Absa se gebrek aan Afrikaans

Sanlam

Jan 18, 1997, 3:00:00 AM1/18/97

Hallo almal

Wil julle nie asseblief help om druk op Absa te sit nie: Hul
tuisbankdiens op die Web (www.absa.co.za) is net in Engels.

'n Stukkie E-pos na ab...@absa.co.za wat beswaar aanteken, kan dalk help
om hulle tot ander insigte te bring.

Groete

Deon Meyer

koos

Jan 20, 1997, 3:00:00 AM1/20/97

Is daar 'n wet wat se hulle moet Afrikaans praat of skryf? Indien nie,
kan hulle mos doen wat hulle wil. Die lewe is te kort om fanaties te
wees. Dis ook nie die moeite werd nie, want dis gebaseer op
(hoofsaaklik ongegronde) vrese vir iets anders. Daar is veel beter
dinge om mens mee besig te hou.

Groete

Koos

Koos

Jan 20, 1997, 3:00:00 AM1/20/97

On Mon, 20 Jan 1997 17:49:15 GMT, cvb...@burger.naspers.co.za (koos)
wrote:

> [...]
>wees. Dis ook nie die moeite werd nie, want dis gebaseer op
>(hoofsaaklik ongegronde) vrese vir iets anders. Daar is veel beter

Heeltemal korrek.
Net so vry soos kliente is wat Afrikaans verkies om na 'n ander bank
te gaan wat Afrikaans met hulle praat.
Net so vry soos kliente is wat Afrikaans verkies om e-mail te stuur en
dit te vra.

By the way ou China, ek was Koos lank voor jy Koos probeer wees het
op die nuusgroep.

lo...@hotmail.com

Jan 20, 1997, 3:00:00 AM1/20/97

In Article<32e3ae76....@ct-news.iafrica.com>,

<cvb...@burger.naspers.co.za> writes:

> [...]
> wees. Dis ook nie die moeite werd nie, want dis gebaseer op
> (hoofsaaklik ongegronde) vrese vir iets anders. Daar is veel beter

Koos

So as ons almal nou vir ABSA 'n email will stuur kan ons mos as ons wil! Hulle
kan dit of ignoreer as hulle wil. Dit is mos ons reg dan nie? En dis ook hulle
reg dan nie! Moenie so ou nat kombers wees nie!

Cheers
Lou

Vollie

Jan 20, 1997, 3:00:00 AM1/20/97

koos wrote:

> [...]
> wees. Dis ook nie die moeite werd nie, want dis gebaseer op
> (hoofsaaklik ongegronde) vrese vir iets anders. Daar is veel beter

Daar is 'n wet wat se dat hierdie land 11 amptelike landstale het en dan
is daar 'n bepaling (grondwet) wat reken dat die agtergeblewenes se tale
moet opgegradeer word tot dieselfde vlak binne die sameleweing as wat
Afrikaans en Engels voorheen gehad het en dat die bestaandes dus nie
benadeel moet word nie. ABSA is besig om sy Afrikaans agter te laat ten
koste van Engels.

Ek stem saam - ABSA moet 'n slag weer onder druk geplaas word, veral die
Volkskaskant is besig om sy Afrikaanse kliente te misken.

Groetnis

Vollie

amde...@gold.up.ac.za

Jan 21, 1997, 3:00:00 AM1/21/97

In article <32e3ae76....@ct-news.iafrica.com>
cvb...@burger.naspers.co.za (koos) writes:
nadat Deon geskryf het

> [...]
>wees. Dis ook nie die moeite werd nie, want dis gebaseer op
>(hoofsaaklik ongegronde) vrese vir iets anders. Daar is veel beter

Ek voel soos Deon. Dis vir my lekker as iemand my taal gebruik wanneer ek
die klient is. Hierdie lekkerte is nie 'n wet nie, nie fanaties nie, die
moeite werd en nie gebou op vrees nie. Die dag as lekker dinge nie meer
goed is nie, kan ons maar handdoek ingooi.

Nee wat Koos, jou gepraat het nie op my betrekking nie.

Beste wense aan al die mense.
At de Lange

amde...@gold.up.ac.za

Jan 21, 1997, 3:00:00 AM1/21/97

In article <32e36b96...@hermes.is.co.za>
fe...@is.co.za (Koos) writes:

>By the way ou China, ek was Koos lank voor jy Koos probeer wees het
>op die nuusgroep.

