Kosovski Srbi , koristeci novi trend u formiranju visepartiskog
sistema pocinju 1987. da se organizuju vodjeni ekstremnim
nacionalistickim strujama, prijete kolektivnim iseljenjem . Milosevic
koristi tu situaciju da se probije na celo Saveza komunistia Srbije i
prakticno otima svu vlast u Srbiji. Pocinje opstrukcije Jugoslovenskog
predsjednistva ( ili jos boje ucestvuje u opstrukcijama ) racunajuci na
podrsku JNA u kojoj su tada bili pretezno srpski generali. Ukida
autonomiju Vojvodine i Kosova. To sve izaziva lancanu reakciju u
Hrvatskoj i Sloveniji jer su se ovi logicno uplasili da se taj trend
ne nastavi i na njihove republike. Zpravo se prije moze reci da su se
tamo radovali takvom razvoju situacije da bi imali vise razloga za
otcjepljanje. Tada dolaze prvi visestranacki parlamentarni izbori na
kojimau Hrvatskoj i Bosni pobijedjuju NACIONALISTI! Jugosalvija se
nasla na ivici ponora ( koji ce se ubrzo napuniti krvlju Muslimana,
Hrvata, Srba, Albanaca....)
1991. Hrvatska i Slovenija proglasavaju nezavisnost, Srbi u Krajini
takodje proglasavaju svoju nezavisnu republiku. Hrvati pokusavaju da
razoruzaju Srbe u Krajini ali dolaze u sukob sa nadmocnijom JNA. Tako
pocinje rat za Krajinu ( rat u Hrvatskoj). Medjunarodan diplomatija
pokusava da ubijedi Srbe u hrvatskoj Krajini da pristanu na siroku
autonomiju, ali vodje hrvatskih Srba ne pristaju ni na kakvu soluciju
osim potpune nezavisnosti. U medjuvremenu izbija rat u Bosni i to
vrijeme koristi Hrvatska da se uz pomoc NATO-a naoruza i konacno
munjevitom ofanzivom (Uz podrsku NATO-a) potpuno razbije odbranu
Republike Krajine. Stotine hiljada civila napustaju svoje domove
bejzeci pretezno u SRJ i republiku bosanskih srba. Tako se zavrsava rat
za Kraijinu i Hrvatska stice potpunu kontrolu na cijeloj teritoriji.
1992. BiH takodje proglasava nezavisnost (ne slusajuci volju
tamosnjih Srba citaj - SDS) i Srpska demokratsak stranka na celu sa
Radovanom Karadzicem pocinje ostvarivati prijetnje koje je Karadzic
dao Izetbegovicu u jednom TV duelu da ce u slucaju proglasenja
nezavisnosti BiH muslimani biti unisteni. Prva na udaru je bila
Bijeljina gdje su Arkanovi placenici uspostavili kontrolu u tom gradu,
zatim Zvornik... Sarajevo, Srebrenicu, Gorazde, Bihac Srbi drze pod
opsadom sve do 1995. kada konacno Milosevic potpisuje dejtonski mir i
time se predstavlja kao balkanski mirotvorac i nezamjenjiva osoba u
rresavanju balkaskih pitanja. Tim sporazumom je Bosna i Hercegovina de
facto podijeljena na dva entiteta: muslimansko-hrvatsku federaciju i
republiku bosanskih Srba. Takodje je BiH de facto protektorat
medjunarodne zajednice i ni jedna odluka parlamenata tih odvojenih
entiteta ne moze proci mimo odobrenja vrhovnog verifikatora koga
postavlja OSCDE (nisam siguran). Medjunarodne vojne snage 30 000 su
stacionirane da bi garantovale sprovodjenje svih odluka i
funkcionisanja lokalne vlasti a jos vaznije da bi u narednoj fazi
rjesavanja kosovsko pitanja mogle uspostaviti potpunu opsadu SRJ .
Ali na Balkanu su jos ostala nerijesena pitanja, a prije svega Kosovo.
Oni koji se "brinu" za Balkan i evropsku sigurnost su Kosovo namjerno
ostavili za kraj jer su konacnim lokalizovanjem pozara u Hrvatskoj i
Bosni suzili polje dejstva na SRJ i time smanjili rizik od globalnog
sukoba. Takodje su racunali da ce Milosevic tu biti najtvrdokorniji jer
je stigao na vlast zahvaljujuci obecanjima da ce braniti Kosovo.
Gubitkom Kosova Milosevic gubi cast, gubi podrsku i posljednjeg Srbina.
Rat za Kosovo ( koji se upravo desava ) je posljednja Miloseviceva
bitka da sacuva cast, vlast i zivot!
Milosevic ce taj rat izgubiti, ali ce prije nego sto kapitulira biti
unistena Srbija. Bice unistena VJ, bice unistene fabrike, mostovi,
gradovi... Sada
Milosevic ponovo ima cio narod uza se da bi opravdao zlocin zbog
vodjenja nacije u samounistenje nadajuci se da ce jos jedino tako
izvuci kozu na stapu.
Marinko Stevanovic
http://www.yurope.com/people/marinko
Mailto:pul...@teleweb.at
ovo kao da ti je izdiktirao neko iz NATO. Upravo je to ono sto
zele da ljudi u Jugoslaviji veruju: za sve je kriv Milosevic!
Da se razumemo, on definitivno nije moj omiljeni politicar, ali
NATO bi i onako po svaku cenu rasturilo i Jugu i Rusiju.
(O Kini da se i ne govori - samo kada bi mogli! )
Slovenci su prosli najbolje jer su najveci dupeuvlakaci, zatim Hrvati
a vi bosanci ste ispusili debelo jer vam vazda treba vremena da
ukapirate sta se desava... Srbi su posebna prica; oni nece iz inata
i zbog kompleksa. Ali bar imaju muda i za to kapa dole.
Milosevic nece izgubiti rat na Kosovu jer ga on ni ne vodi.
Vode ga svi oni koji brane svoju otadzbinu, a kada je ona u pitanju i
poraz je pobeda. Bice to jos samo jedna Kosovska bitka i nista drugo.
A sto je poruseno sazidacemo, ako Bog da.
Nikola, Sydney
> Marinko,
>
> ovo kao da ti je izdiktirao neko iz NATO. Upravo je to ono sto
> zele da ljudi u Jugoslaviji veruju: za sve je kriv Milosevic!
> Da se razumemo, on definitivno nije moj omiljeni politicar, ali
> NATO bi i onako po svaku cenu rasturilo i Jugu i Rusiju.
> (O Kini da se i ne govori - samo kada bi mogli! )
> Slovenci su prosli najbolje jer su najveci dupeuvlakaci, zatim Hrvati
> a vi bosanci ste ispusili debelo jer vam vazda treba vremena da
> ukapirate sta se desava... Srbi su posebna prica; oni nece iz inata
> i zbog kompleksa. Ali bar imaju muda i za to kapa dole.
>
> Milosevic nece izgubiti rat na Kosovu jer ga on ni ne vodi.
> Vode ga svi oni koji brane svoju otadzbinu, a kada je ona u pitanju i
> poraz je pobeda. Bice to jos samo jedna Kosovska bitka i nista drugo.
> A sto je poruseno sazidacemo, ako Bog da.
Zvuci divno, PATRIOTSKI! Ali, zar je manji patriotizam voljeti tako svoju
zemlju da se ne mora svaki put ponovo rusiti i graditi, rusiti i graditi
rusiti... Ako se vec zna da se mora izgubiti, kako me mozes ubijediti u
smislenost borbe?! Izvini, objasni to Srbima uSRBIJI iz daleke Australije!
> Marinko budi ljubazan i objasni mi
Tebi ili svima?
> kakva je tvoja uloga na svim ovim NG??
Da koristim svija gradjansko pravo u Cyberland!
> Sta to pokusavas?
Da iskoristim svoja prava.
> Prvo da ti bude jasno
Da, i to pokusavam da realizujem!
Hvala sto si me podsjetio: zelim da mi nesto bude jasno.
> da nama mozgovi nisu isprani
To je pretpostavka od koje polazim.
> tako da manipulacija ne dolazi u obzir
Hvala! Znaci, ne moram vise da se brinem.
> sto se da videti iz svih postova koji ovde egzistiraju.
Vazi li i za moje postove?
> Stvarno mi nesto lici na rad ispod zita.
Dobro dosao u Cyberland!!!!!
> Malo grejes malo hladis,o cemu se radi?
Zelis li da ti ozbiljno odgovorim? Onda mi reci kako se zaista zoves?
> Ne zelim da se predam!
Cime se borite?
Oruzjem protiv oruzja.
Nasiljem protiv nasilja.
Lazima protiv lazi.
Propagandom protiv propagande.
Tiraninom protiv tiranije.
Ja tu ne vidim smisao.
Ljudi su dobili ljubav kao najjace oruzje protiv necastivih sila.
Ko je zaista osjeti u svom srcu, ali zaista zaista.... ... zaista
imace snage i strpljenja da savlada nepravdu i patnju
imace mudrosti da vidi i razumije istinu (pardon Istinu)
i imace pameti da je prenese onima koji je mogu razumjeti
Moje postovanje i cuvajte se!
--------------------
Dobro dosli u Cyberland!
http://www.yurope.com/people/marinko
Mailto:pul...@teleweb.at
> Cim ti odgovaram znaci da citam tvoje postove!
Htio bih da vam cestitam na tome sto ste sredili NATO server. Cak je i ORF o tome izvjestavao. Ne znam da li si i ti direktno ucestvovao u akciji, ali mislim da je vrijedno
postovanja. Kao sto vidis, ne izrazavam "Moje postovanje" bilo kome. Ovaj rat za Kosovo je ne samo presedan nego po mnogim elementima je, rekao bih, multidimendionalan i veoma
suptilno i snazno se odrazava na sigurnosni sistem samoga Cyberlanda.
Zato bih se usudio da primijetim da je ovaj, po Balkan nesrecni rat, najava jednoga novog sigurnosnog, politickog, ekonomskog i moralnog sistema u kome se sve snaznije preplice
realno sa imaginarnim, primitivno sa ultramodernim, iskonsko, prirodno i urodjeno, sa vjestackim i kloniranim, virtuelno sa tjelesnim...
> Logicnije ne moze biti.Kako to mislis malo marsovci malo zemljani?
Mi svi ovdje u Cyberlandu imamo tu privilegiju da NISMO realni. Zato sto smo virtuelni! Ja mogu da ti pokazem i sliku andjela i satane, a ti odaberi sta ti se vise svidja. Mozda
to sve vrijeme i cinim?
> Koliko vidis ja sam jos uvek zemljanin i to SRBIN,PONOSAN SRBIN.
Ne mogu ti pomoci, niti utjesiti, ali jedno znam :
Sve ce rane zarasti i vrijeme ce nam nove zamke praviti.
Najljepsu pjesam koju sam ikad cuo sam dobio 1992. od mojih ucenika:
"KO NE PAZI TRNJE GAZI! " - uvijek cu je cuvati u svom srcu.
> A u ovoj recenici si sve rekao o sebi:"A ako pocnu da padaju ja cu otici negdje gde ih nema"
Zasto mislis da sam rekao o sebi? Iznio sam samo jednu od beskonacno mogucih varijanti. Mi smo u Cyberlandu! A ja sam Zanovijetalo Grizic koji hoce da vam kaze da je u realnom
svijetu zivjeti jos uvijek nesto veoma vrijedno.
> Mogu li da ti spomenem jos neke tvoje reci kao npr:"nisam video roditelje 6 godina"
Tacno! Pa ipak sam ih vidio.Neki, na zalost, nece nikad vise!
> to sam ti vec objasnio na licni mail.Pa o cemu mi to pricamo dragi moj Marinko?
O veoma vaznim, nevjerovatno vaznim stvarima!
> O ponusu,casti,hrabrosti ili o defetizmu,infantilnosti.
I o tome.
>
> Takodje s' postovanjem
A sto se tice cyberworld-a,izvini pa i to je jedna vrsta sveta sa svojim pravilima i zakonima.Smatram ga vrlo stvarnim a potkrepicu ti to izrekom:RECI SU KAO STRELE,KAD ODLETE NIKAD IH NE MOZES VRATITI.Hocu reci vrlo ozbiljno shvatam ovaj virtualni svet tako da ti ne dozvoljavam manipulaciju njime.Ono sto sam rekao rekao sam i stojim iza toga.Vidis ja cu se sa ponosom predstaviti kad sve ovo prodje a drugi.......koji ovde izrekose sramne stvari protiv SRBA....cisto sumnjam.Ogromna satisfakcija mi je to sto znam da kad ostanu sami sa sobom nema lazi samo cista ogoljena istina i nista vise.Samog sebe ne mozes lagati.Toliko za sada...
S' postovanjem Lord
> ... sta je to u celom americkom narodu koji predje preko cinjenice
> da mu je Predsednik drzave dva puta slagao stavljajuci ruku na svetu knjigu i zakljinjuci se BOGU.
> Nije slagao americki narod slagao je BOGA.
Odgovoricu ti onako kako ja znam i koliko sam kompetentan.
Clinton je dva puta slagao zato sto mu je vlast bitnija od Boga!
A zasto americki narod prelazi preko te cinjenice?
Amerika je multietnicka, multikonfesijska i multikulturna zajednica.
Oni vec 200 godina razvijaju jedan drugaciji sistem vrijednosti.
Mi to moramo razumjeti kao sto i oni moraju razumjeti nas Balkance.
Tuzna je cinjenica da su oni jaki, da mogu da nas taru. Ali je jos tuznija
cinjenica da smo mi glupi pa ne znamo da se sakrijemo i sacuvamo
nase istinske vrijednosti, nego jos i izazivamo. Pisanjem uz vjetar
mozes zaista popisati samo samoga sebe. (Kineska poslovica).
Nije cudo da su Kinezi ostali sila a Rusi su sjebani. Kinezi su mudri.
Veoma mudri.
Upravo sve vrijeme hocu da porucim nesto, ali se zapletem u neku vasu
zamku i padnem u mizeriju sopstvene nametljivosti, inata i kica:
Ako je vec ta Amerika toliko jaka i ako ima taj njihov NATO, pa neka im ga!
Zasto da im prkosimo? Zasto da se inatimo? Mi imamo nesto sto oni ne
mogu da nam uzmu, a to je bogatstvo duha. Imamo slovensku dusu.
Sada to mozda nije u trendu, ali ce jednom biti i onda cemo mi biti vazni.
Onda ce ONI nas traziti.
Ti to ne mozes razumjeti jer i dalje mislis da je kukavicki sakriti se.
Ako zaista mislis da mi imamo nesto vrijedno, ako to zaista mislis,
onda ne bi time mlatio na sve strane i po svakom vremenu.
