Print pdf file

Digital

May 28, 2024, 1:20:09 PMMay 28
to Softone Developers Network
Καλησπέρα,
υπάρχει τρόπος να εκτυπωθεί οποιοδήποτε pdf file μέσω script ;

vezirgiannis sa

Jun 25, 2024, 3:10:24 AM (12 days ago) Jun 25
to Softone Developers Network
Καλημέρα σας,

Νομίζω μπορείτε να το κάνετε προγραμματιστικά σύμφωνα με το black book σελ 351 καλώντας το adobe reader αν υπάρχει εγκαταστημένο.
Έχει κάποια switches εδώ https://stackoverflow.com/questions/619158/adobe-reader-command-line-reference αλλά το πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να βρείτε και τρόπο να ανοίξει silently γιατί το adobe φαίνεται να τα αγνοεί και μετά την εκτύπωση πρέπει και να κλείσει.

Μια άλλη εναλλακτική είναι να χρησιμοποιήσετε μια φόρμα internal advanced, και να βάλετε ένα pdf object όπου στο filelink property του θα βάλετε το path του pdf που θέλετε να εκτυπώσετε.

Σε εμένα δεν υπήρχε το frx_pdfium.dll οπότε κατέβασα ένα demo από την fast report και έκανα copy paste από εκεί το dll στον φάκελο του softone.

Μετά θεωρώ ότι θα μπορέσει να γίνει εκτύπωση με την executereport πχ αν είναι ελεύθερη εκτύπωση με μια ερώτηση με το path του pdf.

Με εκτίμηση,
Ζέικος Χρήστος