Die Koei

Gerhard de Beer

Die opstel oor die koei
Hierdie is 'n opstel deur 'n jong leerling naby Vryburg. Ingesluit is al
die
spelfoute en dinge ...

Die koei is 'n soogdier. Hy is ook 'n huisdier. 'n koei is orrals. 'n
Koei
het 'n baie fein reik - jy reik hom oor die jele plaas. Agteran die koei
sit
die stert. An die een kant van die stert sit die pint van die stert wat
die
kwas genoem word en an die anner kant sit diekoei. Die koei gebruik die
kwas
om die flieje van hom weg te hou anners val hulle innie melk. Vooran die
koei sit die kop. Daar groei die hoorings. Die kop hou ook die bek vas.
Tissen die stert en die kop sit die koei.

Die koei is oorgetrek met 'n beesvel. Onderan die koei hang die melk.
Om
die melk te kry, maak jy die koei se bene vas. Die agterstes. Dan sit jy
onner die koei en trek die toutjie. Dan kom die melk. As die gras goed
is,
is die melk goed. As die gras sleg is, is die melk sleg. As die
donnerweer
in die lug is, is die melk weg. As dit 'n ou koei is, is die melk suur.
Dit
is goedkoop om 'n koei aan te hou want jy gee hom net eenkeer kos, dan
kou
hy twee maal. Die man van die koei is die os. Dit lyk soos die koei maar
daar hang net nie melk aan hom nie. Om os te se is nie 'n vloekwoord
nie.
Verder weet ek niks. Behalwe dat as 'n koei stip na jou kyk, moet jy
padgee
want dan is dit 'n bul.

Gerhard de Beer

Johan

Is hierdie volkshumor, of kom dit ook in ander tale voor???

sympatico.ca

Gerhard de Beer wrote:

> Die opstel oor die koei
> Hierdie is 'n opstel deur 'n jong leerling naby Vryburg. Ingesluit is al
> die
> spelfoute en dinge ...

As 'n onderwyseres wat vir beide Engelssprekende en Zulu, Sotho, Xhosa,ens.
ens. skoolkinders Afrikaans as 'n tweede taal geleer het, het ek snuf
in die neus oor hierdie "opstel." Die persoon maak nie die tipiese foute
waaraan mens gewoond is by mense wat nie Afrikaans as moedertaal het
nie (ek kan daarop uitbrei.) Dit klink vir my na iemand wat Afrikaans goed
kan skryf (dus eintlik 'n grootmens) wat nou die ding probeer skryf asof
'n kind dit geskryf het, en hy maak die soorte "veranderings" wat 'n
grootmens sal maak as hy soos 'n mens wat Afrikaans as tweede taal
besig, wil skryf. Ek mag verkeerd wees, maar ek dink nie ek is nie.

Gloudina

Johan

On Thu, 02 Sep 1999 21:24:40 GMT, @sympatico.ca wrote:

|As 'n onderwyseres wat vir beide Engelssprekende en Zulu, Sotho, Xhosa,ens.
|ens. skoolkinders Afrikaans as 'n tweede taal geleer het, het ek snuf
|in die neus oor hierdie "opstel."

Jou snuf laat jou nie in die steek nie! Dis een van daai stories wat so gewild
was in die dae van faksmasjiene toe sekretaresses wat niks had om te doen nie,
die goed rondgestuur het en dit in elke kantoor verskyn het - 'n soort van 'n
urban legend - blote humor..... Is daar iemand wat weet hoe oud hierdie storie
is. Ek is seker ek het hom al hier in die vroė tagtig te lees gekry.

Johan

eas...@bunny.au

> As 'n onderwyseres wat vir beide Engelssprekende en Zulu, Sotho, Xhosa,ens.

Hokom las jy nie by: As God haarself wat vir.......

> [...]

> in die neus oor hierdie "opstel." Die persoon maak nie die tipiese foute
> waaraan mens gewoond is by mense wat nie Afrikaans as moedertaal het

Tipies

> Dit klink vir my na iemand wat Afrikaans goed
> kan skryf (dus eintlik 'n grootmens) wat nou die ding probeer skryf asof
> 'n kind dit geskryf het,

Doodreg

> en hy maak die soorte "veranderings" wat 'n
> grootmens sal maak as hy soos 'n mens wat Afrikaans as tweede taal
> besig, wil skryf. Ek mag verkeerd wees, maar ek dink nie ek is nie.

En jy praat stront soos 'n grootmens met 'n brein van 'n 3 jarige
Gloudina vir Kaaskop - Dop hom om en eet die kaas
Kaaskop

ProPacem

>"Gerhard de Beer"

>Die opstel oor die koei

KNIP

Urban legend. Net 'n paar veranderings in daardie "feite" wat dit geldigheid
behoort te gee ('n vriend van 'n vriend wat onderwyser is in Vryburg, of
Kaapstad, of Newcastle). Het hierdie snert al in die laat tagtigs gelees.
BTW, 'm nuwe boek oor urban legends, "Too good to be true", het net gister of
eergister op die boekrakke verskyn en redelik goeie resensies gekry. Oor die
200 sulke urban legends is glo daarin opgevat.

Daniel

So what...sit liewers terug en geniet dit vir wat dit is!!!

Jan van Perth.

<@sympatico.ca> wrote in message news:37CEEB71...@sympatico.ca...

> [...]

> grootmens sal maak as hy soos 'n mens wat Afrikaans as tweede taal
> besig, wil skryf. Ek mag verkeerd wees, maar ek dink nie ek is nie.

Knoffel

waar is die opstel? .... ek het dit gemis

Barco van Rhijn

Gerhard so dankie dat jy dit gepos het. Ek soek nou al 'n tydjie deur my papiere vir die een. Ons het so lekker gelag :-)