Problema server

Adi Pasere

to SocrateOpen
Buna ziua,
am instalat SocarteOpen pe un sistem de operare Vista 32bit. La
instalare am avut probleme cu portul 8080, pe care ulterior l-am
schimbat in 8800, si cu variabilele de mediu, care ne erau setate
corespunzator, dar pe care le-am rezolvat.
Problema mea este ca atunci cand incerc sa ma conectez la aplicatie,
baza de date este recunoscuta, dar conexiunea la server nu este.
Care ar putea sa fie problema?

Luigi Caldararu

to SocrateOpen
Buna ziua,

Va pot impartasi din experienta de dezvoltare peste Socrate Open, ca si
participant la forum, fara a ocupa o pozitie oficiala in echipa de
dezvoltare Socrate Open. Noi am dezvoltat un add-on la Socrate Open
http://www.setmobile.ro/vending_automation_ro.php , care insa nu a necesitat
deployment de componente pe un application server.

De application server (AS) aveti nevoie numai daca aplicatia dv. va utiliza
servleturi (utilizati Socrate Open Profesional versiunea web, sau o
extensie). Altfel, clientul java nu are nevoie de AS.

Oricum, pentru a determina in principiu cauzele pentru care nu va puteti
conecta la AS, trebuie sa verificati urmatoarele :

- Este instalat si ruleaza un AS (JBOSS, Tomcat, etc.) pe sistemul dv. ?
- Daca ruleaza, este configurat sa raspunda la portul 8800 ? Portul default
al unui AS este 8080.
- Daca este ruleaza si este configurat pentru portul indicat, ati instalat
componenta server a aplicatiei dv. ?

Cu consideratie,

Luigi C�ld�raru
Manager Set Mobile SRL

mobile: +4 0755 072 421
www.setmobile.ro

to SocrateOpen
Buna ziua,

Serverul de aplicatie este JBoss si se instaleaza impreuna cu
SocrateOpen, pe portul specificat de dumneavoastra la setup (in cazul
de fata 8800). Rolul lui este mult mai extins. Se ocupa de tot ce tine
de contarea documentelor, procesoare (sesizari, alerte, ....), etc.
Din experienta mea, peste 90 la suta dintre cazurile de acest gen se
datoreaza confictelor de porturi.
Deci trebuie sa verificati daca mai aveti conflicte si pe alte porturi
(ziceati ca ati avut pe 8080). Cel mai simplu este sa restartati
calculatorul si cand porniti serverul SocrateOpen (din folderul utils
\RUN_Server2.bat) sa urmariti cu atentie mesajele din consola.

Numai bine,
Miklos Keresztes

Adi Pasere

to SocrateOpen
Cand pornesc seerverul cu RUN_Server2.bat imi afiseaza urmatoarea
eroare:

16:09:28,147 ERROR [ProfileServiceBootstrap] Failed to load profile:
Summary of
incomplete deployments (SEE PREVIOUS ERRORS FOR DETAILS):

DEPLOYMENTS IN ERROR:
Deployment "vfsfile:/C:/SocrateOpen/jboss/server/compiere/deploy/jmx-
remoting.
sar/" is in error due to the following reason(s):
java.net.MalformedURLException
: Bad URL path: _Popey/jndi/rmi://PC_Popey:1090/jmxconnector

16:09:28,198 INFO [Http11Protocol] D´┐¢marrage de Coyote HTTP/1.1 sur
http-PC_P
opey%2F192.168.220.1-8800
16:09:28,270 INFO [AjpProtocol] Starting Coyote AJP/1.3 on ajp-
PC_Popey%2F192.1
68.220.1-8729
16:09:28,287 INFO [Http11Protocol] D´┐¢marrage de Coyote HTTP/1.1 sur
http-PC_P
opey%2F192.168.220.1-9163
16:09:28,305 INFO [ServerImpl] JBoss (Microcontainer) [5.0.1.GA
(build: SVNTag=
JBoss_5_0_1_GA date=200902232048)] Started in 1m:29s:226ms

Va multumesc.

miki

to SocrateOpen
Nu prea ajuta ce ati copiat dumneavoastra.
Puteti sa consultati fisierele de log JBoss care se afla in folderul
SocrateOpen\jboss\server\compiere\log
Poate vati reusi sa va dati seama ce se intampla.
Tip: cautati dupa conflicte port.

Adi Pasere

to SocrateOpen
Nu am prea reusit sa inteleg care e problema, pana la urma am recurs
la o alta solutie. Am instalat un XP pe un PC virtual, iar pe acesta
merge fara probleme. Cred ca Vista e de vina pentru eroarea din
server.

Multumesc pentru ajutor.

miki

to SocrateOpen
In configuratia asta (masina virtuala XP peste Vista) sa nu va
asteptati la performante deosebite.