Dis nogal moeilik om met die twee Koose tred te hou. Dit kos 'n gekyk na
epos adresse en 'n oproep van assosiasies voordat jy die Koos kan plaas.

Dit laat my dink hoe moeilik dit is om met twee kose tred te hou, een
waarvan die oor eefens na regs is en die ander een waarvan die oor
definitief na links is.

Ek stel voor dat die eerste Koos homself sal afteken met Koos I en die
tweede Koos met Koos II.

Beste wense aan al die mense

At de Lange

Charl Durand

Jan 21, 1997, 3:00:00 AM1/21/97

amde...@gold.up.ac.za wrote in article
<amdelange.3...@gold.up.ac.za>...

> [...]
>
> Dit laat my dink hoe moeilik dit is om met twee kose tred te hou, een
> waarvan die oor eefens na regs is en die ander een waarvan die oor

Dit laat my dink aan 'n ou Afrikaner gewoonte wat feitlik heeltemal, in die
stad in elk geval, uitgesterf het -- die gee van byname, en 'naam
aanpassings' om mense met dieselfde naam te onderskei. Dit het mos saam met
die 'hand-me-down' name waarvoor die mense so lief was gegaan. Dus was daar
in een familie Piet Kaalkop, Piet Dominee, Piet Biltong (die lang, maer
een) en Piet Spek.

So nou moet ons maar praat van Koos Links en Koos Regs.

****

Miskien moet iemand die volgende se betekenisse neerskryf en vir 'n
taalmuseum stuur, want dis terme wat gaan uitsterf, without a whimper, I
might add.

Kafferboetie
Pluraal
Bosbefok, of bossies
Totale aanslag
lokasie
dompas (vernoem na die man wie se gesig nog in pretoria se middestad pryk)

koos

Jan 21, 1997, 3:00:00 AM1/21/97

On Mon, 20 Jan 1997 13:46:35 GMT, fe...@is.co.za (Koos) wrote:

>By the way ou China, ek was Koos lank voor jy Koos probeer wees het
>op die nuusgroep.

Ja nee, ek sien nou hier is een troon op die mishoop. Jammer, ek het
nie probeer om van jou glans te steel nie. Ek dog daar is meer as een
Koos in die wereld. Noem my voortaan maar kakkies.

Groete

Koos kakkies

gal...@ibm.net

Jan 21, 1997, 3:00:00 AM1/21/97

Koos (die ou, eerste Koos), skryf

>By the way ou China, ek was Koos lank voor jy Koos probeer wees het
>op die nuusgroep.

Ja toe, "koos kakkies", spel tog jou naam uit man,
jy maak ons almal deurmekaar. Of maak dit sommer net "kakkies".

By voorbaat dank.

Vriendelike groete.

Koos

Jan 21, 1997, 3:00:00 AM1/21/97

On Tue, 21 Jan 1997 18:58:19 GMT, cvb...@burger.naspers.co.za (koos)
wrote:

<<< Noem my voortaan maar kakkies.>>>

You said it, ou Kakkies.

dries venter

Jan 22, 1997, 3:00:00 AM1/22/97

Vortex (vor...@mad.scientist.com) wrote:

: Koos <fe...@is.co.za> wrote in article
: <32e36b96...@hermes.is.co.za>...
: > On Mon, 20 Jan 1997 17:49:15 GMT, cvb...@burger.naspers.co.za (koos)
: > wrote:
: >
[...]

: Ek het nie 'n probleem as alby ouens hulself Koos wil noem nie.
: (Slegs een inskrywing in the kill file :-)

: groente
: J

Is daar nog 'n Dries wat hier erens 'lurk'? Onthou net, china, ek was eerste
Dries!

Dries

Vortex

Jan 22, 1997, 3:00:00 AM1/22/97

dries venter

Jan 22, 1997, 3:00:00 AM1/22/97

Sanlam (d...@iafrica.com) wrote:
[...]

Deon,

Daar moet sekerlik iets fout wees, want my ABSA tuisbankdiens op Beltel is
in Afrikaans, en bied trouens die keuse van taal aan. Miskien is hulle goed
op die Web nog nie vertaal nie? Het jy al navraag by hulle gedoen?

Ek sien jy skryf SANLAM as jou site, baie van die goed wat ek deesdae van
SANLAM kry is ook net in Engels, en ek praat nie van gemorspos nie, maar
goed wat aan my persoonlik gerig is. Gaan vee gerus eers voor jou (julle)
eie deur.

