Editor

Fotini Batzoni

May 9, 2024, 7:28:16 AMMay 9
to so...@googlegroups.com
Καλησπέρα σε όλους,

Προσπαθώ να καταλάβω πως δουλεύει ο Editor στο Softone.

Σε κάθε παραστατικό πχ πώλησεις υπάρχει ένα έργο (πίνακας PRJC) στον οποίο πάντα
είναι συμπληρωμένο το Busunits (πίνακας BUSUNITS)

Κάθε φορά που συμπληρώνεται το έργο στο Header όταν ο χρήστης μπάινει στο SRVLINES
δηλαδή στον Detail πίνακα συμπληρώνεται και ο κωδικός και το όνομα του έργου.
Σκοπός είναι να συμπληρώνεται και το busunits από και πέρα.

Στον Editor στο πεδίο Έργο στο Default Value ειναι συμπληρωμένο με την τιμή :FINDOC.PRJC
Εβάλα και εγώ στο BUSUNITS default value :PRJC.BUSUNITS αλλά δεν μου φέρνει το BUSUNITS.

Με κώδικα μπορώ να το φέρω

Fotini Batzoni

May 9, 2024, 7:43:32 AMMay 9
[...]

Κάθε φορά που συμπληρώνεται το έργο στο Header όταν ο χρήστης μπαίνει στο SRVLINES

δηλαδή στον Detail πίνακα συμπληρώνεται και ο κωδικός και το όνομα του έργου.
Σκοπός είναι να συμπληρώνεται και το busunits από και πέρα.

Στον Editor στο πεδίο Έργο στο Default Value είναι συμπληρωμένο με την τιμή :FINDOC.PRJC
Έβαλα και εγώ στο BUSUNITS default value :PRJC.BUSUNITS αλλά δεν μου φέρνει το BUSUNITS.

Με κώδικα μπορώ να το φέρω

function ON_SRVLINES_PRJC(){
 var vPrjc= SRVLINES.X_PCODE;

  query = "SELECT TOP 1 P.BUSUNITS,BU.NAME FROM PRJC P LEFT JOIN BUSUNITS BU ON BU.BUSUNITS=P.BUSUNITS WHERE P.CODE=:1 AND P.COMPANY=:2 ";
  ds = X.GETSQLDATASET(query,vPrjc,X.SYS.COMPANY);

SRVLINES.BUSUNITS=ds.BUSUNITS;
SRVLINES.NAME=ds.NAME;

}

άλλα επειδή θα πρέπει να περαστεί σε πολλες προβολές σκέφτηκα πως θα είναι καλύτερα να το κάνω με τον Editor.

Όταν μπαίνω στο srvlines τρέχει το query

SELECT A.CODE,A.NAME,A.PRJCATEGORY,A.CLOSEDATE FROM PRJC A WHERE A.PRJC=:KeyValue --19

Αν έτρεχε SELECT A.CODE,A.NAME,A.PRJCATEGORY,A.CLOSEDATE,A.BUSUNITS FROM PRJC A WHERE A.PRJC=:KeyValue --19

Θα έπαιρνα την τιμή που ήθελα Α.BUSUNITS=300

Σκέφτηκα να κάνω Filter στον πίνακα BUSUNITS όπου θα φιλτράρει με βάση το COMPANY και Α.BUSUNITS δηλαδη την τιμή του BUSUNITS στον πίνακα PRJC
BUSUNITS(F[COMPANY,BUSUNITS=:X.SYS.COMPANY;:A.BUSUNITS])
αλλά δεν δουλέυει

Έπειτα δοκίμασα πάλι στον πίνακα BUSUNITS να φιλτράρω με Where
BUSUNITS(W[COMPANY=:X.SYS.COMPANY AND BUSUNITS=:A.BUSUNITS])
αλλά ούτε αυτό δουλεύει.

Βασικά σκεφτομαι πως αν στον πίνακα BUSUNITS δώσω την εταιρία και το BUSUNITS του PRJC θα πρέπει να μου φέρει το BUSUNITS που θέλω.

Τι δεν σκέφτομαι σωστα; Τι δεν έχω καταλάβει και δεν δουλεύει.

Αν ψάξω στον πίνακα PRJC πως θα του πω να μου φέρει την στήλη του BUSUNITS;

Συγνώμη για το πρώτο ημιτελές μήνυμα. Κατα λάθος :)

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Φένια

Miltos Mentzelidis

May 9, 2024, 9:04:02 AMMay 9
to so...@googlegroups.com
Καλησπέρα

Γιατί δεν το κάνεις από Advanced JavaScript Editor  (παίζει σε όλες τις προβολές της οντότητας)  ,
ώστε να μην ταλαιπωρείσαι με περίεργα πράγματα στους editors ?

--
Softone Developers Network group.
---

Vasiliki Gerokosta

May 9, 2024, 9:12:30 AMMay 9
to so...@googlegroups.com
Καλησπέρα σας,
Μήπως δοκιμάσατε να ορίσετε ως Default τιμή στο πεδίο Business Unit των υπηρεσιών το :FINDOC.BUSUNITS;

Αν θα θέλατε να ορίσετε κάποιο πιο σύνθετο κανόνα που απαιτεί να γραφτεί κώδικάς θα μπορούσατε να δοκιμάσετε τον Advanced Javascript Editor, ώστε να τρέχει ο κώδικας σε όλες τις προβολές.

Fotini Batzoni

May 9, 2024, 10:47:53 AMMay 9
to so...@googlegroups.com
Με  Default τιμή στο πεδίο Business Unit των υπηρεσιών το :FINDOC.BUSUNITS; έπαιξε!

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Φένια

Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/soft1/CALwo53gCO7%2BJ9aRWuSDiqfmyAJFtiXXiVJ89oSq1OfA8KuTWVA%40mail.gmail.com.