Afrikaanse chicks en poes

Poesman

Afrikaanse chicks is oor die algemeen kak in die bed. Dis feite. Te
fokken neuroties en vol "issues." Ook nie gewoonlik ontvanklik vir 'n
bietjie poephol-aksie nie. Shame.

Jan VarkBoer

Hi Poesman

Jy praat darem van lekker goed jong, maar ek stem nie ten volle saam nie
Afrikaanse vrouens is net 'n bietjie skaam, 'n bietjie sensitief en 'n
bietjie te selfbewus......maar maak hul tou wys, laat hulle "go with the
flow", gee hulle tyd om in the settle en jy sal 'n vuurwarm meisie onder jou
hande het. Dan sal jy self jou storie moet ken...

Henri

Het julle al ooit die fliek "Dumb - Dumber" gesien?

Annette

Ek het - maar ek weier om die opvolg te gaan kyk:)
Annette

"Henri" <do...@webmail.co.za> wrote in message

Jonas

My oom het my geleer - daar is 2 dinge waaroor jy nie praat nie. Sport en
seks.
Jy doen dit.

"Annette" <ann...@ctnet.co.za> wrote in message

Henri

Ek het nie oor seks gepraat nie, maar wel oor die twee karakters.

Jan VarkBoer

So jy het geen kommunikasie tydens seks nie??

"Jonas" <fana...@hotmail.com> wrote in message

Annette

Hoe oud was jou oom toe hy dood is?:))
Annette

Annette

Sy: O daar!! Daar!! Dis waar Booby sy laaste drie gedruk het.
Hy: Hyg!! Hyg!! Hyg!!! Oooooo!!!!! Ernie slaan darem sy houe so gemaklik en
ver.
Sy: Moennnnnnnie ophou nie!!! Ek dink ons netbalspan het besonder goed
gedoen die afgelope toernooi.
Hy: Gghhhnnnnnnnng !!! Ek hoop ons manshokkiespan kan aan die Olimpiese
spele volgende jaar deelneem.

Annette

"Jan VarkBoer" <bokb...@excite.com> wrote in message

Jonas

Wat het dit met jou te doen Annette? Probeer jy die gesprek na 'n
persoonlike vlak sleep?

"Annette" <ann...@ctnet.co.za> wrote in message

Annette

Hoekom sou ek - dis jy wat jou oom by sport en seks ingesleep het:)
Al wat ek wil weet is of so 'n onthouding mens langer laat leef;))
Annette

"Jonas" <fana...@hotmail.com> wrote in message

Chris

Die probleem wat meeste mans het as dit by seks kom is dat hulle net wil
ontvang. "Le op jou rug en doen jou plug" As jy net wil ontvang dan is jy
besig om kak aan te jaag en jy sal min meisies kry wat ontvanklik is vir
wat jy wil doen. Wat ek sal voorstel is koop vir jou meisie 'n "strapon
dildo" , maak seker hy is nie te klein nie, omtrent so groot soos jy is,
groter sal beter wees, kry dan bietjie poepol aksie vir jou self, dan sal jy miskien agterkom
hoekom hulle nie so ontvanklik daarvoor is nie.

Jonas

Ons sal liewer jou afsterwe datum dophou om die sukses van onthouding te
toets.

"Annette" <ann...@ctnet.co.za> wrote in message

Poesman

"Chris" <dupr...@netscape.net> wrote in message news:<pan.2003.07.30....@netscape.net>...

Agge nee wat, nou praat jy sommer goedkoop poes. Afrikaanse chicks is
neuroties, kleinburgerlik, narrow-minded en onentoesiasties en
onkreatief in die bed. Dit het fokkol te doen met die man se
gewilligheid om plesier te verskaf. Al doen die man ook alles bly
Afrikaanse meisies oor die algemeen maar seksueel minderwaardig.
Engelse chicks is baie beter, en dikwels ontvanklik vir bietjie
"poephol-aksie." hahahaaaaaaaaarrrrrggghhhh!!! Terloops, het al die
strap-on dildo ding gedoen (met 'n Engelse babe), en dit was great. Jy
bewys my punt oor narrow-mindedness. hahaha Maar dis maar hoe
Afrikaners is....klein en bang vir die lewe.

Annette

Julle sal ongelukkig nie daar wees om dit te sien nie.
Ek gaan 125 jaar oud word.
Annette

"Jonas" <fana...@hotmail.com> wrote in message

Fransie

Ek kan nie glo dat iemand hierdie drol se posts dignify met 'n antwoord nie

ANTIE VAN CANADA, WAT IS DIGNIFY IN OFRIKONS?

"Poesman" <snotne...@hotmail.com> wrote in message

FoilCut

Waar val jy uit my ou ? Lę die out nie by jou "tegniek" nie ?
"Warm chickie"

"Poesman" <snotne...@hotmail.com> wrote in message

Poesman

"Fransie" <fra...@wesrand.co.za> wrote in message news:<bg9h1o$p31$1...@ctb-nnrp2.saix.net>...

Fokkit Antie, moenie so suur wees nie man. Geniet die lewe 'n bietjie
en kruip uit jou dop. Jy klink bietjie gefrustreerd vir my...miskien
het jy 'n lekker dik varkwors in jou gekreukelde uitlaatpyp nodig,
eh??? hahahahaha Dit sal jou neurose dalk bietjie verlig as daai ou
eensame doos van jou bietjie aandag kry. Of is die Oom se ou piel
deesdae te useless om jou te gaffel? Of miskien moet jy maar 'n
elektriese skommelstokkie gaan aanskaf om jou ou opgedroogte vleesput
mee te karring? Dit kan net vir jou fokken goed wees, Antie, glo my!
;-)

Groete,
Poesman

belindac...@gmail.com

Ek is n wit vrou en om erlik te wees as jy met jou vrou of meisi daar speel en haar total jags maak dat haar hele lyf relx is sal jy hom kan in sit speel net daar vryf en jy sal sien sy sal dit ook geniet want ek as vrou het dit al 1 of 2 keer gedoen maar dan moet die man weet hoe om die vrou goed te laat voel en stadig vat

levan...@gmail.com

Hoekom wil hulle nie he ons moet hulle in die hol nai nie?

duples...@gmail.com

preuts is die word,poep n' vloekwoord , n' threesome buite die kwessie.

marius kotze

JY S N PHIGOPAAT - EN N FUCKNUT - TIENTEENEEN N WHIMP WAT COMPUTER BEFOK IS WAAT NIE WEET WAT IS N GEWONE GESONDE VERHOUDING IS NIE !!!!! EK STEL VOOR SIT JOU COMPUTER AF EN GAAN NAAI N MEID