familie Bentlage

yvonne van leuven-bentlage

Hallo,

Ik ben bezig met gegevens te verzamelen over familie Bentlage.
De oorsprong van deze familie in Nederland ligt in Drenthe,de eigenlijke
oorsprong ligt in het gebied Bentlage in Rheine.

Heel graag wil ik gegevens ontvangen over de familie Bentlage.
Zowel gegevens van vroeger als nu.
Ik heb al heel veel informatie verzameld en misschien kunnen we het een en
ander uitwisselen.

Met vriendelijke groet, Yvonne

Trees Bentlage