AFGANISTAN da Turk askerleri olecek

Yusuf Oz

Umariz olmaz fakat her sey adim adim oraya dogru gidiyot.
Hem AB hem ABD planladiklarini uyguluyorlar.
Bizimkiler ise canla basla atliyorlar bu plana .
O sayede soyguna ve hiyanet e devam edecekler..
Ordu mesgul olsunda kimin oldugu sorun degil.
Tiurk ordusunun temel gorevi Turkiye Cumhuriyetini korumaktir
Misaki Milli sinirlarNI korumaktir.
Bu prensipler T.C nin Ataturk un Turkiyesinin olmazsa olmazidir.
Oysa Turkiye nin sinirlari acilmistir. Turkiye isgal edilmektedir.
Irak li kurtler Suriyeliler milyonlarca . Simdi de Afgan lar . Ve
yalanlar , Efenmdim Turk ordusu Afgan ordusunu egitiyormus.

Turk ordusu satilmis bir soysuz , hain birinin elindedir ve sinirlarda
tutularak gucsuz birakilmistir. Bu iste AKP hirsizlarinin ve
hainlerinin isine geldigi icin boyledir. AB de bunu ister ABD de.

Bugun acikca Ataturk ve Ataturk sevenlere OROSPU COCUGU diyen
universite rektorlerine ikramiye verilir . Ordusu bir samar oglanidir.
Sonun da gencecik askerleri olur gizli tutulur , dupeduz olume
gonderil meyi red edenler genc subaylar ordudan ihrac edilier ama
yine o kahraman askerin sahitlikleri ile gorevlerine geri gelirler
fakat onlar icin artik devlet yoktur, onlari ezen hain satilik kopek
surusu generaller vardir.

Bu olaylar tekrarlanacak ve Turk askeri Afganistan da olecektir. Bunu
onlemeye artik halkin gucu kalmamistir.

Sinirlar kapatilmali , Suriyeli ler geri gonderilmeli. Afgan multeci
altinda CIA nin elemanleri Turkiye ye girmemelidir.

Varmi bunu yapacak ? Yoksa rektorun dedigi dogrumu ?