Дилема

瀏覽次數:9 次
跳到第一則未讀訊息

Liubomir Petrov

未讀,
2010年12月12日 清晨5:16:592010/12/12
收件者:software-crafts...@googlegroups.com
Здравейте,
Малко офтопик, но имам да правя N+1 презентации в следващите 2 месеца...а нещо OpenOffice не може да export-ва към PDF и да запази transitions на текст/bullets (само на слайдове).
Т.е. ако искам 10 бюлета от 1 страница да се появят един след друг, трябва да копирам 10 слайда, което е ... ненормалщина.

Та пепоръчайте нещо за по-лесно правене на презентации (за Windows/Ubuntu) :)

Също обмислях и варианта за S5, но не съм сигурен колко е стейбъл...да не ида да презентирам и да се окаже, че след ъпдейт на Chrome/Chromium/FF всичко се е крашнало....

ПС: Въпреки, че въпроса е малко офтопик, не се сещам за друга група, където да има толкова лектори, колкото тук :)

Поздрави,
Любомир Петров
Mobile: +359 897 994 386
E-Mail: lpe...@mylo.bg and liubomi...@gmail.com

Bozhidar Batsov

未讀,
2010年12月12日 清晨5:37:402010/12/12
收件者:software-crafts...@googlegroups.com
Здравей,

Аз използвам LaTeX + beamer за моите презентации. Това би трябвало да ти
свърши работа, ако си готов да инвестираш малко време да ги разучиш.
Прикачам към писмото и една примерна beamer презентация, която
демонстрира употребата на популярни техники.

Поздрави,
Божидар

AmberSmith_GSAC_Beamer.pdf
AmberSmith_GSAC_Beamer.tex

Liubomir Petrov

未讀,
2010年12月12日 清晨6:13:552010/12/12
收件者:software-crafts...@googlegroups.com
Здравей,
Това е мега мега мега мега мега мега мега мега... яко!
Но...ми изглежда, като китайски т.е. ще ми отнеме много време докато му свикна, а нямам толкова..
Ще поровя за нещо, което генерира \LaTeX, пак е някаква (много добра) насока :)

Благодаря :)

Поздрави,
Любомир Петров
Founder of Bizz.bgE-Mail: lpe...@mylo.bg and lpe...@bizz.bg
E-Commerce Software as a Service: http://www.Bizz.bg/

2010/12/12 Bozhidar Batsov <bozhida...@gmail.com>

Liubomir Petrov

未讀,
2010年12月12日 清晨6:37:252010/12/12
收件者:software-crafts...@googlegroups.com
Намерих! Каква красота само:
https://github.com/ryanGT/rst2beamer/blob/master/docs/examples/codeblocks.rst

Благодаря много, от кога мечтая да правя презентаций в любимото ми IDE... :)

Поздрави,
Любомир Петров
Founder of Bizz.bg
Mobile: +359 897 994 386
E-Mail: lpe...@mylo.bg and lpe...@bizz.bg
E-Commerce Software as a Service: http://www.Bizz.bg/

2010/12/12 Liubomir Petrov <liubomi...@gmail.com>

Hristo Deshev

未讀,
2010年12月13日 清晨6:50:442010/12/13
收件者:software-crafts...@googlegroups.com
Здрасти и от мен.

Още от опънфеста завидях на Божидар за латексовата презентация и се зарибих да понауча малко това нещо. Иначе, докато се навъртах на Lift гугъл групата, забелязах едни хора, които пишат книга с LaTeX и ползват LyX. Това е GUI инструмент, който май доста помага. Disclaimer - не съм го ползвал никога.

Поздрави,
Христо

2010/12/12 Liubomir Petrov <liubomi...@gmail.com>
回覆所有人