Quaedvlieg

ANKE...@aol.com

Voor het verzet kun je naar stichting 1940-45. Zij helpen je verder.
Vriendelijke groet.
Fietje Quaedvlieg.

De naam Quaedvlieg komt 3 maal in mijn data voor. Deze familie is uit Zuid
Limburg omgeving Brunssum.
Is dit misschien de zelfde tak.

Groeten Anke.

Fietje

Hallo.
De Quaedvliegjes zijn "ergens" allemaal aan elkaar verwant.
Oorsprong ligt in Duitsland en rond 1580 kwamen zij naar Nederland.
Brunssum komt ook in mijn stamreeks voor.
Fietje Quaedvlieg

--
sojo...@home.nl
bezoek mijn homepage / visit my homepage.

<ANKE...@aol.com> schreef in bericht news:9.17791a3...@aol.com...

ANKE...@aol.com

Hallo Fietje,

Is het mogelijk dat je hier nog wat gegevens of datums aan toe kan voegen.
Bij voorbaat dank.
Anke.

Descendants of Johannes Hubertus Nauts

Generation No. 1

1. JOHANNES HUBERTUS8 NAUTS (JAN MATHIJS7, CORNELIS6, JOANNES RENIER5,
ARNOLDUS( NOL)4, LEONARDUS3, JOANNES(JAN)2, ARET1) was born October 24, 1891 in
Brunssum, Limburg., and died October 21, 1953 in Brunssum, Limburg.. He married
GERTRUDIS EGGEN September 23, 1914 in Brunssum, Limburg, Netherlands,
daughter of HENDRIK EGGEN and HUBERTINA QUAEDVLIEG. She was born 1893 in Schinveld,
Limburg..

Notes for JOHANNES HUBERTUS NAUTS:
Johannes NAUTS worked in the Coal-mine "Staatsmijn Hendrik"

Descendants of Mathias Jozef Quaedvlieg

Generation No. 1

1. MATHIAS JOZEF1 QUAEDVLIEG was born in Heerlen, Limburg. He married ANNA
JOSEPHA MEIJS. She was born in Heerlen, Limburg.

Child of MATHIAS QUAEDVLIEG and ANNA MEIJS is:
i. JOHAN JOZEF2 QUAEDVLIEG, b. Heerlen, Limburg,; m. MARIA HUBERTINA
DRESSCHERS, October 3, 1919, Brunssum, Limburg, Netherlands; b. Brunssum,
Limburg,.

Theo Willemsen

De naam Quadflieg komt voor in Calcar; Ik heb nog een huwelijks-akte deze
dateerd uit het jaar 1907. Het is een "Notarielle Urkunde" opgemaakt door
"Justizrat Alphons Quadflieg"; hij was notaris en maakte de trouwakte op.
Groetjes Theo Willemsen

<ANKE...@aol.com> schreef in bericht news:9.17791a3...@aol.com...

Fietje

Quaedvlieg komt oorspronkelijk uit Duitsland.
Quaedvlieg wordt in alle varianten geschreven en blijken allemaal ergens
familie van elkaar te zijn. De wortels liggen rond Aken.
In 1580 kwamen ze naar Limburg en hier werd het een enorm grote familie.
Je komt Quaedvlieg tegenwoordig over de hele wereld tegen.
De meesten hebben hun wortels in Limburg liggen.
Fietje Quaedvlieg

--
sojo...@home.nl
bezoek mijn homepage / visit my homepage.
http://members.home.nl/sojoroki/index.html
all mail checked by Norton Antivirus 2003.

"Theo Willemsen" <thwi...@euronet.nl> schreef in bericht

Evert

Beste Anke,

De naam Quaadvlieg (en alle varianten daarop) komen in geheel midden- en
zuid Limburg, enkele honderden malen voor.
Met name stamt deze uit Kerkrade en Landgraaf

Groeten, Evert

Theo Willemsen heeft geschreven in bericht
<3f471b4f$0$28895$1b62...@news.euronet.nl>...

Fietje

Quaedvlieg Kerkrade stamt af van Quaedvlieg Schaesberg (nu Landgraaf)
Ook tak Valkenburg-Heer-Heerlen en Maastricht etc stammen allemaal af van
tak Schaesberg. Tak Schaesberg komt oorspronkelijk uit Duitsland.
Fietje Quaedvlieg.

--

"Evert" <e.c...@hccnet.nl> schreef in bericht