Ja zaista dobijam dnevno desetine poruka u kojima ljudi i zene s
Balkana izrazavaju simpatije prema mojim idejama, mada je ocito da
se iz ovih ili onih razloga skrivam i segacim. Ocigledno da ima ljudi
koji misle kao i ja. Ocigledno da ima ljudi kojima nije samo borba i inat
bitan, nego strpliv rad na onome sto je zaista vrijedno. A prije svega rad
na sebi.
> Kako takav covek kao sto je Adolf Klinton i svi oni koji ga podrzavaju mogu uopste da stanu pred lice javnosti ...?
Zato sto su uvjereni da mogu da manipulisu tom javnoscu.
> RECI SU KAO STRELE,KAD ODLETE NIKAD IH NE MOZES VRATITI.
Naravno da mozes. Upravo to i jeste divna osobina Cyberlanda.
Bacis strijelu, odes mirno i uzmes je pa ponovo gadjas.
Ili je jednostavno kloniras pa je ona gdje god zelis da bude.
Nemoj se zavaravati, dolaze generacije Cyberlandjana!
> Hocu reci vrlo ozbiljno shvatam ovaj virtualni svet
Ja bih rekao samo virtuelnu dimenziju ovoga svijeta.
To je kao neka peta dimenzija. Zapravo citaj bez "kao".
Mi smo u petoj dimenziji. Jos kao student
prirodnomatematickog fakulteta sam pokusao da strogo
matematicki definisem tu dimenziju. Ako si cuo za
teoriju haosa i Mandelbrotovu geometriju onda ces moci
da razumijes o cemu govorim.
> tako da ti ne dozvoljavam manipulaciju njime.
Ja ne manipulisem tim dimenzijama , samo se slobodno krecem.
Kao sto se slobodno krecem i po ovom svijetu i svaka zemlja
mi je domovina!
> Vidis ja cu se sa ponosom predstaviti kad sve ovo prodje a drugi.......
Vidjecemo!
> koji ovde izrekose sramne stvari protiv SRBA....cisto sumnjam.
Vidjecemo!
> Samog sebe ne mozes lagati.
Mozes, ako si shizofren! A plasim se da ovaj svijet to sve vise postaje! Cuvaj se Cyberlanda!
Dragi Marinko,
Vec duze vreme citam tvoje postove i cenim da si razuman covek. Slazem se
uglavnom sa svim onim sto si napisao u postu iznad ovog quotovanog dela.
Pretpostavljam da ovim zadnjim pasusom hoces da kazes da treba da skinemo
Milosevica i sve ce biti u redu. "NATO ce nam oprostiti sto nas je tukao",
Evropska Zajednica ce da skuva kafu i zivecemo sretno do kraja
zivota...Mene zanima kako mislis da ga skinemo u ovakvoj situaciji? Nije
ovaj narod ustao u odbranu Milosevica nego svoje zemlje koja je bez potrebe
napadnuta. Ni pre nam nije bilo lako ali sada je potpuno suvisno deliti
bilo kom Srbinu takve savete. Ako su hteli da nam pomognu tako sto ce nas
bombardovati onda ni oni nisu bolji od Milosevica, Tudjmana i slicnih. Jos
manje mi je jasno kako ce nas to vrla alijansa posle ovoga "nauciti"
demokratiji kad su i sami izgazili gomile medjunarodnih konvencija. Sta ce
da urade? Koji im je plan? Mozda ce okupirati Jugoslaviju, potrpati nas u
logore i svakodnevno nam drzati casove lepog ponasanja i politicke
korektnosti?
Kasno je, Marinko, kao sto si i sam vise puta izjavljivao, samo sto je sada
jos kasnije nego pre napada. Nema nacina da se ovakvom politikom bilo sta
razresi. Bombe ubijaju stanovnistvo ove zemlje (sve podjednako) a ne
Milosevica. Njemu ne fali ni dlaka sa glave. ne vodi on naciju u ovom
trenutku nikuda. Nacija sama reaguje na agresiju onako kako bi i svaka
druga nacija reagovala. To je NATO morao znati pre nego sto je poceo sa
bombama. Trebalo je da im bude dovoljan primer Iraka.
Glupost i tastina su neunistivi (mislim na vodje ne na obican svet).
Pozdrav od Tome iz Beograda.
--
############################
Moj je vidljiv al' ne pada!
############################
--
############################
Moj je vidljiv al' ne pada!
############################
http://www.yurope.com/people/marinkio <pul...@teleweb.at> wrote in message
news:3703B209...@teleweb.at...
>Nesko&Goca Babic wrote:
>
>> Ne zelim da se predam!
>
"Srbi" su toliko glupi da ne znaju da se zaustavljaju nekada imali su celu
jugosllaviju, pa su poslije dejtona dobili srbiju sa crnom gorom i Kosovom a
kako jos uvijek nastavljaju sa zverstvima nece imati ni srbiju izgleda da su
odlucili da se sele natrag na kaukazu.
Cudno je samo da za ovih 10 vekova medju ljudima nisu bas nista naucili.
NIKAD NISU POSTOJALI ALBVANSKI FEUDALI. TO JE BILA ZEMLJA SRPSKE CRKVE KOJU
SU KOMUNISTI UZELI 1945 NAKON STO SU SVE SRPSKE POPOVE POBILI
>Kosovska bitka nije srpska bitka nego je jedan pokusaj kriscanske alianse
>protiv turske najezde. A kriscani na balkanu nisu srbi nego su svi koji su
>tamo ziveli i zive: albanci, bosnjaci, bugari, grci, rumuni...
A KOJE BIO CAR DUSAN, DA NIJE I ON BIO ALBANAC
>Crkve koje se sada spominju kao srpske, one najstare nemaju bas nista sa
>srpstvom, Pecka patriarhija na primjer je gradjena za rimsko vreme tada
kada
>su srbi jos uvijek lutali po kavkaskim sumama.
IMATE LI MOZDA I PISMENE DOKAZE IZ VREMENA KLAUDIJA, CUVENOG ALBANSKOG
POGLAVARA
>Albanci (oni sa Kosova) su se molili bogu u tim crkvama sve do 18 vecka
kada
>su masovno konvertirali da bi se spasili agresivnih pokusaja ruske
>pravoslavne crkve da sve kriscane na balkanu tretiraju kao slavene sve sa
>ciljem stvorenja panslavisticke imperije. Fala bogu sto se takvi snovi se
>rusili za uvijek. Danas su i sami rusi napustali takve snove samo jos
>Milosevic i njegovi srbi pokusavaju da ostvare te glupe i vanvremenske
>ideje. A ovaj srpski anakrinizam je jedna velika tragedija za same srbe a
>kosta puno i svima na Balkanu.
TREBALO BI MALO VISE DA SE MOLE BOGU UMESTO STO KUKAJU PO GRANICAMA.
NAROCITO ONI STO SU DOSLI IZ ALBANIJE PA SAD "BEZE": SA KOSOVA
>Posle balkanskih ratova pa do danas srbi su pokusavali da promene
>demografsko stanje na Kosovu ali bez uspehu. Razlozi tog neuspeha su dva.
>Prvo: Ljubav i radjane dece ne mogu da se diriguju nacionalistickim
metodama
>i drzavnim dekretima, srpkinje ne samo sto nisu mogli radjati onoliko malih
>srba koje su zahtevali vlasti iz beograda vec nisu mogli radjati ni ono sto
>je bilo normalno za jednu zenu jer su im muzevi bili zauzeti sa vazhnijm
>pametnjim poslima: ugnjetavanjem albanaca. Jadne srpiknje, od njih se
>trazhilo da bodu kao sveta marija da prave decu a da ne vide muzha.
TO SE NE ZOVE LJUBAV, VEC PLANIRANO RAZMNOZAVANJE. ILI NA ENLGESKOM BREEDING
PROGRAM.
>Drugi: Broj albanaca na Kosovu povecao na dva nacina: prirodan natalitet i
>neprirodan iseljavanjem albanaca iz Sanxhaka, albanskih komuna Medvegje,
>Bujanovc i Presevo kao i sa Makedonije koji su dolazili na Kosovu.
ODKUDA ONDA TOLIKI ALBANCI JOS UVEK U MAKEDONIJI.
>"Srbi" su toliko glupi da ne znaju da se zaustavljaju nekada imali su celu
>jugosllaviju, pa su poslije dejtona dobili srbiju sa crnom gorom i Kosovom
a
>kako jos uvijek nastavljaju sa zverstvima nece imati ni srbiju izgleda da
su
>odlucili da se sele natrag na kaukazu.
ZA ZVERSTVA SE ZNA KO JE CINIO I KAD I GDE.
>Cudno je samo da za ovih 10 vekova medju ljudima nisu bas nista naucili.
PA BAR ZNAMO ISTORIJU I KAKO SE PISE.
> Ne treba nama objashnjenje u kakvoj se situaciji nalazimo vec NJIMA! U
> ostalom mi se samo efikasno branimo.
Jesi li siguran da je efikasna? Mnogo se manipulise propagandom. Razumijem da
se mora odrzati moral inace bi se poludilo u vriejme opsade. Ali ipak se mora
biti mudro da se vidi kako zaista jeste. Vidi i ostale poruke na NG ako imas
vremena.
> A ako bih birao izmedju srushenog BG-a a sa Kosovom i netaknutog bez Kosova
> radije bih umro, poginuo ali bih i dalje bio za prvo reshenje!
> I nije vazno (donekle) koliko je srusheno, vazan je duh, ponos i obraz -
> moronu jedan!
>
> --
> ############################
> Moj je vidljiv al' ne pada!
> ############################
Marinko Stevanovic
http://www.yurope.com/people/marinko
Mailto:pul...@teleweb.at
> Za ljubav ima vremena kad sve ovo bude proshlo!
Znam da tamo padaju prave bome i govorio sam da ce padati jos prije mjesec dana
i plasim se da ce ovo sludjivanje grajdna Jugosalvije potrajati jos dugo.Ne
radujem se, kako bih i mogao kad mi sestra zivi tamo sa tek rodjenom bebom, ali
ja na zalost samo mogu da molim Boga da se svi odgovorni za ovaj i sve ostale
zlocine nad narodima vrate pameti i da strada sto manje ljudi.
Ocigledno su se pomamili silom i inatom.
Najveca snaga i jeste da se pronadje ljubav u srcu kada je najgore. Meni je
lako sad pametovati, ali vjeruj mi: osjetio sam to i tada kada sam morao
napustiti moj voljeni grad Zvornik i ostaviti moje drage komsije ( i Srbe i
Muslimane), moje ucenike koje sam volio kao svoju rodjenu djecu (i srpsku i
muslimansku) tada nisam imao izbora, kao sto ga ni sada nemaju gradajni
Srbije.
Ja razumijem i gradajne Hrvatske koji su morali da bjeze od bombi u podrume.
Tada su mrzili samo Srbe i mislili da imaju vremene za ljubav. kao sto ti
kazes. Ali ne razumijem one Hrvate koji sada kada je sve proslo jos uvijek ne
kazu da je vrijeme za ljubav konacno doslo. Ne, onaj ko jednom ne zna sta je
istinsko bogoljublje ( da ne kazem samo ljubav, zvuci otrcano jer ljubav i
jeste od Boga) on to ni sada ne zna.
> Svaki ti je post po 10 strana. Reci mudrost u 10 rechi.
> Mislish li it da mi imamo vremena da chitamo sve kad je vazdushna opasnost
> na snazi a ova govna su pochela da gadjaju civilne ciljeve.
>
> --
> ############################
> Moj je vidljiv al' ne pada!
> ############################
Slazem se sa tobom. Znam da nemate vremena i da su vam potrebni sati da se
prikljucite na server. Ali kada kezem vazne stvari u jednoj recenici ona je
tako nabijena znacenjima da me vise niko ne rezumije ili se pak sve svede na
obicne replike. Ponekad je potrebna analiza. Ipak cu se potruditi!
Zh.Selmani wrote:
> Dobra analiza ali osnuje se na pogresnim cinjenicama. Sto se tice Kosova i
> broja srba i albanaca tamo: Kosovo nikada nije bilo srpska, srbi nikada nisu
> ziveli na Kosovu pre devetnaestog veka sem malog broja koji su sluzili kod
> albanskih feudala.
> Kosovska bitka nije srpska bitka nego je jedan pokusaj kriscanske alianse
> protiv turske najezde. A kriscani na balkanu nisu srbi nego su svi koji su
> tamo ziveli i zive: albanci, bosnjaci, bugari, grci, rumuni...
> Crkve koje se sada spominju kao srpske, one najstare nemaju bas nista sa
> srpstvom, Pecka patriarhija na primjer je gradjena za rimsko vreme tada kada
> su srbi jos uvijek lutali po kavkaskim sumama.
> Albanci (oni sa Kosova) su se molili bogu u tim crkvama sve do 18 vecka kada
> su masovno konvertirali da bi se spasili agresivnih pokusaja ruske
> pravoslavne crkve da sve kriscane na balkanu tretiraju kao slavene sve sa
> ciljem stvorenja panslavisticke imperije. Fala bogu sto se takvi snovi se
> rusili za uvijek. Danas su i sami rusi napustali takve snove samo jos
> Milosevic i njegovi srbi pokusavaju da ostvare te glupe i vanvremenske
> ideje. A ovaj srpski anakrinizam je jedna velika tragedija za same srbe a
> kosta puno i svima na Balkanu.
> Posle balkanskih ratova pa do danas srbi su pokusavali da promene
> demografsko stanje na Kosovu ali bez uspehu. Razlozi tog neuspeha su dva.
> Prvo: Ljubav i radjane dece ne mogu da se diriguju nacionalistickim metodama
> i drzavnim dekretima, srpkinje ne samo sto nisu mogli radjati onoliko malih
> srba koje su zahtevali vlasti iz beograda vec nisu mogli radjati ni ono sto
> je bilo normalno za jednu zenu jer su im muzevi bili zauzeti sa vazhnijm
> pametnjim poslima: ugnjetavanjem albanaca. Jadne srpiknje, od njih se
> trazhilo da bodu kao sveta marija da prave decu a da ne vide muzha.
> Drugi: Broj albanaca na Kosovu povecao na dva nacina: prirodan natalitet i
> neprirodan iseljavanjem albanaca iz Sanxhaka, albanskih komuna Medvegje,
> Bujanovc i Presevo kao i sa Makedonije koji su dolazili na Kosovu.
>
> "Srbi" su toliko glupi da ne znaju da se zaustavljaju nekada imali su celu
> jugosllaviju, pa su poslije dejtona dobili srbiju sa crnom gorom i Kosovom a
> kako jos uvijek nastavljaju sa zverstvima nece imati ni srbiju izgleda da su
> odlucili da se sele natrag na kaukazu.
