Camp ar trebui să fie un eveniment cu minim de organizare, altfel nu mai
are rost să-i spunem „Camp”.

> [...]
> oameni să voteze o locație și cineva (poate fi oricine) să-și asume
> planificarea și gestionarea lucrurilor de realizat astfel încât să se

Eu nu cred că e nevoie de mai multă planificare decât:

1. stabilit data, cât mai din timp, pentru ca participanții să-și poată
ajusta programele în consecință

2. Alegerea locului pe baza unor criterii bine cunoscute și
pre-stabilite

În caz că nu a fost clar, oferta „mea” este pe scurt:

Dată: după cum s-a stabilit(?) deja
Locație: aceiași poiană din apropierea cabanei Curmătura Ștezii
Organizare: minimală (planific să verific locația mâine), orice altceva
(carne pentru grătar, transport auto, etc.) trebuie organizat ad-hoc,
pentru că (1) așa cred că ar trebui să se desfășoare acest eveniment și
(2) în perioada 25-29 iulie sunt de servici și participarea mea va fi
minimală.

Salutări,
Andrei
P.S. Ținând cont de timpul foarte scurt ar fi fost o idee bună să
trimiteți un CC la adresa mea privată, pe care o verific zilnic.
Mesajele de pe listă le citesc doar când am timp.
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
signature.asc

Doru Ilasi

to Grupul pentru Software Liber
Salut Andrei,

Locația este supusă votului potențialilor participanți în formularul pus de Alex pe site (cu sau fără aport în organizare).

În acest moment sunt 5 voturi exprimate pentru Curmătura Ștezii și 11 pentru Fundățica. Aceasta din urmă va fi prin urmare locația de desfășurare.

Pentru conformitate trebuie menționat că toți cei care au preferat cortul au optat pentru Curmătură. Vedem pentru la anul cu scpoul de a reveni la modalitatea de a fi organizată așa cum ai precizat : (eventual doar cu cortul +) ad-hoc.

Doru