Web Services & παραστατικό σε αρχείο

maso...@gmail.com

Apr 29, 2024, 3:56:45 AMApr 29
to Softone Developers Network
Καλημέρα,
γνωρίζει κανείς αν υπάρχει η δυνατότητα μέσα από τα web services να παραχθεί αρχείο (θέλω να το στέλνω με mail) ενός παραστατικού;

Ευχαριστώ.
Message has been deleted

makissk66

Apr 29, 2024, 6:00:13 AMApr 29
to so...@googlegroups.com
Καλησπέρα!
Θεωρούμε οτι έχουν γίνει τα βασικά, δηλαδή να υπάρχει e-mail στα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη, και να υπάρχει στην φόρμα της εκτύπωσης η παραγωγή αρχείου και η θέση αποθήκευσής του, όπως παρακάτω:
image.png
Αφού εκδοθεί το παραστατικό, απο την λίστα τους με δεξί κλικ επιλέγουμε εκτύπωση φόρμας, και μετά e-mail. Ανοίγει το παρακάτω παράθυρο, στο οποίο πατάμε αποδοχή
image.png

Εμφανίζονται οι ρυθμίσεις  e-mail. Επιλέγουμε pdf έξοδο, και αποδοχή.
image.png
Μας ανοίγει παράθυρο στο Outloook, στο οποίο μπορούμε να δούμε τα περιεχόμενα του μηνύματός μας και το συνημμένο ως pdf  πριν πατήσουμε αποστολή.

ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ οτι αυτή η λύση ΔΕΝ είναι bulk λύση για κάθε παραστατικό κάθε πελάτη. Δεν έχω όμως τις γνώσεις για κάτι τέτοιο.

Καλή μεγάλη εβδομάδα, και με το καλό στην Ανάσταση!

Μάκης Σκεπαστιανός

Στις Δευ 29 Απρ 2024 στις 11:15 π.μ., ο/η georgopou...@gmail.com <georgopou...@gmail.com> έγραψε:
Καλημέρα

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εργασία  "Εκτύπωση φόρμας" και μετά την εργασία "Αποστολή Email".

Αυτό ο τρόπος σου δείνει σύνδεσμο, όπου ο πελάτης μπορεί να καταβάσει το παραστατικό.

Δεν έχω βρει τρόπο να έχω επισυναπτόμενο αρχείο.

--
Softone Developers Network group.
---

maso...@gmail.com