> Pretpostavljam da ovim zadnjim pasusom hoces da kazes da treba da skinemo
> Milosevica i sve ce biti u redu. "NATO ce nam oprostiti sto nas je tukao",
> Evropska Zajednica ce da skuva kafu i zivecemo sretno do kraja
> zivota...
Nisam to mislio. NATO je rijesen da unisti Srbiju, da konacno potpuno sludi
njen narod dugotrajnom opsdom i tako slomi inat, a za to vrijeme ce naoruzati
UCK i onda ce uslijediti potpuno otcjepljenje Kosova. Ja sam o tome vec
govorio, a sad znam da vi ne mozete skinuti Milosevica. Mozete da ne vjerujete
njegovoj propagandi o nekoj efikasnoj odbrani. I da se ne date manipulisati.
Njemu uvijek treba narod kao pokrice. A Kosovo je vec prodano i ne moze se
vratiti.
>
> Kasno je, Marinko, kao sto si i sam vise puta izjavljivao, samo sto je sada
> jos kasnije nego pre napada. Nema nacina da se ovakvom politikom bilo sta
> razresi. Bombe ubijaju stanovnistvo ove zemlje (sve podjednako) a ne
> Milosevica. Njemu ne fali ni dlaka sa glave. ne vodi on naciju u ovom
> trenutku nikuda. Nacija sama reaguje na agresiju onako kako bi i svaka
> druga nacija reagovala. To je NATO morao znati pre nego sto je poceo sa
> bombama. Trebalo je da im bude dovoljan primer Iraka.
NATO je to znao a ovi napadi su sa ciljem da se legalno naoruza UCK. Oni ce
napraviti "ofanzivu" a Milosevic ce svojim generalima narediti povalcenje kao
i iz Krajine. I tu ce biti kraj price.
> Glupost i tastina su neunistivi (mislim na vodje ne na obican svet).
Ja mislim i na obican svijet, ali ne na sve! I seba samoga uhvatim da sam
prgav i osvetoljubiv.
> Pozdrav od Tome iz Beograda.
>
> Pretpostavljam da ovim zadnjim pasusom hoces da kazes da treba da skinemo
> Milosevica i sve ce biti u redu. "NATO ce nam oprostiti sto nas je tukao",
> Evropska Zajednica ce da skuva kafu i zivecemo sretno do kraja
> zivota...
Pa to je otprilike jako realan scenarij. U trenutku kada maknete osobu sa
vlasti koja ugrozava sigurnost cijele regije, EU i USA ce se prilicno
strgat da vam omoguce razvopj i ponovni ulazak u civilizirani svijet. Kada
ce se to dogoditi i koliku cete cijenu platiti do tada ovisi iskljucivo o
vama.
> Mene zanima kako mislis da ga skinemo u ovakvoj situaciji?
Ovakva situacija vlada 8 dana. Prije takve situacije ste imali 10 godina
vremena maknuti ga, samo vam osim setanja po ulicama BG nije palo nista
bolje na pamet.
Osim toga, u ovakvoj situaciji je mozda bilo najlakse skinuti ga, jer je
neosporno odveo Srbiju u 4. rat po redu u zadnjih 10 godina koji ce kao i
prethodna 3 izubiti. I ako vam to nije bio dovoljan razlog organizirat
mitinge pred Skupstinom sa brojem ljudi kao na mitinzima 1989 koji su ga i
doveli na vlast - e jebigaonda.
> Nije
> ovaj narod ustao u odbranu Milosevica nego svoje zemlje koja je bez potrebe
> napadnuta.
A vasa zemlja je napadnuta jer ju je Milosevic odveo u taj rat. Jedina
razlika u odnosu na prethodna 3 rata otkako je on na vlasti je da je sad
poceo klat i istrebljivat ljude unutar granica YU a ne van njih. I ja se
slazem da je ovo bio neodgovarajuci trenutak za intervenciju NATO-a. DO
nje je trebalo doci kada je Sloba jos divljao po HR, a najkasnije u Bosni.
No bolje ikad nego nikad. NATO je dao Srbima 10 godina vremena da se
obracunaju sa svojim diktatorom. Niste uspjeli. Dakle, sad NATO to radi.
> demokratiji kad su i sami izgazili gomile medjunarodnih konvencija. Sta ce
> da urade? Koji im je plan? Mozda ce okupirati Jugoslaviju, potrpati nas u
> logore i svakodnevno nam drzati casove lepog ponasanja i politicke
> korektnosti?
Nema razloga tolikom pesimizmu. Ako su to uspjeli sa Njemcima nakon 1945,
uspjet ce i u Srbiji. Mozda Srbija bude za 40 godina isto tako razvijena
kao Njemacka danas.
Dozvolite mi da primetim da raspravljanje sa neokomunistom postaje gubljenje
vremena. Covek nema dobre namere, voli da sere, mada ni sam ne veruje u
svoja sranja, voli da prica lepe price, da kod nas nalazi istomisljenike, pa
posle da nas zajebava...
Takodje sam primetio da cesto menja raspolozenje (mozda je i na psihickoj
bazi) tako da sumljam da se radi o pojedincu vec o grupi koja postuje pod
istim pseudonimom. Razmislite u ostalom sta on moze da radi i od cega da
zivi (u Austriji) ako svakodnevno salje tone pisama.
Za njegove ciljeve prosudite sami!
b.
> Dozvolite mi da primetim da raspravljanje sa neokomunistom postaje gubljenje
> vremena.
Da ponovim sta sam sve: spijun, saboter, Hrvat, srpski lesinar, peder, majmun,
magarac, govno i evo sad imam cast da sam i neokomunista. Waw!
> Covek nema dobre namere,
Zavisi sa cijim se interesima suoce.
Za militantne "patriote" nemam dobre namjere!
> voli da sere,
Hoces reci "sere"....
> mada ni sam ne veruje u
> svoja sranja,
sranja su sranja... sta ima da vjerujem?! Obrisi i baci!
> voli da prica lepe price,
Hvala! Znam i mnogo ljepse ali daj boze ljepsih vremena!
> da kod nas nalazi istomisljenike, pa
> posle da nas zajebava...
Ja ne zajebavam svoje istomisljenike.U ostalom, ne vjerujme da imam ovdje
istomisljenika. Ponekad se sa nekim slozim.
> Takodje sam primetio da cesto menja raspolozenje (mozda je i na psihickoj
> bazi)
Da! Aaaaaaa! pazi ujedam! Sljedeci put te necu opominjati!
> tako da sumljam da se radi o pojedincu vec o grupi koja postuje pod
> istim pseudonimom.
aAaAaA! Ovo je bilo vec doooosadno.... Izmisli nesto novo! I zasto me svaki
put neko nagoni da se zajebavam pa ispade da imam nesto protiv cijele grupe?!
> Razmislite u ostalom sta on moze da radi i od cega da
> zivi (u Austriji) ako svakodnevno salje tone pisama.
Pa rekao sam da sam spijun ali kakve to ima veze sa mojim pravom da kazem ono
sto mislim i kako mislim da je najbolje. Ti sakrij svoje tajne ako ih mozes
sakriti!
> Za njegove ciljeve prosudite sami!
Samo da ne bude rata!
Marinko wrote in message <3703DF2B...@teleweb.at>...
> Nisam to mislio. NATO je rijesen da unisti Srbiju, da konacno potpuno sludi
> njen narod dugotrajnom opsdom i tako slomi inat, a za to vrijeme ce naoruzati
> UCK i onda ce uslijediti potpuno otcjepljenje Kosova. Ja sam o tome vec
Za tvoju informaciju UCK vise ne postoji, Rugova dosao kod Milosevica.
Resili Ameri da se bore za slobodno i nezavisno Kosovo, do poslednjeg
Shiptara....
Zvuci mi logicno! Cak veoma logicno!
> Marinko, lako je tebi u Cyberlandu deliti savete levo i desno.
> Budi Sokrat!
>
Cuti, toga se najvise i bojim! Ne znas me ili me kusas!
>Znam da tamo padaju prave bome i govorio sam da ce padati jos prije mjesec
dana
>i plasim se da ce ovo sludjivanje grajdna Jugosalvije potrajati jos
dugo.Ne
>radujem se, kako bih i mogao kad mi sestra zivi tamo sa tek rodjenom bebom,
ali
>ja na zalost samo mogu da molim Boga da se svi odgovorni za ovaj i sve
ostale
>zlocine nad narodima vrate pameti i da strada sto manje ljudi.
O tome ti ja pricham sve vreme!
Zashto je kriva ta cerka tvoje sestre. Zato shto se nashla u pogreshno vreme
na pogreshnom mestu?
I shta ima (de)Bil protiv nje ili bilo kog Srbina. Ako ima neshto nek' to
rashchisti sa Slobom a ne sa svima nama.
Ali sad, poshto je stvarno dokazao svoj nadimak, dobice i on i njegovi
letachi po pi.... Ovde se ne radi o tome da ja mrzim nekoga samo zato shto
je stranac, vec o tome da sam sad potreban Srbiji da se odbrani.
Chak se ovde ni ne radi o tome da su oni neobaveshteni. Svi oni (glavonje)
tachno znaju situaciju i znaju zashto to rade, ali njihova javnost nije jer
joj vec 10 godina mazu ochi!
A shto se tiche Hrvata, mislim da si odrastao u vreme bratstva i jedinstva,
tako da zaboravljash mnoge stvari!
Njihova mrznja nije nastala sada, u poslednjih par godina.
Ako se secash nekih stvari iz istorije, oni nikad nisu ni voleli Srbe! Jedva
su chekali malu podrshku sa zapada da napadnu Srbe. I to ne na neki obichan
nachin vec, idiotski, bezumno, krvnichki. U Hercegovini je najveci broj
(nenaoruzanih) Srba poginuo od njihovih maljeva, testera, chekica i
......... NOZEVA!
I kako da ochekujesh od takvog naroda (genetski im je usadjena mrznja prema
Srbima) da i nakon zavrshenog sranja prestanu da nas mrze?
Da, potpuno sam siguran u to shto govorim, jer dobijam informacije iz prve
ruke a ne sa nekih TV-a koji obichno shire propagandu! Chak pre nego shto ih
NATO dobije :)))
Naivko <nai...@kragujevac.8m.com> wrote in message news:37051523...@kragujevac.8m.com...
: Zna li neko da mi odgovori, sta je desilo u "Zalivu Svinja"
: nekad davno, mislim da je bilo '60 i neke, kad su pokusali
: Ameri invaziju na Kubu??
Sta li ce se desiti u Kacanickoj klisuri???
>
> Zashto je kriva ta cerka tvoje sestre. Zato shto se nashla u pogreshno vreme
> na pogreshnom mestu?
Ali je zato ujko na pravom mjestu u pravo vrijeme, sa pravom idejom i na pravi
nacin!!!
> A shto se tiche Hrvata, mislim da si odrastao u vreme bratstva i jedinstva,
> tako da zaboravljash mnoge stvari!
Nije to jedino sto sam volio kod TITE!
>
> Da, potpuno sam siguran u to shto govorim, jer dobijam informacije iz prve
> ruke a ne sa nekih TV-a koji obichno shire propagandu! Chak pre nego shto ih
> NATO dobije :)))
Smanji gas!
>Samo da ne bude rata!
Odlicno!!!!!!!!!
Reci mi iskreno koliko si pisama poslao drugim stranama u ovom sukobu (za
rat je potrebno bar dvoje) i cisti orijentaciono koja im je sadrzina bila?
b.
ps moj odgovor na tvoj odgovor koji ces da posaljes je: 'tako sam i mislio!'
To se u nas u pravom svijetu zove sizofrenija :>>>>>
Da oni razvijaju sto ti mislis da razvijaju, ne bi se zaklinjao Adolf na
Bibliju vec na Ustav ili Kama Sutru.
A to da se zaklinje na Sveto Pismo, i laze ko pas, i da to nikome ne smeta,
govori da su Amerikanci do vrhunca razvili - licemjerje.
Samo poslusaj sranaj o srpskoj agresiji, kako je njima strasno zao sto nas
bombarduju, ali Milosevic to lako moze sprijeciti (oni ne mogu???), oni to
rade za nase dobro, oni nas vole....
>Tuzna je cinjenica da su oni jaki, da mogu da nas taru. Ali je jos tuznija
>cinjenica da smo mi glupi pa ne znamo da se sakrijemo i sacuvamo
>nase istinske vrijednosti, nego jos i izazivamo. Pisanjem uz vjetar
>mozes zaista popisati samo samoga sebe. (Kineska poslovica).
>Nije cudo da su Kinezi ostali sila a Rusi su sjebani. Kinezi su mudri.
>Veoma mudri.
Zato i rade za saku rize dnevno. Fala Bogu da su im proizvodi jeftini kad
radnike placaju nekom mizerijom.
>Upravo sve vrijeme hocu da porucim nesto, ali se zapletem u neku vasu
>zamku i padnem u mizeriju sopstvene nametljivosti, inata i kica:
>Ako je vec ta Amerika toliko jaka i ako ima taj njihov NATO, pa neka im ga!
>Zasto da im prkosimo? Zasto da se inatimo? Mi imamo nesto sto oni ne
>mogu da nam uzmu, a to je bogatstvo duha. Imamo slovensku dusu.
>Sada to mozda nije u trendu, ali ce jednom biti i onda cemo mi biti vazni.
>Onda ce ONI nas traziti.
Oni i nece da nam oduzmu bogatstvo duha i slovensku dusu.
Oni hoce da nam oduzmu nasu zemlju. To treba odbraniti, a dusu i duh nam
niko ne moze oduzeti.
>Ti to ne mozes razumjeti jer i dalje mislis da je kukavicki sakriti se.
Kako se ovo zove, racionalizacija?
>Ja zaista dobijam dnevno desetine poruka u kojima ljudi i zene s
>Balkana izrazavaju simpatije prema mojim idejama, mada je ocito da
>se iz ovih ili onih razloga skrivam i segacim. Ocigledno da ima ljudi
>koji misle kao i ja. Ocigledno da ima ljudi kojima nije samo borba i inat
>bitan, nego strpliv rad na onome sto je zaista vrijedno. A prije svega rad
>na sebi.
Svi vi dobijate podrsku iz Srbije... sad vec pocinjem da sumnjam da ste vi
kompjuterski generisani likovi, sad peterpan, sad Marinko.... kako ja ne
dobijam tajnu podrsku iz Hrvatske, a? Ili iz Alijastana?
A takodje ih ima ko gamadi i u Medvedji, Presevu i Bujanovcu. Bas ce tri
opstine da nasele onoliko Kosovo.
