Nieuwe berichten

Georgina van Adrichem-Gijselhart

Beste mensen,
ik kan vanaf 29 sept. geen berichten meer lezen van jullie, ik had vroeger een ander adres gekregen maar jammer genoeg heb ik dit niet meer, kunnen jullie hiermee mij helpen, want ik lees iedere dag de nieuwe berichten. Alvast heel hartelijk dank hiervoor

Enno Borgsteede

Op 12-10-2021 om 11:31 schreef Georgina van Adrichem-Gijselhart:
> [...]
> ik kan vanaf 29 sept. geen berichten meer lezen van jullie, ik had vroeger een ander adres gekregen maar jammer genoeg heb ik dit niet meer, kunnen jullie hiermee mij helpen, want ik lees iedere dag de nieuwe berichten. Alvast heel hartelijk dank hiervoor

Ik zie zelf ook geen nieuwe berichten, althans niets meer van online-begraafplaatsen, en ook niets meer van online-familieberichten, maar ik weet ook dat de eigenaar ook al had aangekondigd dat die zou stoppen, en dat je op de site(s) altijd een abonnement op naam kan nemen.

Ik heb na 29 september nog wel een paar ongewenste berichten gezien. Heb jij die ook ontvangen?

Ik kijk zelf bij problemen even bij Google Groups:

https://groups.google.com/g/soc.genealogy.benelux

En wat ik daar zie bevestigt wat ik in mijn usenet software zie, in Thunderbird.

Heb je hier wat aan?

groetjes,

Enno

Yolanda van Nieuwkoop

Ik kijk altijd online, zie het zelfde. Spam vnl.
Dank Enno voor verwijzen naar abonnement op onlinebegraafplaatsen,
Yolanda

Op dinsdag 12 oktober 2021 om 15:06:31 UTC+2 schreef Enno Borgsteede:
Ik kijk

Verdier Muriel Odile

Hallo
Mijn excuses voor deze inbraak, mijn naam is mevrouw Verdier Muriel Odile van Zwitserse afkomst.
Ik moest op deze manier contact met je opnemen omdat ik iets heel belangrijks wilde doen.
Het zal u een beetje verdacht lijken, hoewel het waar is dat u mij niet kent en ik u ook niet.
Ik heb keelkanker die terminaal is, zoals ik u heb verteld, mijn behandelend arts heeft me zojuist laten weten dat mijn dagen geteld zijn vanwege mijn verslechterde gezondheidstoestand. Volgens wat de dokter me heeft uitgelegd, nestelt zich momenteel een bal in mijn hersenkooi, ik heb deze ziekte al meer dan 6 jaar.
Ik ben weduwnaar en heb geen kinderen.
Ik ben van plan al mijn eigendommen te schenken.
Ik ben de eigenaar van een importbedrijf voor rode olie in Frankrijk, Finland, België, Italië, Zwitserland
Ik heb momenteel in mijn persoonlijke account; het bedrag van 2.750.500 € dat ik had gehouden voor een bouwproject.
Maar ik zou u dankbaar zijn om u dit geld te geven dat u kan helpen in uw bedrijf, om ook in uw eigen naam een project uit te voeren dat het belangrijkst voor u is, ik smeek u om mijn aanbod te overwegen omdat het een donatie is. ik aan jou.
Ik heb veel pijn en ben erg bang, kan 's nachts of overdag nauwelijks slapen omdat ik niet wil sterven zonder al dit geld te hebben gedoneerd, anders zou ik het zonde vinden. Neem zo snel mogelijk contact met mij op als u akkoord gaat met mijn aanbod. Moge de vrede en barmhartigheid van God met u zijn.
Moge geluk en vrede met jou en je familie zijn.
Moge God u zegenen en danken voor uw gebeden.
Bedankt voor het beantwoorden van mij

Verdier Muriel O.