Orari i provimeve per Afatin e Prillit

ArdianGola

Të nderuar,

Bashkëngjitur keni orarin e provimeve për Afatin e Prillit.

Duke marrë parasysh se Afati i Prillit është afat jo i rregullt dhe se studentët janë të kufizuar të paraqesin jo më shumë se dy provime, Orari i provimeve është dizajnuar në atë mënyrë që të mos pengohet procesi mësimor. Kjo është edhe arsyeja pse provimet tek secili profesor janë të caktuara brenda një dite dhe të njëjtën kohë. Nëse ndodhë që studenti t’i ketë paraqitur të dy provimet tek i njëjti profesor, atëherë njëri provim mbahet edhe njëherë një orë më vonë.

Suksese dhe çdo të mirë!

ag

MSc. Ardian Gola, Ass.

Faculty of Philosophy