Sto se "Sandzaka" tice, o tome cesto lazu. Naime popisi su vrseni po
religiji i po jeziku u Kraljevini Jugoslaviji, tako da je u Raskoj naravno
bila gomila muslimana, koji su inace porijeklom Srbi i govore srpski.
Siptari ih na osnovu religije svrstavaju u Siptare.
Samo razmisli sto ih ne vole ni Cigani ni Turci ni muslimani ni ko zna kakvi
sve narodi na Kosovu, sve su pokusali da ih asimiluju.
Btw je li ti onaj istoricar Ekmedzic neki rod?
Cuo sam da su na Kosovu zivile gomile Bosanaca u srednjem vijeku...
>Crkve koje se sada spominju kao srpske, one najstare nemaju bas nista sa
>srpstvom, Pecka patriarhija na primjer je gradjena za rimsko vreme tada
kada
>su srbi jos uvijek lutali po kavkaskim sumama.
>Albanci (oni sa Kosova) su se molili bogu u tim crkvama sve do 18 vecka
kada
>su masovno konvertirali da bi se spasili agresivnih pokusaja ruske
>pravoslavne crkve da sve kriscane na balkanu tretiraju kao slavene sve sa
>ciljem stvorenja panslavisticke imperije.
A pod turskom vlascu je RPC silan uticaj imala....
>Fala bogu sto se takvi snovi se
>rusili za uvijek. Danas su i sami rusi napustali takve snove samo jos
>Milosevic i njegovi srbi pokusavaju da ostvare te glupe i vanvremenske
>ideje. A ovaj srpski anakrinizam je jedna velika tragedija za same srbe a
>kosta puno i svima na Balkanu.
>Posle balkanskih ratova pa do danas srbi su pokusavali da promene
>demografsko stanje na Kosovu ali bez uspehu. Razlozi tog neuspeha su dva.
>Prvo: Ljubav i radjane dece ne mogu da se diriguju nacionalistickim
>metodama i drzavnim dekretima,
Ljubav medju Siptarima.... pa zar i toga ima?
>srpkinje ne samo sto nisu mogli radjati onoliko malih
>srba koje su zahtevali vlasti iz beograda vec nisu mogli radjati ni ono sto
>je bilo normalno za jednu zenu jer su im muzevi bili zauzeti sa vazhnijm
>pametnjim poslima: ugnjetavanjem albanaca. Jadne srpiknje, od njih se
>trazhilo da bodu kao sveta marija da prave decu a da ne vide muzha.
>Drugi: Broj albanaca na Kosovu povecao na dva nacina: prirodan natalitet i
>neprirodan iseljavanjem albanaca iz Sanxhaka, albanskih komuna Medvegje,
>Bujanovc i Presevo kao i sa Makedonije koji su dolazili na Kosovu.
>
>"Srbi" su toliko glupi da ne znaju da se zaustavljaju nekada imali su celu
>jugosllaviju, pa su poslije dejtona dobili srbiju sa crnom gorom i Kosovom
a
>kako jos uvijek nastavljaju sa zverstvima nece imati ni srbiju izgleda da
su
>odlucili da se sele natrag na kaukazu.
>Cudno je samo da za ovih 10 vekova medju ljudima nisu bas nista naucili.
Cim Siptar nauci da pise, napise novi istoriju. Sreca da ih je malo
pismenih.
Nego, idi procitaj neku knjigu, nisi ti sad glavni sto znas da citas i
pises. (mozda na svojoj planini jesi, ali ne i ovde).
Ti si onaj koji je tvrdio da jugoslovenski vojnici masovno dezertiraju i
pridruzuju se OVK i da je VMA u Skoplju?
Ajde brisi sa tvojim glupostima.
Opet on sa ovim bratskim savjetima nama Srbima.... "braco i sestre, ja vas
volim ko svoje rodjene, zato vam s ljubavlju velim dajte im sve sto hoce".
>NATO je to znao a ovi napadi su sa ciljem da se legalno naoruza UCK. Oni ce
>napraviti "ofanzivu" a Milosevic ce svojim generalima narediti povalcenje
kao
>i iz Krajine. I tu ce biti kraj price.
Ne mozes porediti HV sa OVK, OVK je banda kokosara, nema sanse da dobiju
nasu vojsku dole.
Zbog toga se NATO ovako i uspalio jer je vidio da OVK na zemlji ne moze da
postigne sta treba.
Ma boli mene za njenog ujku. Koji si ti moron!
Pa ti mislish da mozesh da zaustavish bombe koje joj padaju na glavu svojim
glupim postovima!
Vidim ja da si ti na pravom mestu ...
>
>> A shto se tiche Hrvata, mislim da si odrastao u vreme bratstva i
jedinstva,
>> tako da zaboravljash mnoge stvari!
>
>Nije to jedino sto sam volio kod TITE!
Shta si ti volio kod druga tite? Shto su nas 'rvati mrzeli? Ili shto su neke
stvari bile zaboravljene!!!!
Budalo!
>
Na sve ono shto sam ono shto sam ja napisao ti nashao samo ovo da kazesh! Za
tebe stvarno nema pomoci.
Bolje da sam karao neki server nego shto sam tebi pisao ono!
I PRESTANI da me spamujesh! svaki put dobijem isti post i na mail!
E, ako bi nas rasturili u svakom slucaju, mogli smo da izvucemo i neku
korist od toga, ane ovako.
deano wrote:
> vodka <ga...@mag.com> wrote in message news:3706BC...@mag.com...
> > First: You don't know anything about american history.
American history?What is that?Mickey Mouse?
Pogresno si cuo. Narod koji ne postoji niti je ikad postojao nije mogao
ni da zivi na Kosovu. Moguce je da je to ime dato malobrojnim Srbima koji su
tamo ostali i morali da prime islam da bi se spasli od Turaka. U principu,
svega ovoga ne bi bilo da nije bilo Turaka ;)
Pozdrav, Dejan
LOL LOL LOL LOL
On Sat, 3 Apr 1999, Profesor GALE wrote:
>
>
> deano wrote:
>
> > vodka <ga...@mag.com> wrote in message news:3706BC...@mag.com...
> > > First: You don't know anything about american history.
>
> Slovenci su prosli najbolje jer su najveci dupeuvlakaci, zatim Hrvati
> a vi bosanci ste ispusili debelo jer vam vazda treba vremena da
> ukapirate sta se desava... Srbi su posebna prica; oni nece iz inata
> i zbog kompleksa. Ali bar imaju muda i za to kapa dole.
Pazi da ti kapa ne padne na australiski pijesak dupelizac. Uvlacis se onima
koji trpe nato-ludost po svojim glavama sjedeci po podrumima da bi saprao
svoju mizernu, kukavicku savjest. Zasto se ne mijenjas supcino, beogradski
podrumi su sada puni onih koji bi se sa tobom mijenjali. Vrati se u Srbiju ako
imas muda i ustupi svoju dozvolu za Australiju nekome drugome ko nije
"patriota"..
> Milosevic nece izgubiti rat na Kosovu jer ga on ni ne vodi.
> Vode ga svi oni koji brane svoju otadzbinu, a kada je ona u pitanju i
> poraz je pobeda. Bice to jos samo jedna Kosovska bitka i nista drugo.
> A sto je poruseno sazidacemo, ako Bog da.
>
> Nikola, Sydney
Mizerna kukavicka gnjida. Prosipa patriotsku pricu iz Sidneja. Ne kontam
Marinka da uopste odgovara na lijep nacin ovom trulom otpatku bez kicme. Jos
jednom - vrati se u Srbiju djubre jedno, pa onda trubi o otadzbini, pobjedama
i zidanju porusenog (koje ionako nije tvoje)
--
Med vänlig hälsning:
Puno pozdrava:
Ivica Maric
Gothenburg - Sweden
E-mail: i_m...@hotmail.com
Home page: http://www.torget.se/users/t/tepih
Loran Pezdirc <pez...@informatik.uni-muenchen.de> wrote in article
<Pine.HPP.3.96.990402...@venus.cip.informatik.uni-muenchen.
de>...
> On 2 Apr 1999, Toma wrote:
> Pa to je otprilike jako realan scenarij. U trenutku kada maknete osobu sa
> vlasti koja ugrozava sigurnost cijele regije, EU i USA ce se prilicno
> strgat da vam omoguce razvopj i ponovni ulazak u civilizirani svijet.
Kada
> ce se to dogoditi i koliku cete cijenu platiti do tada ovisi iskljucivo o
> vama.
>
>
> > Mene zanima kako mislis da ga skinemo u ovakvoj situaciji?
>
> Ovakva situacija vlada 8 dana. Prije takve situacije ste imali 10 godina
> vremena maknuti ga, samo vam osim setanja po ulicama BG nije palo nista
> bolje na pamet.
Nismo mi imali tih deset godina ni za sta. Bilo je ovde protesta i pre ovog
zadnjeg samo sto niko nije nasao za shodno da pomogne. U zamenu za pokazanu
volju za promenom dobili smo jos malo sankcija...veoma ohrabrujuce. I sta
bi to bolje trebalo da nam padne na pamet? Hoces da kazes da je atentat
prava stvar? To bih radije prepustio Amerikancima, oni imaju iskustva sa
ubijanjem svojih predsednika.
A sto se tice pomoci posle verujem da ce svi noge izlomiti utrkujuci se ko
ce vecu da pruzi da nam da. Najverovatnije ce nam za prvu pomoc poslati
svoj radioaktivni otpad.
> Osim toga, u ovakvoj situaciji je mozda bilo najlakse skinuti ga, jer je
> neosporno odveo Srbiju u 4. rat po redu u zadnjih 10 godina koji ce kao i
> prethodna 3 izubiti. I ako vam to nije bio dovoljan razlog organizirat
> mitinge pred Skupstinom sa brojem ljudi kao na mitinzima 1989 koji su ga
i
> doveli na vlast - e jebigaonda.
U ovakvoj situaciji mozes samo da se branis. Kada se dogodilo da jedna
zemlja u sred bombardovanja skine predsednika? Zar nije Irak dovoljan
primer? Za ovo jebigaonda se slazem.
> A vasa zemlja je napadnuta jer ju je Milosevic odveo u taj rat. Jedina
> razlika u odnosu na prethodna 3 rata otkako je on na vlasti je da je sad
> poceo klat i istrebljivat ljude unutar granica YU a ne van njih. I ja se
> slazem da je ovo bio neodgovarajuci trenutak za intervenciju NATO-a. DO
> nje je trebalo doci kada je Sloba jos divljao po HR, a najkasnije u
Bosni.
> No bolje ikad nego nikad. NATO je dao Srbima 10 godina vremena da se
> obracunaju sa svojim diktatorom. Niste uspjeli. Dakle, sad NATO to radi.
Dakle NATO to radi preko nasih glava i Albanskih i ostalih. Sto se nisu sa
Milosevicem dogovorili? Neces valjda da mi kazes da je ono u Rambujeu bilo
ok.
Cista farsa. Ona nasa delegacija nije imala ni pravo glasa ni izbora. I sve
to ne zbog neljudskih zlocina, kao sto ti tvrdis, nego zbog nekoliko narko
dilera koji sebe zovu UCK. Sta je sa onim improvizovanim krematorijumima
sto su nadjeni? Tamo su spaljivani oteti i ubijeni civili od strane UCK. Ko
jos o tome prica? problem je u tome sto na ovom nasem balkanu svaka grupica
ima nekog Slobu ili Tudjmana. Samo je neko imao vise a neko manje srece u
marketingu. Pa ti sad uzmi pa udri po narodu bombama.
Kad smo vec kod dogovora, sta je sa Rugovom? Koliko godina je lider
Albanaca na Kosovu? A sad odjednom izbacen od strane Hasima Tacija iz vlade
koju su planirali da naprave kad se odvoje. Kada se Hasim Taci pojavio? Pre
6 meseci? Najobicniji kriminalac i ne cudi me da je Rugova potrazio zastitu
od Srpske policije.
> Nema razloga tolikom pesimizmu. Ako su to uspjeli sa Njemcima nakon 1945,
> uspjet ce i u Srbiji. Mozda Srbija bude za 40 godina isto tako razvijena
> kao Njemacka danas.
Pa nego kakvim tonom da pricam? da pevam na trgu dok me ne ubije bomba?
Nece se oni mnogo uzrujati oko rehabilitacije. Samo ce nam rasturiti sve
sto imamo, zaboraviti na civilne zrtve i zakopati nas dublje u sankcije. To
ce nas sigurno nauciti kako je svet pravedan i dobar, a tek sto je
demokratican...Pitaj me kako ce se oni sa Kosova provesti ako krene
ofanziva iz Makedonije. Sigurno ce ih NATO sve tenkovima izbegavati da
slucajno ne povredi nekog Albanca. Ovo ne vodi apsolutno nikuda.
Toma
>> Osim toga, u ovakvoj situaciji je mozda bilo najlakse skinuti ga, jer je
>> neosporno odveo Srbiju u 4. rat po redu u zadnjih 10 godina koji ce kao i
>> prethodna 3 izubiti. I ako vam to nije bio dovoljan razlog organizirat
>> mitinge pred Skupstinom sa brojem ljudi kao na mitinzima 1989 koji su ga
>i
>> doveli na vlast - e jebigaonda.
>
>U ovakvoj situaciji mozes samo da se branis. Kada se dogodilo da jedna
>zemlja u sred bombardovanja skine predsednika? Zar nije Irak dovoljan
>primer? Za ovo jebigaonda se slazem.
Da, da. Branis se tako sto na svakom koraku organiziras skupove
podrske milosevicu. Pa i ako nisu direktna podska milosevicu, onda se
govori o junackom srpskom narodu koji je odnio tolike "isorijske"
pobjede, koji je branio svoju zemlju, bio human (ah, kao da ne znamo
tko je organizirao konc-logore i odakle su dolazili dobrovoljci koji
su klali po HR i BiH) i statijaznam.
I ne mozes mi reci da nisi znao sto se desava kad iz ovog posta vidim
da jesi i da i sad znas kako stvari stoje i sto se desava na Kosovu.
Ako i nakon ovog tvdis da niste zli onda moras priznati da ste
nevidjeno glupi. Jedno od ovog mora biti.
>> A vasa zemlja je napadnuta jer ju je Milosevic odveo u taj rat. Jedina
>> razlika u odnosu na prethodna 3 rata otkako je on na vlasti je da je sad
>> poceo klat i istrebljivat ljude unutar granica YU a ne van njih. I ja se
>> slazem da je ovo bio neodgovarajuci trenutak za intervenciju NATO-a. DO
>> nje je trebalo doci kada je Sloba jos divljao po HR, a najkasnije u
>Bosni.
