Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

Hesseling/Gelderland

1 vue

Olga

non lue,
29 mai 2002, 14:44:3629/05/2002

Goedenavond

Ik ben op zoek naar de ?? van het volgende gezin, ik hoop dat iemand me kan
helpen.

Johannes Hesseling, geboren op?, overleden op?
Trouwt op? met Aleida Brouwer, geboren op?, overleden op ?
Kinderen:
Sophia Hesseling, geboren te Oosterbeek op 07-01-1882
Grada Hesseling, geboren op ?
Helena Hesseling, geboren op ?

Groetjes Olga

http://knuistfamily.50megs.com

Op zoek nar Knuist, Ten Cate, Snijder,van Kempen, Daman en Kroeders

Joop Renkers

non lue,
29 mai 2002, 15:22:3829/05/2002
Beste Olga,

> [...]
> Kinderen:
> Sophia Hesseling, geboren te Oosterbeek op 07-01-1882

Genlias geeft al gauw antwoord op een aantal vraagtekens:
Archieflocatie: Gelderland
Toegangnr: 0207
Inventarisnr: 3289
Gemeente: Renkum
Soort akte: Huwelijksakte
Nummer: 15
Datum: 19-08-1871
Man: Johannes Hesseling, 26 jaar, geboren Oosterbeek
Vrouw: Alijda Brouwer, 28 jaar, geboren Arnhem
Ouders bruidegom: Hendrik Hesseling en Gerarda Hesseling
Ouders bruid: Joseph Brouwer en Anna van der Elst

en:
Archieflocatie: Gelderland
Toegangnr: 0207
Inventarisnr: 7894
Gemeente: Renkum
Nummer: 57
Datum: 27-11-1902
Man: Johan Weidema, 25 jaar, geboren Arnhem
Vrouw: Grada Hesseling, 24 jaar, geboren Renkum
Ouders bruidegom: Ruud Feddes Weidema en Johanna Christina Berndsen
Ouders vrouw: Johannes Hesseling en Aleida Brouwer

en:
Archieflocatie: Gelderland
Toegangnr: 0207
Inventarisnr: 7893
Gemeente: Renkum
Soort akte: Huwelijksakte
Nummer: 74
Datum: 03-12-1908
Man: Gradus Berendsen, 24 jaar, geboren Oosterbeek
Vrouw: Helena Hesseling, 24 jaar, geboren Oosterbeek
Ouders bruidegom: Stephanus Berendsen en Maria Bosman
Ouders bruid: Johannes Hesseling en Aleida Brouwer

en:
Nummer: 32
Datum: 21-05-1908
Man: Adriaan Gerard Knuist, 27 jaar, geboren Alkmaar
Vrouw: Sophia Hesseling, 26 jaar, geboren Renkum
Ouders bruidegom: Martinus Knuist en Maria Catharina Hendrina Dekker Ouders
bruid: Johannes Hessseling en Aleida Brouwer

Met vriendelijke groet,

Joop Renkers
http://www.profip.nl/genealogie
onderzoek: Renkers, Brouwer, Schoonderbeek, Blom, de Vries, van Laar,
Pellemans, Weijden, Verest enz. enz.

Olga

non lue,
30 mai 2002, 09:43:1530/05/2002
Bedankt, maarde huwelijken van de dochters had ik al.