Code Retreat, неделя, 8ми август

Stefan Kanev

to software-crafts...@googlegroups.com
Здрасти. Ето ми амбициозния план за срещата:

Ще ми се да направим един Code Retreat (http://www.coderetreat.com/). Идеята е толкова проста, че направо дрънка:
  • Събираме се група хора (например 6-10)
  • Имаме проблем (например Game of Life)
  • Хващаме се по двойки (pair programming) и започваме да го решаваме с test-driven
  • Всяка двойка работи над проблема 45 минути (имаме таймер)
  • Когато те приключат, изтрива кода, правим почивка от 15 минути и сменяме партньор
Идеята е да потъркаме лакти (http://apprenticeship-patterns.labs.oreilly.com/ch04.html#rubbing_elbows). Проблемът се решава за повече от 45 минути с TDD, а допълнително ще бъдем забавени от това, че не сме отработили работата по двойки един с друг. Въпреки това, целта не е да решим проблема – целта е да го атакуваме по възможно най-много начини. Това трябва да е образователно преживяване и всеки от нас трябва да научи нещо от другия – разни хватки при TDD, различни тактики за атакуване на проблемите, някой програмистски трик или дори нещо хитро във vim/emacs/TextMate.

Не съм сигурен за езиците, но ми се ще да е Ruby (предвид, че Петьо каза, че може да се появи). До събитието ще може да уточним детайлите. С Николай сме сравнително уверени, че можем да осигурим терен за събитието. Вероятно ще отнеме голяма част от деня.

Какво мислите? Участва ли ви се в това? Ще се съберем ли достатъчно хора?

Hristo Deshev

to software-crafts...@googlegroups.com
Харесва ми идеята и ще мога да дойда в неделя.

Христо

Lyubomir Petrov

to software-crafts...@googlegroups.com

Ahhh.. ruby, tova ne go razbiram, taka che nqma smisyl da idvam :)

Sent from my mobile phone.

On Jul 30, 2010 1:03 PM, "Hristo Deshev" <hri...@deshev.com> wrote:

> [...]

Христо

2010/7/29 Stefan Kanev <stefan...@gmail.com>

> Здрасти. Ето ми амбициозния план за срещата:

Hristo Deshev

to software-crafts...@googlegroups.com
И аз не го разбирам. А и кой е казал, че трябва да е Руби. Може някой "истински" език да използваме :-).

Христо

Stefan Kanev

to software-crafts...@googlegroups.com
И аз не го разбирам. А и кой е казал, че трябва да е Руби. Може някой "истински" език да използваме :-).

*bitchslap* за последното. Ако ползваме друг език, този който го знае по-добре е в тактическата позиция :)