CD Demo eLibetarica 2009

Tica2

to SocrateOpen

Salut!
Am incercat sa pun demo obtinut pe DVD la eLibetarica 2009

Am urmat pasii din documentatie.
Restaurarea masinii virtuale se opreste undeva la 61% si se
blocheaza.
Mentionez ca folosesc Windows XP.

O sugestie ceva ?

Multumesc,

--
Petrica Clement Chiriac (Tica2)
Fluxinternet SRL

remus

to SocrateOpen
Salut,

Da, se intampla pe mai toate masinile cu Windows , sa se blocheze la
61%.
Trebuie pur si simplu sa stergi imaginea creata si sa faci din nou
importul.
La a 2-a incercare merge bine (cel putin noi am testat pe vreo 8
masini windows si la toate am patit acelasi lucru, dar la toate a mers
importul la a2-a incercare)

pt detalii vezi si documentul
http://comunitate.bitsoftware.ro/instalare-imagine-virtualbox
care este actualizat.

Succes!

Razvan

to SocrateOpen
De unde iau si eu DVD-ul?

Nu am fost la eLiberatica.

Multumesc

On 29 Mai, 10:15, remus <remus.caz...@gmail.com> wrote:
> [...]
> La a 2-a incercare merge bine (cel putin noi am testat pe vreo 8
> masini windows si la toate am patit acelasi lucru, dar la toate a mers

miki

to SocrateOpen
O sa fie pus pe net in urmatoarele 1-2 saptamani.

remus

to SocrateOpen
Pana se va pune pe net (n-am gasit inca o locatie decenta pt 4GB --
orice sugestie e binevenita), puteti sa ne transmiteti adresa dvs. la
off...@bitsoftware.ro si va trimitem DVD-ul prin posta.
Week end placut.

miki

to SocrateOpen
Am promis acum 3 saptamani ca se rezolva in 1-2 saptamani. Nu am
reusit :( . Am fost prinsi cu lansarea versiunii 1.7 :) . Dar nu am
uitat.