Naar het eerste ongelezen bericht

Joop Renkers

ongelezen,
4 mei 2010 11:52:5404-05-2010
aan
Bericht op teletekst:
Tweede Kamervoorzitter Verbeet heeft de website erelijst.nl geopend. De site
is gelanceerd vanwege het 50-jarig bestaan van het nationaal monument
'Erelijst van Gevallenen 1940-1945'.
De gekaligrafeerde lijst eert onder anderen verzetsmensen en militairen en
telt ongeveer 18.000 namen. In opdracht van de Tweede Kamer en het NIOD is
de lijst gedigitaliseerd.
De voorzitters van de Eerste Kamer en Tweede Kamer hebben ter gelegenheid
van Dodenherdenking een krans gelegd bij het nationaal monument de 'Erelijst
van Gevallenen' op het Binnenhof. Ook premier Balkenende legde een krans.

Door deze nieuwe website een aantal genealogische aanvullingen kunnen doen.
Je kunt ook een digitaal bloemetje leggen bij de personen die je wilt. Heb
ik ook gelijk gedaan.

Joop Renkers
http://www.renkers.nl/
Genealogie families Renkers, Pellemans, Verest, Weijden enz.
Genealogie Eemland

H.Hoeksema Dzn.

ongelezen,
5 mei 2010 05:07:1205-05-2010
aan
kan je een link meesturen, ik krijg het niet "te pakken" via google.
dank.

"Joop Renkers" <jo...@nospamrenkers.nl> schreef in bericht

Vincent K

ongelezen,
5 mei 2010 05:22:0605-05-2010
aan

"H.Hoeksema Dzn." <hoeks...@home.nl> schreef in bericht

Bij deze

http://www.erelijst.nl/

Gr Vincent

H.Hoeksema Dzn.

ongelezen,
5 mei 2010 13:21:2905-05-2010
aan
bedankt voor de link. helaas stond degene die ik zocht er niet bij. jammer,
maar het zij zo.

"Vincent K" <v.kr...@wanadoo.nl> schreef in bericht

Johan

ongelezen,
5 mei 2010 14:34:2705-05-2010
aan
Misschien heb je wat aan de Oorlogsgravenstichting.
http://www.ogs.nl/srs_site/zoeken.asp?subject_id=139 is de zoek van het
slachtofferregister
Johan B

"H.Hoeksema Dzn." <hoeks...@home.nl> schreef in bericht

H.Hoeksema Dzn.

ongelezen,
6 mei 2010 05:55:2406-05-2010
aan
Dankje Johan. Op die lijst staat mijn oom wel vermeld, maar dat had ik dus
al. Ik mis hem echter op de lijst die nu openbaar is geworden. Jammer want
in mijn ogen hoort hij ook daar te staan.

"Johan" <johanNOSP...@home.nl> schreef in bericht

Allen beantwoorden
Auteur beantwoorden
Doorsturen