>> No bolje ikad nego nikad. NATO je dao Srbima 10 godina vremena da se
>> obracunaju sa svojim diktatorom. Niste uspjeli. Dakle, sad NATO to radi.
>
>Dakle NATO to radi preko nasih glava i Albanskih i ostalih. Sto se nisu sa
>Milosevicem dogovorili? Neces valjda da mi kazes da je ono u Rambujeu bilo
Kojih albanskih glava, molim te lijepo. Pa velika vecina Albanaca
bjezi zbog srpskog terora a ne nikako zbog toga sto NATO-bombe padaju
po njima. A i ako padaju po njima, padaju zbog toga sto su zlobo
djenerali srpske vojske donijeli odluku o izmijestanju vojne tehnike i
postrojbi u albanska sela i gradove. Ato je tek neljudski i, gledano s
ratnicke trane, nelogicno i neposteno.
Ali to vas ne zanima. Pa, eto vam malo bombi po sred beograda pa da
vidite kako to izgleda.
I opet vas zlobo pravi budalama. Jer, kako objasniti to da se moglo
isprazniti zgradu MUP-a a nije se moglo isprazniti rodiliste koje se
nalazi tik uz MUP. Moze se objasniti jedino time sto zlobo i vas srbe
namjerno koristi kao topovsko meso, isto kao nas mnoge dok se ratovalo
po HR i BiH.
>ok.
>Cista farsa. Ona nasa delegacija nije imala ni pravo glasa ni izbora. I sve
A zato je albanskoj delegaciji otvoreno zaprijeceno smrcu. Ili je i to
bila farsa?!
>to ne zbog neljudskih zlocina, kao sto ti tvrdis, nego zbog nekoliko narko
Da glupsone. Upravo zbog neljudskih zlocina. Pa jesi li ti corav kod
ociju (a zvucis kao da nisi) ili ti noge smrde?!
Kako objasnjavas, recimo, podatak da, nakon svega, vasa vlast ne
dopusta Crvenom krizu ulazak preko makedonske granice radi pomoci
iscrpljenom i izgladnjelom narodu koji ceka na granici?
>dilera koji sebe zovu UCK. Sta je sa onim improvizovanim krematorijumima
>sto su nadjeni? Tamo su spaljivani oteti i ubijeni civili od strane UCK. Ko
>jos o tome prica? problem je u tome sto na ovom nasem balkanu svaka grupica
>ima nekog Slobu ili Tudjmana. Samo je neko imao vise a neko manje srece u
>marketingu. Pa ti sad uzmi pa udri po narodu bombama.
Narodu koji je u toliko izbora pokazao da mu je zlobo najbolji? Pa
jedino to ostaje.
A propaganda? Ma netko previse vjeruje svojima pa nasjedne.
Vidis u ovoj grupi sto Hrvati misle o Tudjmanu, mozes malo pogledati i
Bosanski server (news.delta.com.ba) pa vidjeti atmosferu i tamo.
Pogledas malo strane tv i radio emisije i onda ce ti biti jasno tko je
tu najvise nasjeo. Ili mozda nece?
>Kad smo vec kod dogovora, sta je sa Rugovom? Koliko godina je lider
>Albanaca na Kosovu? A sad odjednom izbacen od strane Hasima Tacija iz vlade
Ghandijevske metode vise ne mogu pomoci jer srbi nisu Englezi. Englezi
su ipak imali malo vise humanosti u sebi.
>koju su planirali da naprave kad se odvoje. Kada se Hasim Taci pojavio? Pre
>6 meseci? Najobicniji kriminalac i ne cudi me da je Rugova potrazio zastitu
>od Srpske policije.
Necu tvrditi nista dok ne vidimo kako i zasto je Rugova zavrsio kod
zlobe.
Nakon sto se utvrdi kako i zasto je Rugova tamo gdje jest, imam
osjecaj da ces se ti morati posuti pepelom.
>> Nema razloga tolikom pesimizmu. Ako su to uspjeli sa Njemcima nakon 1945,
>> uspjet ce i u Srbiji. Mozda Srbija bude za 40 godina isto tako razvijena
>> kao Njemacka danas.
>
>Pa nego kakvim tonom da pricam? da pevam na trgu dok me ne ubije bomba?
A pjevati mozete na folk koncertu gdje vam intonaciju daje ceca
velickovic-raznjatovic? Pjevati mozete i na rock koncertu gdje su
pjevali i oni za koje smo mi iz HR mislili da se u takvim okolnostima
nece pojaviti (bajaga)?
Pa bogami mozete onda izaci, pod tim istim bombama, na neki miting
podrske zdravom razumu.
Ne boj se, nisu Amerikanci srbi pa da gadjaju takve skupove kao sto
ste vi gadjali trznice u podne kad je najvise ljudi tamo, da gadjaju
skolu kad se jedna djeca vracaju iz skole a druga dolaze...
>Nece se oni mnogo uzrujati oko rehabilitacije. Samo ce nam rasturiti sve
>sto imamo, zaboraviti na civilne zrtve i zakopati nas dublje u sankcije. To
Sto god ti mislio o tome, velika vecina svijeta koji se razumije u
prilike na ovm prostorima, misli da ste to i zasluzili. Pa tako i ja.
A mozda primjecujes da se gadjaju iskljucivo vojni ciljevi ili ciljevi
koji mogu posluziti u vojne svrhe. A bombardiranje ne prestaje zato
sto vasa vojska vrsi sve vecu represiju i teror nad Albancima.
>ce nas sigurno nauciti kako je svet pravedan i dobar, a tek sto je
Pa, kad vas tome ne moze nauciti drugacije, morace vojskom.
>demokratican...Pitaj me kako ce se oni sa Kosova provesti ako krene
>ofanziva iz Makedonije. Sigurno ce ih NATO sve tenkovima izbegavati da
>slucajno ne povredi nekog Albanca. Ovo ne vodi apsolutno nikuda.
>
>Toma
Pa kad je NATO mogao srusiti zgradu MUP-a a da skoro i ne bude
osteceno rodiliste (to potvrdjuje cak i RTS), ako moze unistiti
kompletnu zgradu a da na studentskom domu odmah do nje samo popucaju
stakla, moze bogami "promasiti" i albanske izbjeglice kad bude isao u
kopneni napad na srbiju.
Evo bas slusamo o pripremama za kopneni napad. Dovlace se Apachy
helikopteri koji su najpoznati po svojim protiv-oklopnim djelovanjima
u svim vremenskim uvjetima, Clinton objasnjava Kongresu i svojoj
javnosti razlog osnivanja i nacin funkcioniranja Dubinskih kopnenih
snaga, osposobljavaju se za cjelodnevnu funkciju dvije zracne luke u
Makedoniji, u Albaniji se razmijestaju protivraketni sustavi...
Eto, tako ja vidim razloge zbog kojih vam se dogadja sto vam se upravo
dogadja i sto ce vam se tek dogoditi.
PJam.
_____________________________________
Priroda zazire od praznoglavog
ekperimentatora.
Pohitala na izbore raja
nema raje za promene jaja
>i ne cudi me da je Rugova potrazio zastitu
>od Srpske policije.
Cuj se toma ?!?
Po ovome se vidi kolko ti je ispran mozak od RTS-a
Rugova potrazio zastitu od srpske policije
ha-ha-ha-ha-ha
Ajde pricaj mi malo o tome.
Kao nije imao tko da ga zastiti pa bas srpska policija
?!?!?!?
Zvuci prilicno logicno
Mislim da bih povjerovao da mi netko to kaze jos 100 - 200 milijardi puta
:)))
Sorry, za zajebanciju, ali ...
>Loran Pezdirc <pez...@informatik.uni-muenchen.de> wrote in article
>
>Nismo mi imali tih deset godina ni za sta. Bilo je ovde protesta i pre ovog
>zadnjeg samo sto niko nije nasao za shodno da pomogne. U zamenu za pokazanu
>volju za promenom dobili smo jos malo sankcija...veoma ohrabrujuce. I sta
>bi to bolje trebalo da nam padne na pamet? Hoces da kazes da je atentat
>prava stvar? To bih radije prepustio Amerikancima, oni imaju iskustva sa
>ubijanjem svojih predsednika.
Kurac.
Nitko se nije bunio protiv agresije na Hrvatsku i BiH. Ah da, vi ste
to zvali obranom svete srpske zemlje.
>> Osim toga, u ovakvoj situaciji je mozda bilo najlakse skinuti ga, jer je
>> neosporno odveo Srbiju u 4. rat po redu u zadnjih 10 godina koji ce kao i
>> prethodna 3 izubiti. I ako vam to nije bio dovoljan razlog organizirat
>> mitinge pred Skupstinom sa brojem ljudi kao na mitinzima 1989 koji su ga
E cekaj Lorane...
Srbi su rat u BiH dobili. Podjelili su Bosnu, uzeli sebi najveci dio,
i ocistili svoje podrucje, te zaklali 200,ooo Muslimana i Hrvata. To
je po meni cista pobjeda. A buduci su Srbi i poraz od Turaka vodili
kao pobjedu, onda im je i ovo u Bosni bilo sasvim dovoljno.
>Dakle NATO to radi preko nasih glava i Albanskih i ostalih. Sto se nisu sa
>Milosevicem dogovorili? Neces valjda da mi kazes da je ono u Rambujeu bilo
>ok.
Pa jebo te dogovaraju se preko godinu dana mjenjalo se pregovarace,
najprije se za Albance trazilo samo da mogu zivjeti, pa nije proslo -
pa se trazila autonomija, pa ni to nije islo... sada cete bre sve da
izgubite.
>Cista farsa. Ona nasa delegacija nije imala ni pravo glasa ni izbora. I sve
>to ne zbog neljudskih zlocina, kao sto ti tvrdis, nego zbog nekoliko narko
>dilera koji sebe zovu UCK. Sta je sa onim improvizovanim krematorijumima
>sto su nadjeni? Tamo su spaljivani oteti i ubijeni civili od strane UCK. Ko
Di si to cuo? Na nekoj nezavisnij TV? Idi covjece.
>Pa nego kakvim tonom da pricam? da pevam na trgu dok me ne ubije bomba?
>Nece se oni mnogo uzrujati oko rehabilitacije. Samo ce nam rasturiti sve
>sto imamo, zaboraviti na civilne zrtve i zakopati nas dublje u sankcije. To
>ce nas sigurno nauciti kako je svet pravedan i dobar, a tek sto je
>demokratican...Pitaj me kako ce se oni sa Kosova provesti ako krene
>ofanziva iz Makedonije. Sigurno ce ih NATO sve tenkovima izbegavati da
>slucajno ne povredi nekog Albanca. Ovo ne vodi apsolutno nikuda.
To da to ne vodi nikuda mi vec govorimo 10 godina a vi ne slusate. Vi
slusate samo Slobu koji vam je rekao da vam bracu siluju u Hrvatskoj a
zapravo su vodili sve firme i bili 70% u policiji.zastupljeni. Mogu
mislit sta vam je za Kosovo tek napricao - i sve mu vjerujete. Tako su
vjerovali i Hitleru - nema razlike.
vodka <ga...@mag.com> wrote in message news:3706BC...@mag.com...
> First: You don't know anything about american history.
> Second: As long as serbian powerful bi-planes, weather baloons, kites
> and your mamma's diaphragm are protecting serbian sky you might be
> right.
>
-----------== Posted via Deja News, The Discussion Network ==----------
http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own
Dejan Rajevac wrote in message <7e80lf$383$8...@zevs.beotel.net>...
Znas, kad promatras tako srpske skupove i vidis kako se zene, djeca, starci, mijesaju
s tipovima s kokardama i bradurinama i kako svi misle jednako.. zapitas se, pa gdje su
k vragu ti Srbi koji ne misle tako?
P.S. skrivaju se od ljubaznosti svojih prosjecnih sunarodnjaka?
Toma <ato...@eunet.yu> wrote in article <01be7e2f$2143b280$LocalHost@default>...
>
>
> Loran Pezdirc <pez...@informatik.uni-muenchen.de> wrote in article
> > Osim toga, u ovakvoj situaciji je mozda bilo najlakse skinuti ga, jer je
> > neosporno odveo Srbiju u 4. rat po redu u zadnjih 10 godina koji ce kao i
> > prethodna 3 izubiti. I ako vam to nije bio dovoljan razlog organizirat
> > mitinge pred Skupstinom sa brojem ljudi kao na mitinzima 1989 koji su ga
> i
> > doveli na vlast - e jebigaonda.
>
> U ovakvoj situaciji mozes samo da se branis. Kada se dogodilo da jedna
> zemlja u sred bombardovanja skine predsednika? Zar nije Irak dovoljan
> primer? Za ovo jebigaonda se slazem.
To da u ovakvoj situaciji mozes samo da se branis nije tocno.
Nitko normalan ne ocekuje nekakve demonstracije protiv Milosevica. Nisu bas bile izvodive niti u mirnodopskoj situaciji, a kamoli usred rata. Ipak, ako ljudi imaju mozga pa vide kuda ih kreten vodi, mogli bi za pocetak da ostanu u kucama i barem na taj nacin tihim prosvjedom pokazu svoj stav.
Ako narod zaista tako masovno pruza podrsku tom idiotu, kako se stice dojam ne samo sa RTS-a, nego i ovdje u grupi, onda narod nije potpuno normalan. Svijet dobiva dojam o stopostotnoj podrsci naroda Milosevicu, i sve manje ovo shvacaju kao sukob NATO-a i Milosevica, a sve vise sukobom civiliziranog svijeta i nekakvih divljih Srba.
Kako ce taj sukob zavrsiti, mislim da polako dobivate predodzbu.
Sto se tice zbijanja redova i obrane otadzbine: Prije nekoliko mjeseci imali smo slicnu situaciju u Hrvatskoj. Malo je nedostajalo da dodje do oruzanog sukoba izmedju SFOR-a i hrvatske vojske i policije zbog nekakvog sela u Bosni koje su zaposjeli hrvatski policajci, a Bosanci su tvrdili da je to njihov teritorij. SFOR je usao sa oklopnjacima i potjerao hrvatske policajce. Tudjman ih je prekorio sto nisu izginuli "...za svetu hrvatsku zemlju". Zazivao je u pomoc Ruse (cak je odjurio u Rusiju po pomoc protiv americkog imperijalizma). Atmosfera je bila vrlo podgrijama. Mediji su sve prikazali kao pravi napad na Hrvatsku (sve u stilu: "danas Martin Brod, a sutra Zagreb). Takvu usijanu atmosferu ohladilo je ispitivanje javnog mijenja, koje je pokazalo da velika vecina gradjan Hrvatske smatra da je za sukob SFOR-a i Hrvatske najvecim dijelom kriva Hrvatska.