Groetnis,
Dries

Koos

Jan 23, 1997, 3:00:00 AM1/23/97

On 22 Jan 1997 18:56:28 GMT, ven...@ilink.nis.za (dries venter)
wrote:

<<>Is daar nog 'n Dries wat hier erens 'lurk'? Onthou net, china, ek
was eerste
>Dries!>>>

En as daar nog twee opdaag, wat gaan jy se?
Dries te veel?

Leendert van Oostrum

Jan 24, 1997, 3:00:00 AM1/24/97

In article <32e664f8...@hermes.is.co.za> fe...@is.co.za (Koos) writes:
>From: fe...@is.co.za (Koos)
>Subject: Re: Absa se gebrek aan Afrikaans
>Date: Thu, 23 Jan 1997 19:51:20 GMT

Ek dink Koos was nou lank genoeg Koos, en dis hoekom daar 'n nuwe Koos
aangesluit het. Dit is duidelik dat Koos genoeg ervaring en kundigheid as 'n
Koos opgedoen het om na 'n hoër vlak bevorder te word, strepe te kry en 'n
nuwe rang --

Iets wat nogtans rym met - Koos? :-)

Groete, Leendert

Leendert van Oostrum

Jan 24, 1997, 3:00:00 AM1/24/97

In article <32e8876b...@hermes.is.co.za> fe...@is.co.za (Koos) writes:
>From: fe...@is.co.za (Koos)
>Subject: Re: Absa se gebrek aan Afrikaans
>Date: Fri, 24 Jan 1997 10:05:25 GMT

>On Fri, 24 Jan 1997 10:22:41, oos...@scientia.up.ac.za (Leendert van
>Oostrum) wrote:

><<>Iets wat nogtans rym met - Koos? :-)

>'n Ou grap.
>Probeer jy "doos" se?

Jy kry die boodskap.

Maar daar is ook ander moontlikhede.

>Maar jy kan dit nie uitkry nie want jy moet nog Sondag kerk toe ook en
>so aan....

>As jy my wil vloek, dis koel. Maar jy moet die guts he om dit te
>se. Reguit te se.

Tjk tjk tjk... "Trap oor die streep!!" (Kortmou hemp se kort mou word opgerol)

>(Is die vloekery op my nou oor die ander thread op 'n ander plek
>waarin ons verskil, of wat?)

Wie vloek?

Groete, Leendert

Koos

Jan 24, 1997, 3:00:00 AM1/24/97

On Fri, 24 Jan 1997 16:21:43, oos...@scientia.up.ac.za (Leendert van
Oostrum) wrote:

<<'n Ou grap.

>Jy kry die boodskap.>>

A! Hy kan dit nie se nie.

(Maar kan dit om die hoek suggereer en dan giggelend weghanrdloop....)

Leenderd in nie 'n man wat vloek nie. Nee, nie HY nie.

(Dis soos hy hoofseun geword het. En hoekom die dominee hom so geprys
het. Omdat hy nooit actually gevloek het nie. Want Lenie verstaan dat
daar sekere voordele aan verbonde is om nooit actually GESIEN te word
dat hy die woorde se nie.)

Niks van strepe op die grond nie ou Lenie.
Ek vang net 'n kak in mense wat suggesties los in plaas van iets
reguit se en dan glo hulle het dit nie gese nie.
Dis daai mense wat wag dat iemand anders iemand begin uitkak en as
hulle besluit daar is niks te verloor om ook in te klim nie en dalk
iets te wen, dan gaan staan hulle langs die ou wat uitkak en smile
smalend.

Koos

Jan 24, 1997, 3:00:00 AM1/24/97

Oostrum) wrote:

<<>Iets wat nogtans rym met - Koos? :-)

>Groete, Leendert>>>

'n Ou grap.
Probeer jy "doos" se?

[...]

Koos

Jan 27, 1997, 3:00:00 AM1/27/97

On Mon, 27 Jan 1997 10:32:22, oos...@scientia.up.ac.za (Leendert van
Oostrum) wrote:

<< Dis maar
>net dat jou gesanik nie een van hulle werd is nie.>>

Mos gese jy is van daai ontkenning-soort. Hier doen jy dit nou weer.

Matroos?
Dit maak sense.

