Vim - html_autoclose

Stan

to Software craftsmanship Bulgaria
Здравейте,

Имам един въпрос до хората с Vim опит. Знаете ли как може да се
направи този плъгин - http://www.vim.org/scripts/script.php?script_id=2591
, след Enter, новия ред да е с един tab по-навътре.

т.е.
1) <div>|</div>
2) Hit Enter
3) Result:

Текущия резултат е:

Поздрави,
Стан.

Hristo Deshev

to software-crafts...@googlegroups.com
Не съм експерт, но така като му гледам кода на плъгина никъде не виждам игра с индентацията - просто субституция на текущия ред. Сигурно не го поддържа изобщо.

Петьо имаше един по-хубав плъгин за автоматично затваряне на html/xml тагове. Май беше ragtag: http://www.catonmat.net/blog/vim-plugins-ragtag-allml-vim

Поздрави,
Христо

Petyo Ivanov

to software-crafts...@googlegroups.com
Не откривай топлата вода - форкни някое вимфайлс от гитхъб. Akitaonrails for example.

Best,
Petyo

Stan

to Software craftsmanship Bulgaria
Е аз реално съм fork-нал една конфигурация и съм си я нагодил за моите
нужди, но конкретно това исках да го едит-на.

Мерси все пак.

С.

On Sep 7, 3:34 pm, Petyo Ivanov <under...@gmail.com> wrote:
> Не откривай топлата вода - форкни някое вимфайлс от гитхъб. Akitaonrails for example.
>
> Best,
> Petyo

Petyo Ivanov

to software-crafts...@googlegroups.com
Форкнал си конфиг файлс на jferris, те са добри, но вима не му е приоритет.

http://github.com/scrooloose
http://github.com/akitaonrails
http://github.com/tpope

конкретно за това, което питаш - мисля, че ти трябва xml.vim plugin + :set autoindent.