Eroare tipărire facturi

csabav

to SocrateOpen
Salut!
La tipărirea facturilor imi apare o eroare:
Eroare la încărcare.
M-am uitat in fişierul log de pe server şi am găsit următoru:
Doc_Invoice_Bit.post: Resubmit - Cannot lock C_Invoice_ID=109,
Force=false,RePost=false [11]
Care poate fi problema?

miki

to SocrateOpen
Salut.

Eroarea de pe server nu este cauzata de tiparirea de facturi. Mesajul
este dat de procesorul de contare, care ruleaza pe serverul
SocrateOpen. Tiparirea de facturi este un proces care ruleaza pe
client (pe masina pe care ruleaza clientul SocrateOpen).
Pentru a vedea mesajele de eroare, atentionare (warning), etc. pe
client:
1. se deschide fereastra Preferinte din meniul Unelte (meniul normal,
nu tree-ul clientului SocrateOpen)
2. se seteaza Nivel Trasabilitate la ALL pentru a capta toate mesajele
3. se inchide feresatra Preferinte
4. se incearca tiparirea facturii
5. se deschide din nou fereastra Preferinte
6. se merge in tab-ul Erori
Aici sunt afisate mesajele clientului SocrateOpen. Implicit se
afiseaza doar mesajele de tip erorare sau atentionare (warning).
Pentru a vedea toate mesajele se apasa butonul "Doar Erori".

Tip:
- pentru o mai buna vizionare se poate salva mesajele intr-un fisier,
apasand butonul "Salveaza in Fisier".
- mesajele de eroare sunt prefixate cu ======>
- mesajele de atentionare sunt prefixate cu -------->

Poate asa iti dai seama de ce nu se poate tipari facturi.

Succes.