OT: правописна грешка в името на групата

Nikolay Bachiyski

to software-crafst...@googlegroups.com
crafstmanship vs. craftsmanship

На мен лично не ми пречи много.

Evelin Velev

to software-crafstmanship-bulgaria
Да и аз забелязах ама реших да не репортвам :)

Stefan Kanev

to software-crafst...@googlegroups.com
Аз бих създал нова група. Като видя правописни грешки в код ме боли. Като ги видя в име на група... сещате се.

Всъщност, може би може да се преименува, знам ли.

Evelin Velev

to software-crafstmanship-bulgaria
Аз като цяло не събмитвам промени в кода, за да оправям правописни грешки, незнам до колко това е добре или зле.

Ако ще правим нова група смятам, че или който я администрира трябва да прехвърли всички членове или трябва да се пише и до 2те известно време докато се уверим, че всички са преминали.

Не съм сигурен дали можеше да се сменя името на групата, но със сигурност може си смениш името на контакта в клиента, за да не дразни.
От друга страна грешката може би ще затрудни намирането през търсачка.

Stefan Kanev

to software-crafst...@googlegroups.com
2009/12/11 Evelin Velev <eveli...@gmail.com>

Аз като цяло не събмитвам промени в кода, за да оправям правописни грешки, незнам до колко това е добре или зле.

Това е друга тема, но накратко -- грешиш :)

Petyo Ivanov

to Software craftsmanship Bulgaria
Оправих я.