Gert de Beer

Jan 27, 1997, 3:00:00 AM1/27/97

Sanlam wrote:

> Hallo almal
>
> Wil julle nie asseblief help om druk op Absa te sit nie: Hul
> [...]

Dags^e

Dit sal gaaf wees as ABSA se tuisbankdiens op die web ook in afrikaans
is.

Sanlam verdien 'n pluimpie vir hulle puik Afrikaanse bladsye by
http://www.sanlam.co.za/indexa.htm, maar ek sou graag reeds op
hulle tuisblad by http://www.sanlam.co.za 'n skakel na die
afrikaanse deel wou sien.

Hoekom is jou naam Sanlam, en nie Deon Meyer nie?
Verteenwoordig jou mening Sanlam se amptelike standpunt?
Dis nie 'n aanval nie - ek wil maar net weet of die bydrae
amptelik is of nie.

Vir nog kommersiële bladsye in Afrikaans, gaan kyk gerus by:
http://www.geocities.com/Heartland/9657/dieknoop.htm#handel

Mooi loop

Leendert van Oostrum

Jan 27, 1997, 3:00:00 AM1/27/97

In article <32e909e8...@hermes.is.co.za> fe...@is.co.za (Koos) writes:
> [...]

>(Maar kan dit om die hoek suggereer en dan giggelend weghanrdloop....)

>Leenderd in nie 'n man wat vloek nie. Nee, nie HY nie.

O ek vind wel nut in 'n goedgekose kragwoord waar dit aangewese is. En na
twintig jaar as matroos beskik ek ook 'n ryke skat van sulke juwele. Dis maar

net dat jou gesanik nie een van hulle werd is nie.

>(Dis soos hy hoofseun geword het.

Nooit gewees nie. Hoofseuns word nie juis matrose nie.

> En hoekom die dominee hom so geprys
>het.

Jy weet iets wat ek nie weet nie :-)

> [...]

>Ek vang net 'n kak in mense wat suggesties los in plaas van iets
>reguit se en dan glo hulle het dit nie gese nie.

Nou wat het ons hier - Booos Kooos?

> [...]
>hulle besluit daar is niks te verloor om ook in te klim nie en dalk
>iets te wen, dan gaan staan hulle langs die ou wat uitkak en smile

Ag nee wat sommer Vooos Kooos, lyk dit my :-)

Gaan jou liefies.

Leendert

Johan Delport

Jan 28, 1997, 3:00:00 AM1/28/97

> [...]

>goed wat aan my persoonlik gerig is. Gaan vee gerus eers voor jou (julle)

Deon en Dries,

Ek het gekla soos Deon voorgestel het en sommer dieselfde dag email
(in Afrikaans!) gekry van 'n mediabeampte van ABSA wat verduidelik het
dat hulle besig is met marknavorsing en na die taalkwessie kyk (ons
sal maar moet sien of hulle iets gaan doen!).

Dries, ek weet ek werk vir Eskom en moet ook voor my eie deur gaan
vee!

Groete

Johan

Deon Meyer

Jan 29, 1997, 3:00:00 AM1/29/97

In article <32ECF0...@usa.net>, g...@usa.net says...

> [...]
> amptelik is of nie.
>
> Vir nog kommersiële bladsye in Afrikaans, gaan kyk gerus by:

Beste Gert

Die "Sanlam" was 'n glipsie - die versoek was in my persoonlike
hoedanigheid gedoen en ek sit nou nog met 'n rooi gesig. Dit kom daarvan
as 'n mens b,lindelings 'n nuwe USENET-applikasie toets.

Groete

Deon

Deon Meyer

Jan 29, 1997, 3:00:00 AM1/29/97

In article <5c5nn2$d...@ilink3.nis.za>, ven...@ilink.nis.za says...

Ja, Dries, ek voel skaam oor die "Sanlam" - ek het 'n nuwe USENET-
applikasie gelaai, wat summer inligting uit Windows vir sy konfigurasie
gehaal het. Hopelik het ek dit nou reggestel. (Ek het die boodskap in
persoonlike hoedanigheid gepos.)

En ja, Sanlam is nie onskuldig nie - ons vee vreeslik, want ons deur is
so groot. Om die waarheid te sê, ons het ons nuwe Web-ruimte, wat op 1
Februarie afskop, in Engels ontwikkel, en werk nou 20 uur per dag om die
Afrikaans betyds gereed te kry. En ons gaan nie alles klaarkry nie - ek
weet dit nou al.

Groete

Deon