Kasnije se ispostavilo da je Hrvatska prije vise mjeseci obecala povuci policajce sa spornog podrucja. Javnost to naravno nije znala, ali svakom normalnome je jasno da SFOR koji je zaustavio klanje u Bosni (usporedite koliko je ljudi protjerano sa podrucja koje kontrolira SFOR, sa brojem protjeranih dok je podrucja nadzirao nemocni UN) nema nikakav razlog ratovati protiv Hrvatske.
Svima nam je bilo u startu jasno da nasi seru. Pa ne mozemo ih podrzati samo zasto sto su nasi.
> > A vasa zemlja je napadnuta jer ju je Milosevic odveo u taj rat. Jedina
> > razlika u odnosu na prethodna 3 rata otkako je on na vlasti je da je sad
> > poceo klat i istrebljivat ljude unutar granica YU a ne van njih. I ja se
> > slazem da je ovo bio neodgovarajuci trenutak za intervenciju NATO-a. DO
> > nje je trebalo doci kada je Sloba jos divljao po HR, a najkasnije u
> Bosni.
> > No bolje ikad nego nikad. NATO je dao Srbima 10 godina vremena da se
> > obracunaju sa svojim diktatorom. Niste uspjeli. Dakle, sad NATO to radi.
>
> Dakle NATO to radi preko nasih glava i Albanskih i ostalih. Sto se nisu sa
> Milosevicem dogovorili? Neces valjda da mi kazes da je ono u Rambujeu bilo
> ok.
Sa Milosevicem se ocito nitko ne moze dogovoriti (osim mozda Tudjmana :o).
> Cista farsa. Ona nasa delegacija nije imala ni pravo glasa ni izbora.
Pa strane u pregovorima su bile na vrlo suprotstavljenim pozicijama. Predlozeno rjesenje je vrlo bolno za obadvije strane, ali je u osnovi i posteno. Srbima se garantira (i Albanci su to morali potpisati - premda vrlo nevoljko) da nema govora o samostalnosti Kosova. Srbi su morali pristati na siroku lokalnu autonomiju, te na prisustvo "peacekeeping" trupa NATO-a.
Da li je vama uopce poznato sto je pisalo u tom "sporazumu" (bolje receno ultimatumu Srbima i Albancima) kada ga toliko sotonizirate ? I kada ste spremni zbog otpora tome fantomskom papiru izginuti do posljednjega ?
Nije li logicno da ako se Milosevic tako energicno suprotstavlja sporazumu, a on je osvjedoceni zlotvor, da je sporazum pozitivan ?
> to ne zbog neljudskih zlocina, kao sto ti tvrdis, nego zbog nekoliko narko
> dilera koji sebe zovu UCK. Sta je sa onim improvizovanim krematorijumima
> sto su nadjeni? Tamo su spaljivani oteti i ubijeni civili od strane UCK. Ko
> jos o tome prica?
Naivan si. Naivan. Danas sam se pocastio gledanjem dnevnika RTS preko satelita. Pa to nema nigdje. Najbolja mi je vijest sa tekstom "... nacisticki zlikovci od zla oca i jos gore majke...". Skoro sam pao sa stolice od smijeha.
Probaj malo uhvatiti program ove stanice koju ameri emitiraju iz aviona iznad Srbije.
> Kad smo vec kod dogovora, sta je sa Rugovom? Koliko godina je lider
> Albanaca na Kosovu? A sad odjednom izbacen od strane Hasima Tacija iz vlade
> koju su planirali da naprave kad se odvoje.
Nije izbacen, nego vlada jos nije kompletirana. Osim toga Rugova je u zarobljenistvu, pa ne moze obavljati nikakvu funkciju u privremenoj vladi.
Kada se Hasim Taci pojavio? Pre
> 6 meseci? Najobicniji kriminalac i ne cudi me da je Rugova potrazio zastitu
> od Srpske policije.
:o) Ma ni sam valjda u to ne vjerujes.
> Pa nego kakvim tonom da pricam? da pevam na trgu dok me ne ubije bomba?
Nece te pogoditi bomba na trgu. Osim slucajno, nekom greskom. Ipak, dok stotine tisuca ljudi ostavlja sve i bjezi od svojih domova, pjevati na trgu je morbidno i glupo.
Mario
Dugo me nisu spominjali u srpskim novinama... vrijeme je da
ponovo netko napise kako se iz mog imena i prezimena odmah zna
otkud sam i da uopce nije jasno kako ja ne mogu biti uz svoju bracu
Srbe... :>
ciao dejane,
posto su turci za sve krivi , ja predlazem da vi objavite rat turskoj,
pa da jednom
zauvijek rascistite i sa turcima a i sami sa sobom
ribar
Ne znam koliko godina je Dejanu, ( pretpostavljam da je mlad) ali mu
samo mogu predloziti da se okane price o Turcima, Islamu, Katolicizmu i
Pravoslavlju. Njegovi preci su bili napredniji i dalekovidiji od njega.
Treba da shvati da mjesta na ovoj zemaljskoj kugli ima za sve.
Ima kompjuter i treba da ga koristi da sazna vise o svjetskim
dostignucima, napretku u nauci, koncertima i dalekim i egzoticnim
mjestima. Zivot i ovaj svijet mogu biti jako lijepi ako covjek okrene
ledja mrznji. Da li je ikada imao prijatelja Albanca sa Kosova? Da li
zna kako veliki i casni ljudi Albanci mogu biti - kada se prema njima
ponasa kao prema ljudima koji imaju, kao i svi, svoje dostojanstvo,
svoju istoriju, svoje nade za bolju buducnost.
PEACE ON EARTH!
Gorica
Sta da oproste? Sto su poceli rat i htjeli da vladaju nama u NASOJ zemlji?
>Nadam se samo da nece zaboraviti.
>Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
Slovenija.
>Svake godine idem i u Srbiju (provedem po dva mjeseca kod mojih
>roditelja koji su izbjeglice tamo) i znam da narod nije zelio rat i ovo
>zlo na Kosovu. Sada placaju za svoju pasivnost.
Sami su krivi, a?
>Svo ovo bombardovanje
>Jugoslavije ne donosi narodu ni djelic uzasa kroz koji su prolazili
>ljudi u Bosni 4 godine. Uzas i svakodnevni strah od granata i snajpera.
Poznato mi je.
A jel mislis da bi trebao bosanski uzas svakom da se desi?
>Ne znam koliko godina je Dejanu, ( pretpostavljam da je mlad) ali mu
>samo mogu predloziti da se okane price o Turcima, Islamu, Katolicizmu i
>Pravoslavlju. Njegovi preci su bili napredniji i dalekovidiji od njega.
>Treba da shvati da mjesta na ovoj zemaljskoj kugli ima za sve.
>Ima kompjuter i treba da ga koristi da sazna vise o svjetskim
>dostignucima, napretku u nauci, koncertima i dalekim i egzoticnim
>mjestima. Zivot i ovaj svijet mogu biti jako lijepi ako covjek okrene
>ledja mrznji. Da li je ikada imao prijatelja Albanca sa Kosova? Da li
>zna kako veliki i casni ljudi Albanci mogu biti - kada se prema njima
>ponasa kao prema ljudima koji imaju, kao i svi, svoje dostojanstvo,
>svoju istoriju, svoje nade za bolju buducnost.
>PEACE ON EARTH!
>Gorica
Znaci, i ti si protiv bombardovanja Srbije?
>Admir & Gorica Hadzic wrote in message <370D7F39...@home.com>...
>>Edine, pravi odgovor - neka objave rat Turskoj. Muka mi je vise od te
>>price o Turcima.
>>Rodjena sam u Crnoj Gori i zivjela 25 godina u Bosni. Bosna je bila
>>biser bivse Jugoslavije, sve dok je vojska i Miloseviceve pristalice
>>nisu porusile. Posjetila sam prijatelje u Bosni proslog ljeta i moram
>>reci da je narod i dalje veliki - okrece se dobrom i dobru, slusaju cak
>>Bajagu i beogradske grupe. U stanju su da i poslije svog stradanja idu
>>dalje i oproste (ne svakome, naravno).
>
>Sta da oproste? Sto su poceli rat i htjeli da vladaju nama u NASOJ zemlji?
Pa kada ne mozete sami naci nekog tko ce vladati vasom zemljom u kojoj
ce svi imati ista prava, te nece ugrozavati susjede, ima da vam netko
nametne vlast.
>>Nadam se samo da nece zaboraviti.
>>Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
>
>Slovenija.
Vidim ti si se rodio tek 1991. Prosaraj malo po arhivi i vidi tko je
poceo srat o ratu, tko je skupljao mase te ih koristio za svoje
politicke ciljeve. Kosovo djete drago. Tamo je sve pocelo a zapoceo je
Milosevic.
>>Svake godine idem i u Srbiju (provedem po dva mjeseca kod mojih
>>roditelja koji su izbjeglice tamo) i znam da narod nije zelio rat i ovo
>>zlo na Kosovu. Sada placaju za svoju pasivnost.
>
>Sami su krivi, a?
Pa lijepo ti je rekla.
Bili pasivni i nisu se bunili protiv rata.
Sada sami snose poslijedice.
>>Svo ovo bombardovanje
>>Jugoslavije ne donosi narodu ni djelic uzasa kroz koji su prolazili
>>ljudi u Bosni 4 godine. Uzas i svakodnevni strah od granata i snajpera.
>
>Poznato mi je.
>A jel mislis da bi trebao bosanski uzas svakom da se desi?
Nazalost da.
Jer tek onda kada Srbi vide sta su ucinili Bosancim i Hrvatima, tek ce
onda stati u upitati se "jesmo li mi dobri ljudi?". Tek kada vide sta
je to rat i kakve patnje dolaze s njime, tek ce onda mozda prestat
ratovat po Balkanu (iako ovo nije nista sta se desava u Srbiji).
>>PEACE ON EARTH!
>>Gorica
>
>Znaci, i ti si protiv bombardovanja Srbije?
Zalosno je da nevini ginu.
Ali zapravo nema nevinih.
Imas cetnike, i one koji su bili normalno ali im Slobo ispro mozak.
Bombadiranje ce im ga valjda procistiti i mozda pocnu razmisljat
svojom glavom. Druga stvar je sto je Srbija zasluzila bombardiranje,
ali dugorocno gledano, bombadiranje Srbije je dobro za sve narode na
Balkanu kojima je stalo do mira. A samo ste trebali pustiti Albance da
zive u miru. Ako niste za to sposobni... sramota. 21 stoljece, a vi
niste jos iz 18tog izasli. Turci ovo turci ono, pa povjesna zemlja, pa
manastii... jebes ovaj kvart.
Ne, da vam oproste 300 tisuca mrtvih, tko-zna-koliko protjeranih i mucenih.
Je'l ti ZBILJA mislis da su muslimani i Hrvati zapoceli rat u Bosni ili
namjerno valjas ovakve gluposti? Btw. Srbima u BiH nitko nije htio vladati.
BiH je trebala biti drzava TRIJU KONSTITUTIVNIH NARODA. No, vi ste htjeli
biti jedini vladajuci narod u Bosni i zato ste zapoceli rat tamo. Buduci da
ste svuda zivjeli izmijesani sa Hrvatima i muslimanima, bez teritorijalne
povezanosti vasih enklava, odlucili ste taj problem rijesiti - ubijanjem i
protjerivanjem drugih. No, nije vam bas uspjelo, izgubili ste Brcko :-)
>>Nadam se samo da nece zaboraviti.
>>Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
>
>Slovenija.
Ne, Srbija, 1989., na Kosovu.
Admir & Gorica Hadzic wrote:
>
> Edine, pravi odgovor - neka objave rat Turskoj. Muka mi je vise od te
> price o Turcima.
> Rodjena sam u Crnoj Gori i zivjela 25 godina u Bosni. Bosna je bila
> biser bivse Jugoslavije, sve dok je vojska i Miloseviceve pristalice
> nisu porusile. Posjetila sam prijatelje u Bosni proslog ljeta i moram
> reci da je narod i dalje veliki - okrece se dobrom i dobru, slusaju cak
> Bajagu i beogradske grupe. U stanju su da i poslije svog stradanja idu
> dalje i oproste (ne svakome, naravno). Nadam se samo da nece zaboraviti.
> Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
> Svake godine idem i u Srbiju (provedem po dva mjeseca kod mojih
> roditelja koji su izbjeglice tamo) i znam da narod nije zelio rat i ovo
> zlo na Kosovu. Sada placaju za svoju pasivnost. Svo ovo bombardovanje
> Jugoslavije ne donosi narodu ni djelic uzasa kroz koji su prolazili
> ljudi u Bosni 4 godine. Uzas i svakodnevni strah od granata i snajpera.
> Dok se Srbija ne otarasi Milosevica, raznoraznih Arkana, Draskovica i
> Seselja, Srbi se uzalud mogu lupati u prse i govoriti o svom junastvu iz
> proslih ratova. Ovo sto je sada, je rezim terora i najgoreg
> primitivizma.
>
Kako te nije sramota? Kad ti odgovara, tvoje pamćenje počinje
1991, a kad ti odgovara drugačije, onda počinješ sa kosovskim
bojem pa i ranije.
Ljudi napišu jedan od rijetko normalnih postova na ovoj grupi
a ti se na njih obrušiš svojom RTS-dnevnopolitičkom "argumen-
tacijom"?
Nikako da shvatiš da su ljudi poput tebe krivi za metalnu
kišu nad Srbijom. Nikako da shvatiš da je svaka ovakva poruka
vrijedna jednog Tomahawka.
--
-----------------------------
Dražen Požarić, Poreč, Croatia
Please, remove "_removethis" to e-mail me
Draľen Poľarić wrote in message ...
>>Slovenija.
>... itd.
>
>Kako te nije sramota? Kad ti odgovara, tvoje pamćenje počinje
>1991, a kad ti odgovara drugačije, onda počinjeą sa kosovskim
>bojem pa i ranije.
>Ljudi napiąu jedan od rijetko normalnih postova na ovoj grupi
>a ti se na njih obruąią svojom RTS-dnevnopolitičkom "argumen-
>tacijom"?
>
>Nikako da shvatią da su ljudi poput tebe krivi za metalnu
>kiąu nad Srbijom. Nikako da shvatią da je svaka ovakva poruka
>vrijedna jednog Tomahawka.
>
>--
>-----------------------------
>Draľen Poľarić, Poreč, Croatia
Ne, Srbija, 1981. na Kosovu... bijah u JNA tamo...
--
----------------
JAZZbina
Ne nego ti mene napadas svojom HRT dnevnopolitickom "argumentacijom".
Ok, sad sam te zajebo. A da izneses neku konkretnu zamjerku?
