Ubuntu 10.04 x86-64

LOIS

to SocrateOpen
Vreau sa instalez aplicatia pe un server nou. Este garantata
functionarea pe un sistem Linux pe 64 biti?

Cu multumiri,
Liviu Iordache

LOIS

to SocrateOpen
Mentionez ca intentionez sa folosesc Ubuntu 10.04 + Oracle 11g pe 64
biti

miki

to SocrateOpen
Oficial se garanteaza functionarea doar pe distributiile suportate de
Oracle (http://www.socrateopen.ro/meniu/suport/instalare/
cerinte.html).
Dar din experienta va pot spune ca functioneaza fara probleme si pe
Ubuntu 32 sau 64 de biti. Conditia este doar sa aveti cat de cat
experienta in configurarea sistemului de operare.

Liviu Iordache

to socra...@googlegroups.com
Am instalat Ubuntu 10.04 si Oracle11g - 64 bits sunt inca in teste cu el!
Am importat baza de date de pe serverul de lucru (Ubuntu 10.04 + Oracle 10g 32 bits) pana aici nici o problema!
La salvarea  bazei de date ( RUN_DBExport.sh) apar erori! ( EXP-00056: ORACLE error 1455 encountered
ORA-01455: converting column overflows integer datatype)

Pe ambele servere este folosit SocrateOpen V2.0

Am facut exprtul cu expdp ( RUN_DBExportOra11g.sh). De data asta apar erori la import ( RUN_DBRestoreOra11g.sh) ( ORA-39082: Object type ALTER_FUNCTION:"COMPIERE"."PAYMENTAVAILABLE" created with compilation warnings, ...., Job "SYSTEM"."SYS_IMPORT_SCHEMA_01" completed with 8 error(s) )

A mai facut altcineva o astfel de migrare?
Aceste erori sunt critice?
In ce masura cele 2 baze de date sunt compatibile?
Pot trece serverul de test ca server pe baza reala?
Pana la upgradarea la Oracle 11g, este posibila si restaurarea in sens invers?

Cu multumiri!

Liviu Iordache

miki

to SocrateOpen
RUN_DBExport face un export de oracle in formatul vechi de oracle iar
RUN_DBExport11g face in formatul nou.
Pentru a muta o baza de pe oracle 10 pe 11 trebuie folosit
RUN_DBExport11g.
Eroarea ORA-39082: Object type
ALTER_FUNCTION:"COMPIERE"."PAYMENTAVAILABLE" nu e critic. La
sfarsitul fiecarui import se face o recompilare de obiecte tocmai
pentru a elimina aceste erori.