Antiobjects

Stefan Kanev

to software-crafst...@googlegroups.com
Много интересно:

http://en.wikipedia.org/wiki/Antiobjects

Прочетох за това преди месец в The Productive Programmer, която, впрочем, препоръчвам. Може да погледнете линковете най-долу.

Evelin Velev

to software-crafstmanship-bulgaria
Ебати якото ... друго не можах да измисля да кажа :)

Стефане, благодаря, че сподели този линк.
Не бях гледал на света от гледна точка на плочките до сега, а това е доста хитро както се оказва.

Petyo Ivanov

to Software craftsmanship Bulgaria
Добре, ама това не е ли малко като ейцето и кокошката? Вярно, че
обикновено моделираме активния обект, всъщност...

Hristo Deshev

2009/12/11 Petyo Ivanov <unde...@gmail.com>

Добре, ама това не е ли малко като ейцето и кокошката? Вярно, че
обикновено моделираме активния обект, всъщност...

На мен идеята ми хареса, ама примерите ме поядосаха.

"Дайте да опростим домейн модела като използваме прости диференциални уравнения."

Ай сиктир, аз тия не ги разбирам. :-) Някой ако има примери с истински опростявания, да поства.

Христо

Stefan Kanev

to software-crafst...@googlegroups.com
Pac-Man? :)

Hristo Deshev

to software-crafst...@googlegroups.com
2009/12/11 Stefan Kanev <stefan...@gmail.com>
Pac-Man? :)

Е те точно в Pac-Man набутаха диференциалните уравнения. Извратеняци!

Христо