>Nikako da shvatią da su ljudi poput tebe krivi za metalnu
>kiąu nad Srbijom.
Ok, pokazi mi svijetlo. Za sta sam tacno kriv.
>Nikako da shvatią da je svaka ovakva poruka vrijedna jednog Tomahawka.
A dosad si se protivio agresiji na SRJ.... stvarno ti je nikakav ovaj post.
Ta zemlja se zove Bosna.
>>>Nadam se samo da nece zaboraviti.
>>>Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
>>Slovenija.
>Vidim ti si se rodio tek 1991. Prosaraj malo po arhivi i vidi tko je
>poceo srat o ratu, tko je skupljao mase te ih koristio za svoje
>politicke ciljeve. Kosovo djete drago. Tamo je sve pocelo a zapoceo je
>Milosevic.
Lajali su svi pomalo.
Ali samo neki su poceli da napadaju kasarne, proglasili nezavisnost...
htjeli ste nezavisnost, borili ste se za nju, ok, svaka vam cast.
Ali nemojte da nas krivite za to, i ne prebacujte nam sto smo i mi htjeli
isto.
>>>Svake godine idem i u Srbiju (provedem po dva mjeseca kod mojih
>>>roditelja koji su izbjeglice tamo) i znam da narod nije zelio rat i ovo
>>>zlo na Kosovu. Sada placaju za svoju pasivnost.
>>Sami su krivi, a?
>Pa lijepo ti je rekla.
>Bili pasivni i nisu se bunili protiv rata.
Ko normalan se buni protiv odbrane?
>Sada sami snose poslijedice.
Ne treba bombardovati narod, ubijati ljude.... shvatas?
>>>Svo ovo bombardovanje
>>>Jugoslavije ne donosi narodu ni djelic uzasa kroz koji su prolazili
>>>ljudi u Bosni 4 godine. Uzas i svakodnevni strah od granata i snajpera.
>>Poznato mi je.
>>A jel mislis da bi trebao bosanski uzas svakom da se desi?
>Nazalost da.
Nemam komentara.
>Jer tek onda kada Srbi vide sta su ucinili Bosancim i Hrvatima,
Nista sto "Bosanci" i Hrvati nisu cinili Srbima. Bio je rat, gradjanski rat.
>tek ce
>onda stati u upitati se "jesmo li mi dobri ljudi?". Tek kada vide sta
>je to rat i kakve patnje dolaze s njime, tek ce onda mozda prestat
>ratovat po Balkanu (iako ovo nije nista sta se desava u Srbiji).
Srbi ne ratuju po Balkanu.
Neki Srbi jesu neki nisu dobri ljudi.
Ne treba bombardovati sve Srbe.
Mir, a ne rat.
Komplikovano je ovo za tebe...
>>>PEACE ON EARTH!
>>>Gorica
>>Znaci, i ti si protiv bombardovanja Srbije?
>Zalosno je da nevini ginu.
>Ali zapravo nema nevinih.
Nemam komentar.
>Imas cetnike, i one koji su bili normalno ali im Slobo ispro mozak.
Svi smo mi ludi, samo si ti pametan?
>Bombadiranje ce im ga valjda procistiti i mozda pocnu razmisljat
>svojom glavom.
Bombardovanje to radi?
Ti nisi normalan.
>Druga stvar je sto je Srbija zasluzila bombardiranje,
E svasta. Ne bombarduje se Srbija vec narod, ljudi, ljudi kao svi drugi.
>ali dugorocno gledano, bombadiranje Srbije je dobro za sve narode na
>Balkanu kojima je stalo do mira.
Nije za Srbe.
Bombardiranje Srbije ne sluzi nicemu.
>A samo ste trebali pustiti Albance da
>zive u miru. Ako niste za to sposobni... sramota. 21 stoljece, a vi
>niste jos iz 18tog izasli. Turci ovo turci ono, pa povjesna zemlja, pa
>manastii... jebes ovaj kvart.
Siptari su zivjeli pod nasom vlascu deset godina, i nikom nista.
Da nisu poceli rat, mogli su da zive u miru.
Da su pregovarali mogli su.
Mi im nismo branili.
Goran schrieb in Nachricht <7flari$1r5$5...@SOLAIR2.EUnet.yu>...
>>Sta da oproste? Sto su poceli rat i htjeli da vladaju nama u NASOJ zemlji?
>Pa kada ne mozete sami naci nekog tko ce vladati vasom zemljom u kojoj
>ce svi imati ista prava, te nece ugrozavati susjede, ima da vam netko
>nametne vlast.
Ta zemlja se zove Bosna.
>>>Nadam se samo da nece zaboraviti.
>>>Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
>>Slovenija.
>Vidim ti si se rodio tek 1991. Prosaraj malo po arhivi i vidi tko je
>poceo srat o ratu, tko je skupljao mase te ih koristio za svoje
>politicke ciljeve. Kosovo djete drago. Tamo je sve pocelo a zapoceo je
>Milosevic.
Lajali su svi pomalo.
Ali samo neki su poceli da napadaju kasarne, proglasili nezavisnost...
htjeli ste nezavisnost, borili ste se za nju, ok, svaka vam cast.
Ali nemojte da nas krivite za to, i ne prebacujte nam sto smo i mi htjeli
isto.
Sta ste vi htjeli? NEZAVISNOST ???Od nas ???
>>>Svake godine idem i u Srbiju (provedem po dva mjeseca kod mojih
>>>roditelja koji su izbjeglice tamo) i znam da narod nije zelio rat i ovo
>>>zlo na Kosovu. Sada placaju za svoju pasivnost.
>>Sami su krivi, a?
>Pa lijepo ti je rekla.
>Bili pasivni i nisu se bunili protiv rata.
Ko normalan se buni protiv odbrane?
>Sada sami snose poslijedice.
Ne treba bombardovati narod, ubijati ljude.... shvatas?
Treba, vlashe, treba!
>>>Svo ovo bombardovanje
>>>Jugoslavije ne donosi narodu ni djelic uzasa kroz koji su prolazili
>>>ljudi u Bosni 4 godine. Uzas i svakodnevni strah od granata i snajpera.
>>Poznato mi je.
>>A jel mislis da bi trebao bosanski uzas svakom da se desi?
>Nazalost da.
Nemam komentara.
Cudi me da imas uopce obraza da ISTA komentiras u vezi lijepe zemlje Bosne !
>Jer tek onda kada Srbi vide sta su ucinili Bosancim i Hrvatima,
Nista sto "Bosanci" i Hrvati nisu cinili Srbima. Bio je rat, gradjanski rat.
Rat je ono sto ce vam se tek desiti ! Vi u svojoj smrdljivoj laznoj historiji niste ni vodili nikakav rat, samo cetnikovanje i zasjede, prepadi i nadmoc u naoruzanju.
Ali okrece se kolo srece !
>tek ce
>onda stati u upitati se "jesmo li mi dobri ljudi?". Tek kada vide sta
>je to rat i kakve patnje dolaze s njime, tek ce onda mozda prestat
>ratovat po Balkanu (iako ovo nije nista sta se desava u Srbiji).
Srbi ne ratuju po Balkanu.
Neki Srbi jesu neki nisu dobri ljudi.
Ne treba bombardovati sve Srbe.
Mir, a ne rat.
Komplikovano je ovo za tebe...
Sve do jednog treba staviti u situaciju rata da bi vidjeli sta to znaci i kako izgleda biti napadnut od strane jedne sile kojoj ne mozes nista, a nikog nema da ti pomogne! Mi smo sve zive na svijetu zvali u pomoc, i nadali se ! Niko nije dosao zbog nas i nasih stradanja.Otvorili su oci poslije niza situacija preko kojih se nije moglo preci (Srebrenica, blamiranje UNO vojnika). Svima ste sami otvorili oci ko ste i sta ste !
>>>PEACE ON EARTH!
>>>Gorica
>>Znaci, i ti si protiv bombardovanja Srbije?
>Zalosno je da nevini ginu.
>Ali zapravo nema nevinih.
Nemam komentar.
>Imas cetnike, i one koji su bili normalno ali im Slobo ispro mozak.
Svi smo mi ludi, samo si ti pametan?
>Bombadiranje ce im ga valjda procistiti i mozda pocnu razmisljat
>svojom glavom.
Bombardovanje to radi?
Ti nisi normalan.
>Druga stvar je sto je Srbija zasluzila bombardiranje,
E svasta. Ne bombarduje se Srbija vec narod, ljudi, ljudi kao svi drugi.
Koji narod ???
Kad srbi kolju zovu sebe - junaci !
Kad srbi lazu zovu sami sebe - ugrozeni !
Kada im padaju bombe na glavu - onda su - narod !
Koga to ti vise foliras, papak ! Procitale su vas i ptice na grani, stoko debilska !
Gledam danas : NATO pogodio neboder u kojem je bila centrala SPS-a, zatim Partije XY (slobine gospoje) i par spratova iznad Radio stanica njihove kcerke !!! Pitanje je ko je od nas glup i zaveden !?!?!
>ali dugorocno gledano, bombadiranje Srbije je dobro za sve narode na
>Balkanu kojima je stalo do mira.
Nije za Srbe.
Bombardiranje Srbije ne sluzi nicemu.
>A samo ste trebali pustiti Albance da
>zive u miru. Ako niste za to sposobni... sramota. 21 stoljece, a vi
>niste jos iz 18tog izasli. Turci ovo turci ono, pa povjesna zemlja, pa
>manastii... jebes ovaj kvart.
Siptari su zivjeli pod nasom vlascu deset godina, i nikom nista.
Da nisu poceli rat, mogli su da zive u miru.
Da su pregovarali mogli su.
Mi im nismo branili.
Gledaj ti kako ti pricas: "Siptari su zivjeli POD NASOM VLASCU...", ".....MOGLI SU DA ZIVE..."!
Kao da se samo nebeski narod pita ko smije , odnosno KO NESMIJE da zivi !
Taj si film gledao zadnji put u svom debilnom zivotu!
Pomiri se s tim da su Mirko i Slavko plodovi maste, a srbadi najomrazeniji narod u Europi!!!
250,000 mrtvih
140,800 muslimana,
97,300 Srba,
28,400 Hrvata
Sto hiljada Srba? Jel i mi treba da pamtimo i ne oprastamo?
Koristiti mrtve kao izgovor za nova ubijanja - gadi mi se.
>tko-zna-koliko protjeranih i mucenih.
Jedan moj teco se sprema za iseljenje u Australiju posto je proveo par
godina u Silosu u Tarcinu. Izasao je bez zuba, mrsav. Mnogi nisu izasli.
Celebici, privatni logori po Sarajevu, zatvori... sve su oni to radili nama.
Zato nemoj samo Srbe da krivis, pomislicu da nisi posten.
>Je'l ti ZBILJA mislis da su muslimani i Hrvati zapoceli rat u Bosni ili
>namjerno valjas ovakve gluposti?
Cuj, ja sam bio tamo 1992.
Da, zbilja mislim.
>Btw. Srbima u BiH nitko nije htio vladati.
>BiH je trebala biti drzava TRIJU KONSTITUTIVNIH NARODA.
S tim da se jedan konstituivni narod ne pita kod takvih odluka kao sto je
nezavisnost vec da se ignorise?
>No, vi ste htjeli
>biti jedini vladajuci narod u Bosni i zato ste zapoceli rat tamo.
Budalastina. Nikad nismo trazili nista slicno.
>Buduci da
>ste svuda zivjeli izmijesani sa Hrvatima i muslimanima, bez teritorijalne
>povezanosti vasih enklava, odlucili ste taj problem rijesiti - ubijanjem i
>protjerivanjem drugih.
Isto kao sto su to radili muslimani i Hrvati.
Mada to nije bilo tako dramaticno kao sto ti pricas, uglavnom se narod
povlacio sa vojskom, mada je bilo i protjerivanja... ne mozes ostaviti
gomilu muslimana iza ledja i ici dalje.
>No, nije vam bas uspjelo, izgubili ste Brcko :-)
To je tzv. kondominijum, koji se desio i na ostrvima Novi Hebridi
svojevremeno, mislim da se ta drzava danas zove Vanuatu.
Elem, nismo ga jos izgubili, ne raduj se.
>>>Nadam se samo da nece zaboraviti.
>>>Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
>>Slovenija.
>Ne, Srbija, 1989., na Kosovu.
Whatever.
johovac wrote in message <370F23...@rz.uni-leipzig.de>...
>Dobar post, nemojte se obazirati na moguce primjedebe mentalne
>nedonoscadi sa raznih romanijsko-babinih univerziteta - toga ce biti:
>Pisite i dalje na grupi.
>E. S. Johovac
>
>Admir & Gorica Hadzic wrote:
>>
>> Edine, pravi odgovor - neka objave rat Turskoj. Muka mi je vise od te
>> price o Turcima.
>> Rodjena sam u Crnoj Gori i zivjela 25 godina u Bosni. Bosna je bila
>> biser bivse Jugoslavije, sve dok je vojska i Miloseviceve pristalice
>> nisu porusile. Posjetila sam prijatelje u Bosni proslog ljeta i moram
>> reci da je narod i dalje veliki - okrece se dobrom i dobru, slusaju cak
>> Bajagu i beogradske grupe. U stanju su da i poslije svog stradanja idu
>> dalje i oproste (ne svakome, naravno). Nadam se samo da nece zaboraviti.
>> Jer mora se pamtiti odakle je svo zlo krenulo.
>> Svake godine idem i u Srbiju (provedem po dva mjeseca kod mojih
>> roditelja koji su izbjeglice tamo) i znam da narod nije zelio rat i ovo
>> zlo na Kosovu. Sada placaju za svoju pasivnost. Svo ovo bombardovanje
>> Jugoslavije ne donosi narodu ni djelic uzasa kroz koji su prolazili
>> ljudi u Bosni 4 godine. Uzas i svakodnevni strah od granata i snajpera.
Goran schrieb in Nachricht <7fpo2o$ecp$1...@SOLAIR2.EUnet.yu>...
Hajrudine hoces li slanine da ti baja sa tavana skine?
>Sto sada ne dodjes u SA i kazes javno kako je "srpski narod ugrozen" !!!!
Bio sam prije 5-6 dana, al niko me nije pitao. Bio sam u opstini Centar
malo, malo na Skenderiji, malo na Carsiji....
>Ti si svjedok istine"Ko je poceo , i ko je drzao PRIVATNE logore po
Sarajevu!
>(?!?!)
Hrasnici, Sarajevu.... gdje god hoces. Koga su tjerali da kopa rovove, koga
su ubijali, koga su silovali.... sta ti znas pizdo bolesna?
>Ti si jedan od onih prilicno nagrizenog mozga, koji je prvi put vidio
zensko kada >su te vodili iskusni cetnici na silovanje neduznih.
