Απαγόρευση είδους σε προμηθευτή

sotiris....@gmail.com

May 9, 2024, 12:24:53 PMMay 9
to Softone Developers Network
Καλησπέρα στην ομάδα,

Έχω το εξής πρόβλημα και δεν ξέρω πως να το λύσω ,

Μέσα στα είδη έχουμε δηλώσει τον συνήθη προμηθευτή για το κάθε είδος.

Πως μπορώ να ορίσω στις αγορές, Αν το είδος δεν έχει τον συγκεκριμένο προμηθευτή ως συνήθη να μην μπορεί να μπει παραγγελία αγορών ;

Αντώνης Περτσιούνης

May 9, 2024, 2:21:33 PMMay 9
to so...@googlegroups.com
Καλησπέρα, το απλούστερο που μπορείς να κάνεις είναι alert, στο οποίο θα εμφανίζεις απαγορευτικό στον συνδυασμό προμηθευτή -ειδους.

--
Softone Developers Network group.
---

Αντώνης Περτσιούνης

May 9, 2024, 2:22:55 PMMay 9
to so...@googlegroups.com
Λάθος διατύπωση! Alert στον μη συνδυασμό των δύο!

sotiris....@gmail.com

May 10, 2024, 1:48:13 AMMay 10
to Softone Developers Network
Καλημέρα,

εκανε κατά αυτό τον τρόπο το Alert , αλλά μου βγάζει πάντα ότι είναι λάθος

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-05-10 084421.png

Αντώνης Περτσιούνης

May 10, 2024, 2:45:00 AMMay 10
to so...@googlegroups.com
Στην Formula το μήνυμα πρέπει να μπει σε μονά αυτάκια.

Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/soft1/448af873-f647-4c13-aaf2-a6806e88d71dn%40googlegroups.com.

Βαγγέλης Κοτσιφάκης

May 10, 2024, 5:11:10 AMMay 10
to Softone Developers Network
Καλημέρα σας,

Δοκιμάστε να το γράψετε ως 'Λάθος' αντι για Λάθος. Επίσης εάν γράψετε κάποιο τοπικό πεδίο και επιστρέφει smallint / int θα σας βοηθήσει η συνάρτηση String (π.χ String(V1) ).