Java Script Debuger

Achileas Boulogiorgos

May 1, 2024, 5:36:44 AMMay 1
to Softone Developers Network
Υπάρχει κάποιος debuger που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την JavaScript στις προβολές ώστε να βλέπουμε πώς εκτελείται ο κώδικας;

Ευχαριστώ

Νίκος Μάλιακκας

May 2, 2024, 3:53:54 AMMay 2
to Softone Developers Network
Message has been deleted

Achileas Boulogiorgos

May 2, 2024, 9:44:05 AMMay 2
to Softone Developers Network
Ευχαριστώ πολύ Νίκο. Αλλά μετά την καταχώρηση στο registry και δοκιμή στο script με την εντολή 'debugger;' δεν 'σκάει' το πρόγραμμα. Μια λεπτομέρεια που δεν πρόσθεσα. Δεν έχω εγκατεστημένο Just in Time debuger, ούτε Visual Studio και είμαι αρχάριος στον προγραμματισμό. Οπότε οι οδηγίες στο Black Book είναι πολύ πολύ βασικές και οδηγούν σε περισσότερες ερωτήσεις όπως πώς ορίζω να ανοίξει το Just in time debuger στο Visual Studio.

Νίκος Μάλιακκας

May 4, 2024, 5:33:03 AMMay 4
to Softone Developers Network
To Visual studio 2022 φαίνεται να έχει κάποια θέματα στο debugging με το softone (το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος;) και έτσι χρησιμοποιώ το 2019
Το community edition είναι δωρεάν και υπέρ-υπέρ αρκετό για τις ανάγκες μας (προυποθέσεις εώς 5 developers και revenue<1 εκατομμύριο/έτος)

Παναγιώτης Θεοδώρου

May 5, 2024, 1:28:17 PMMay 5
to Softone Developers Network
το είχα κι εγώ και βρήκα τυχαία ότι αν έχω ένα άλλο solution (άσχετο) ανοιχτό, λειτουργεί
όταν ανοίγει το debugging dialog επιλέγω το instance που είναι ήδη ανοιχτό - όχι νέο