Ti si jaro moj bolestan do daske.
>Od tada si se prepustio bolesnim frustracijama, i uporno pokusavas da i na
ovaj >nacin ocistis savjest,
Moja savjest je cista.
>ili da se jos vise ubjedis u istinitost karadzicevih humanih namjera i
>fundamentalistickih planova da izadju na Crno more !!!
Boli mene kurac za Crno more, ja znam za one koji su napadali MOJE mjesto
gdje moja familija zivi vijekovima pizdo balinska.
>Zbog takvih bolesnika smo ovakvi kao ja na ovoj NG!
Bogami si ti ovde zbog svoje bolesti.
>Ti i tebi slicni ste sami sebi najgora kazna!
Al smo tebi i tebi slicnima jos gora.
>Ti to znas najbolje !
Ti znas bolje.
Alah imanet.
Goran schrieb in Nachricht <7ft64n$1r9$7...@SOLAIR2.EUnet.yu>...
>//////X\\\\\\ wrote in message <3720f...@news.munich.netsurf.de>...
>Podmuklo vlasko pseto!
Hajrudine hoces li slanine da ti baja sa tavana skine?
Tebi bi bilo izgleda najlakse kada bi me mogao kako smjestiti u tu vasu bolesnu sliku :
>Balija sa fesom i lancem napravljenim od vlaskih usiju, jeli?<
Jeli te toliko boli sto jos ima nas kojima je Bosna maticna i jedina domovina koju volimo jos vise zbog takvih kao ti !
Ako ce ti biti lakse, bujrum! Ja i da sam musliman ponosio bih se time, a da sam izdajica "na privremenom radu( dozivotnom !!!)" upuc'o bih se devetkom iz uha !!!
>Sto sada ne dodjes u SA i kazes javno kako je "srpski narod ugrozen" !!!!
Bio sam prije 5-6 dana, al niko me nije pitao. Bio sam u opstini Centar
malo, malo na Skenderiji, malo na Carsiji....
Eto, papak ! I kako onda mozes nesto pricati tu o ugrozenosti i sranjima? Mozes tim svojima, ali sto meni?
Ugrozi li te ko Sarajevu???
Sjeku li Srbima usi Zelene Beretke??? Jesmo li srusili staru pravoslavnu crkvu i napravili parking ???
Ej, gedzo, ako je nesto imalo smisla to je - da takvi kao ti shvate da nije za vas asfalt ! Cak i vasa balijska i ustaska braca su za vas cvijece!
Majmune seljacki! Prvo smo vam dozvolili da dodjete sa durmitora u grad , pa trpili vase divljanje i bolest, pa vas vas alija amnestira!
ali nece ni on- ni dayton jos dugo! Imaces priliku da pokazes ko si i ko ste :
Drugo Poluvrijeme !!!
>Ti si svjedok istine"Ko je poceo , i ko je drzao PRIVATNE logore po
Sarajevu!
>(?!?!)
Hrasnici, Sarajevu.... gdje god hoces. Koga su tjerali da kopa rovove, koga
su ubijali, koga su silovali.... sta ti znas pizdo bolesna?
Mi smo imali zatvore, a NE logore! Samo vlasetu moze pasti na pamet da izmislja "Privatnae Logore", Jeli to Business kod vas u srbiji !Kopali rovove - jeste naravno, da bi vidjeli kako je kada vasi trose visak municije, a i da naucite raditi! Vidis da je to imalo i vspitnu ulogu. No, salu na stranu, to sto ste vi kopali, i robijali je pjesmica za ono sto su nasi civili prezivljavali po logorima ! Ne vidjeh ni jednom da neki stranac obidje "logore muslimanskih mudzahedina", ali je zato Helsinski odbor pregledao desetine u okupiranom djelu !Usrali ste se !
Osim toga da ti kazem jos i oko silovanja, meni bi se to gadilo sve kada bi se jos te vlahinjdure znale okupati i kada bi bile lijepe!
To je samo vasa osobina!!! Vas drkosa cetnickih !
>Ti si jedan od onih prilicno nagrizenog mozga, koji je prvi put vidio
zensko kada >su te vodili iskusni cetnici na silovanje neduznih.
Ti si jaro moj bolestan do daske.
>Od tada si se prepustio bolesnim frustracijama, i uporno pokusavas da i na
ovaj >nacin ocistis savjest,
Moja savjest je cista.
Pa sto se trzas onda ?
>ili da se jos vise ubjedis u istinitost karadzicevih humanih namjera i
>fundamentalistickih planova da izadju na Crno more !!!
Boli mene kurac za Crno more, ja znam za one koji su napadali MOJE mjesto
gdje moja familija zivi vijekovima pizdo balinska.
Ja ne znam gdje tvoja familija zivi, ali znam da ih nikakva Armija BiH niti bilo kakve paravojne formacije bosanske nisu napale u martu ili aprilu 92, zatvarale kao zivotinje u konc. logore i silovale vase sestre i majke.Koliko znam ni dan-danas se niko ne maltretira sto je Srbin, nit bi valjalo da je tako! Srbi koji su ostali sa nama znaju o cemu pricam, a i ti kada mozes doci i setati po Sarajevu !
Koga ces ti ubjediti da su neki muslimani mislili poklati sve Srbe i napraviti islamsku drzavu ???
Sjecam se Visegrada i Bijeljine kao danas ! Jeli tamo napadnuto "srpstvo" ili je bilo najblize od beograda ???Jeste li izvodili ljude ispred kuce, skidali gace da vidite jesu li osuneceni i pucali u glavu pred djecom ? Kasnije se to "opravdavalo" >ciscenjem ekstremnih elemenata< i takve gluposti! Ako se znalo ko je neprijatelj, sto ste morali skidati ljudima gace, jeli dole pise ko je "element" ?
Ma ,kome ja pricam! Ti si lazni zaglupljeni coban, koji misli da su cetnici pozitivci koji su "branili narod" , pa bi malo da se okiti njihovim "herojstvima"! Mali, bolje idi drkaj onu stvar nego tastaturu, mene neces ni u sta ubjediti, a ni ja tebe ! Samo nedam da ovaj dio "srpske istine", koju sam sam vidio i osjetio, prezentiras u tom svjetlu kako ste vi nesto pozitivni- ili ugrozeni-po potrebi! Vi ste SAMO misevi dvolicni !
>Zbog takvih bolesnika smo ovakvi kao ja na ovoj NG!
Bogami si ti ovde zbog svoje bolesti.
>Ti i tebi slicni ste sami sebi najgora kazna!
Al smo tebi i tebi slicnima jos gora.
>Ti to znas najbolje !
Ti znas bolje.
Alah imanet.
Hajde Bog ti pomogo, vlase !
Nije ba, Lasko.
Goran schrieb in Nachricht <7ft64n$1r9$7...@SOLAIR2.EUnet.yu>...
>//////X\\\\\\ wrote in message <3720f...@news.munich.netsurf.de>...
>Podmuklo vlasko pseto!
Hajrudine hoces li slanine da ti baja sa tavana skine?
Tebi bi bilo izgleda najlakse kada bi me mogao kako smjestiti u tu vasu
bolesnu sliku :
>Balija sa fesom i lancem napravljenim od vlaskih usiju, jeli?<
?
Jok uopste. To ti je slika iz stripova.
Mene brinu naizgled pristojni, uredni muslimani koji se s ponosom sjecaju
kako u vrijeme njihovih deda nije mogo Vlah proc kroz Carsiju pjevajuci a da
ne dobije kamen u ledja.
Koji podivljaju cim im se da prilika da ubijaju i kolju. Hinjska, podmukla
pseta.
Samo gledaj kakve budalastine i pasjaluke ti pises, totalno si poremecen.
Jeli te toliko boli sto jos ima nas kojima je Bosna maticna i jedina
domovina koju volimo jos vise zbog takvih kao ti !
G: Boli me, al ona stvar.
Ako ce ti biti lakse, bujrum! Ja i da sam musliman ponosio bih se time,
a da sam izdajica "na privremenom radu( dozivotnom !!!)" upuc'o bih se
devetkom iz uha !!!
G: Pa koliko vec radis u Austriji?
A ti si izgleda neko polutance, a? Pa moras da budes zesci Turcin od cistih
poturica?
A sto ne probas da budes normalan covjek?
>Sto sada ne dodjes u SA i kazes javno kako je "srpski narod ugrozen"
!!!!
Bio sam prije 5-6 dana, al niko me nije pitao. Bio sam u opstini
Centar
malo, malo na Skenderiji, malo na Carsiji....
Eto, papak ! I kako onda mozes nesto pricati tu o ugrozenosti i
sranjima?
G: A sta ti je znacilo ono "dodji u SA i kazi javno...". Sta bi uradili
kulturni muslimani koji vole svoju zemlju Bosnu?
Mozes tim svojima, ali sto meni?
G: Sta?
Ugrozi li te ko Sarajevu???
G: Hvala dragom Bogu i VRS pa nije niko imao priliku.
Sjeku li Srbima usi Zelene Beretke???
G: Nisam ih vidio. Mada moram reci da su muslimanski policajci izuzetno
korektni. Nisu svi divljaci ko ti, vjerovatno nisu polutani koji misle da
moraju da se dokazuju.
Jesmo li srusili staru pravoslavnu crkvu i napravili parking ???
G: Ne.
Ej, gedzo, ako je nesto imalo smisla to je - da takvi kao ti shvate da
nije za vas asfalt !
G: ? Bogami, sta pricas i sta pises, za tebe je dzungla. Preporucujem
Banglades.
Cak i vasa balijska i ustaska braca su za vas cvijece!
G: Tebi je nesto zbrkano u glavi.
Majmune seljacki!
G: Budalo.
Prvo smo vam dozvolili da dodjete sa durmitora u grad ,
G: Koliko generacija zive tvoji u Sarajevu? Caca ti je s Durmitora.
pa trpili vase divljanje i bolest,
G: Kako si sijao to ces i znjeti. Poceli ste rat, dobili ste po picki, sta
mi sad cmizdris?
pa vas vas alija amnestira!
G: hehe..... hehehehe..... Alija svemoguci? Da vam nije bilo Amerike i
Hrvata danas bi Alija ko Jaser Arafat svojevremeno, branio Bosnu iz Maroka.
ali nece ni on- ni dayton jos dugo! Imaces priliku da pokazes ko si i ko
ste :
Drugo Poluvrijeme !!!
G: Sreca moja da se jezikom ne ratuje, ne bih imao sanse protiv tebe.
>Ti si svjedok istine"Ko je poceo , i ko je drzao PRIVATNE logore po
Sarajevu!
>(?!?!)
Hrasnici, Sarajevu.... gdje god hoces. Koga su tjerali da kopa
rovove, koga
su ubijali, koga su silovali.... sta ti znas pizdo bolesna?
Mi smo imali zatvore, a NE logore!
G: Nije sija nego vrat...
Samo vlasetu moze pasti na pamet da izmislja "Privatnae Logore", Jeli to
Business kod vas u srbiji !
G: Budalo.
Kopali rovove - jeste naravno, da bi vidjeli kako je kada vasi trose visak
municije, a i da naucite raditi! Vidis da je to imalo i vspitnu ulogu. No,
salu na stranu, to sto ste vi kopali, i robijali je pjesmica za ono sto su
nasi civili prezivljavali po logorima !
G: Ne seri.
Ne vidjeh ni jednom da neki stranac obidje "logore muslimanskih
mudzahedina", ali je zato Helsinski odbor pregledao desetine u okupiranom
djelu !Usrali ste se !
Osim toga da ti kazem jos i oko silovanja, meni bi se to gadilo sve
kada bi se jos te vlahinjdure znale okupati i kada bi bile lijepe!
To je samo vasa osobina!!! Vas drkosa cetnickih !
G: Ti si bolestan.
>Od tada si se prepustio bolesnim frustracijama, i uporno pokusavas da i
na
ovaj >nacin ocistis savjest,
Moja savjest je cista.
Pa sto se trzas onda ?
G: Na sta se trzam?
>ili da se jos vise ubjedis u istinitost karadzicevih humanih namjera i
>fundamentalistickih planova da izadju na Crno more !!!
Boli mene kurac za Crno more, ja znam za one koji su napadali MOJE
mjesto
gdje moja familija zivi vijekovima pizdo balinska.
Ja ne znam gdje tvoja familija zivi, ali znam da ih nikakva Armija BiH
niti bilo kakve paravojne formacije bosanske nisu napale u martu ili aprilu
92,
G: U maju.
zatvarale kao zivotinje u konc. logore
G: Tarcin 1992, Ahatovici, Bradina, Konjic...
i silovale vase sestre i majke.
G: I ti jelte pri cistoj svijesti i zdravoj pameti tvrdis da nije bilo
muslimanskih zlocina? Pa jel vidis koliko si glup?
Koliko znam ni dan-danas se niko ne maltretira sto je Srbin,
G: Moze biti.
nit bi valjalo da je tako! Srbi koji su ostali sa nama znaju o cemu pricam,
a i ti kada mozes doci i setati po Sarajevu !
G: Samo mi reci koliko ih je ostalo sa vama a koliko je otislo i znacu u
cemu je stvar.
Koga ces ti ubjediti da su neki muslimani mislili poklati sve Srbe i
napraviti islamsku drzavu ???
G: Sta ima koga da ubjedjujem?
Sjecam se Visegrada i Bijeljine kao danas ! Jeli tamo napadnuto
"srpstvo" ili je bilo najblize od beograda ???
G: Pa, bilo je mi ili oni.
Jeste li izvodili ljude ispred kuce, skidali gace da vidite jesu li
osuneceni i pucali u glavu pred djecom ?
G: Ajde mani me tih kafanskih prica.
Kasnije se to "opravdavalo" >ciscenjem ekstremnih elemenata< i takve
gluposti! Ako se znalo ko je neprijatelj, sto ste morali skidati ljudima
gace, jeli dole pise ko je "element" ?
G: Mani me tih kafanskih budalastina.
Ma ,kome ja pricam! Ti si lazni zaglupljeni coban, koji misli da su
cetnici pozitivci koji su "branili narod" , pa bi malo da se okiti njihovim
"herojstvima"! Mali, bolje idi drkaj onu stvar nego tastaturu, mene neces ni
u sta ubjediti, a ni ja tebe !
G: Nisi ti sav svoj.
Samo nedam da ovaj dio "srpske istine", koju sam sam vidio i osjetio,
prezentiras u tom svjetlu kako ste vi nesto pozitivni- ili ugrozeni-po
potrebi! Vi ste SAMO misevi dvolicni !
G: Koji dio srpske istine?
Hajde Bog ti pomogo, vlase !
G: Valahi, nisi ti sav svoj.