ISIS iki Turk askerini yakarak katletti..video

LinkciNiyazi

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4059884/Sick-ISIS-savages-film-burning-two-Turkish-soldiers-alive-capturing-Aleppo-disturbing-new-execution-video.html

Facebook da da var. Turkiye de goruntuleri veren tum medya sansure
alindi ( Facebook , twitter vs )

Cok feci bir video. Iki Turk askeri Halep de esir alinan

Canli yakildilar vahsi ISIS haydutlari tarafindan .

Askerlerin yalvarislari isitiliyor..

Yapanlarin canli yakalanmasi lazim.

Rus ajanlari olabilir ..

LinkciNiyazi

LinkciNiyazi

IŞİD, kaçırdığı iki Türk askerini yakarak öldürdüğünü gösteren bir video
yayınlarken; Fırat Kalkanı operasyonu kapsamında esir aldığı Özel
Kuvvetler mensubu 2 Türk askerini de başlarına kurşun sıkarak öldürdü.

© SPUTNİK/ HİKMET DURGUN

IŞİD'in kaçırdığı Türk asker 15 aydır kurtarılmayı bekliyor IŞİD, geçen
yıl kaçırdığı Serter Taş ile asker olduğunu iddia ettiği Fethi Şahin ve
geçtiğimiz ay El Bab bölgesinde rehin aldığı Özel Kuvvetler mensubu
Astsubay Kıvanç Kaşıkçı ile Muhammed Duran Keskin'i öldürdü. IŞİD'in
yayınladığı videoda Taş ve Şahin'in yakılarak öldürüldüğü görülürken, El
Bab'da rehin alınan Kaşıkçı ile Duran ise başlarına kurşun sıkılarak
öldürüldü. Videoda, Kaşıkçı ve Duran'ın El Bab bölgesinde
yakalanmalarına dair görüntülere de yer verildi.

TÜRKİYE'DEKİ MİLİTANLARA SALDIRI ÇAĞRISI © SPUTNİK/ HİKMET DURGUN

'IŞİD, El Bab'da 2 Türk askerini kaçırdı' iddiası Öte yandan videoda bir
IŞİD militanı Türkçe konuşarak Türkiye'deki militanlarına saldırı
çağrısında bulundu. IŞİD, 29 Kasım günü akşam saatlerinde Suriye'nin El
Bab kentinin Ed Dana köyü yakınlarında Türk askerlerine saldırarak Özel
Kuvvetler Üyesi Astsubay Kıvanç Kaşıkçı ile Muhammed Duran Keskin'i
kaçırmıştı. Asker Serter Taş ise 1 Eylül 2015 tarihinden beri IŞİD'in
elinde tutuluyordu.

Önemli not: IŞİD'in yayınladığı söz konusu videoda kamuoyunu rahatsız
edebilecek, terör örgütlerinin propagandasına hizmet edebilecek unsurlar
bulunduğundan, Sputnik yayın politikası sebebiyle, bu haberde hiçbir
görüntüye yer verilmemiştir.

Daha fazla:
https://tr.sputniknews.com/ortadogu/201612221026456582-isid-turk-askeri-yakilarak-oldurme/

=============================

Irak-Şam İslâm Devleti, El Bab yakınlarında kaçırdığı 2 Türk askerini
infaz ettiği görüntüleri yayımladı.
El Bab çevresinde IŞİD ile TSK-ÖSO arasındaki çatışmalar sürerken,
örgütten vahşet videosu geldi.

IŞİD'in ajansı tarafından yayımlanan görüntülerde, 2 Türk askeri
yakılarak öldürülüyor.

19 dakikalık videoda, infaz görüntleri sonlara doğru yer alıyor.

Videonun sonunda iki IŞİD'li, Türkiye'yi tehdit ederek, askerlerin geri
çekilmemesi durumunda bu görüntülerin devam edeceğini ileri sürüyor.

Yakılarak öldürülen askerler videoda kimliklerini açıklıyor. Askerlerden
biri Fethi Şahin El Bab'da kaçırılmıştı. diğeri ise Sefer Taş ise Suriye
sınırında kaçırılmıştı.

http://www.abcgazetesi.com/isid-2-turk-askerini-yakarak-oldurdu-37937h.htm

https://kotusozluk.com/turk-askerlerinin-yakilarak-infaz-edildigi-iddiasi--2036275

https://forum.donanimhaber.com/22-aralik-2016-isid-in-2-turk-askerini-yakmasi-son-dakika--122732563

Pano yorumlari

===============

https://onedio.com/haber/el-bab-da-sehit-sayisi-16-ya-yukseldi-746320

Mehnmet

video link?

ahava asora

On Wednesday, April 28, 2021 at 7:42:20 AM UTC+3, Mehnmet wrote:
> video link?

reklamı geç izle
https://m2.tc/OQxM
Message has been deleted

vural korkmaz

That is a very typical Arab savagery, inventors of Islam, now a curse on humanity.

Steve Fish

Din kardesi veya soydasi dahi olsa, bir Arab'in yapacagi sadece iki davranisi vardir: hasminin ya boganzinda ya da ayaklarindadir.

yaiz Yeager

17 Haziran 2021 Perşembe tarihinde saat 02:58:55 UTC+3 itibarıyla Erşan Küneri şunları yazdı:
> 4 Mayıs 2021 Salı tarihinde saat 21:16:42 UTC+3 itibarıyla ahava asora şunları yazdı:
> Senin ben ananı avradını sı kıyım orosbu cocugu seni gece 3 te açtım kasa yere düştü parçladandı kahbenın evladı seni orrospu cocugguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
DGFJTRUDTSRUTRSUYXRJYRXITRUS ciddi misin olm

Mücahit Aslan

4 Mayıs 2021 Salı tarihinde saat 21:16:42 UTC+3 itibarıyla ahava asora şunları yazdı:
senin allah belanı versin inşallah ölürsün küçük dilimi ısırdım allah belanı versin tez zamanda geber inşallah.

POLLUX

EOG M.Buğra

11 Temmuz 2021 Pazar tarihinde saat 11:33:17 UTC+3 itibarıyla yaiz Yeager şunları yazdı:
Ben ulaşamadım videouya

Sahin Sahin

23 Haziran 2021 Çarşamba tarihinde saat 22:07:55 UTC+3 itibarıyla Steve Fish şunları yazdı:
> Din kardesi veya soydasi dahi olsa, bir Arab'in yapacagi sadece iki davranisi vardir: hasminin ya boganzinda ya da ayaklarindadir.
Yakanlarda türk Ne konuşuyorsun sen aq