Ενημέρωση γραμμών πολλών παραστατικών (Προσθήκη Ημ/Ώρα στα σχόλια κάθε γραμμής)

xaniotak...@gmail.com

May 27, 2024, 8:42:50 AMMay 27
to Softone Developers Network
Όπως λέει και ο τίτλος, θα ήθελα να μάθω αν γίνεται να κάνω ενημέρωση ολων τον γραμμών στο Grid πολλαπλών ενδοδιακινησεων ώστε κάθε γραμμή να περιέχει στα σχόλια την ημερομηνία και ώρα της δημιουργίας του παραστατικού.

Ο σκοπός είναι να γίνει μετασχηματισμός πολλών ενδοδιακινησεων σε 1 παραστατικό (Ετικέτες Ραφιών) και μετά export στο excel για επεξεργασία και σύγκριση. Το θέμα είναι ότι αν δεν έχω την ημερομηνία και ώρα καταχώρησης για κάθε γραμμή, δεν μπορώ να κάνω τις συγκρίσεις που θέλω.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων