stradivarius si alte documente

DOMNITZA

voi pleca din Ny pt 2 zile
vineri voi posta copia dupa washington post 'poveste furtului viorii
stradivarius' in care lucian orasel este implicat.

voi posta o copie a 'ad-ului' ce l'a folosit in meetingul din montreal unde ase
descrie prof univ la yale.

ce alte hirtii mai am le voi posta in continuare .....

de ce? ca aceasta mizerie ce se intimpla pe scr sa nu se mai intimple .... ca
niste nemernici ce sunt pleava societatii sa nu fie in stare sa denigreze pe
nedrept alti oameni numai din ura si invidie!

sa vedem atunci daca dl iacomo si altii considera ca acel individ pe care l'a
cunoscut dinsul ... si acel 'din aceste documente' ... il vor ajuta sa
foloseasca numai 'ratiunea' privind fenomenul de pe scr!!!!

C.M.T.

Schatz, Mousi, Libling,
Mon anemone ou amour.
Nu e necesar sa te oboseshti si sa te lipsesti de
patul tau iubit si confortabel. Noi te credem pe
cuvint. Chit ca vioara nu a fost un stradivarius
doar o copie reusita din Reghin tinut doi ani
in pishat de fata mare, ca baitz. Vezi ca FBI
a pus dosarul ad acta, pentru ca nu se putea
stabili ce a furat Orasel pishatul sau material
lemnos.
>dl iacomo. Cum zici e ocupat cu alte lucruri,
nu se ocupa nici de pishat, nici de material
lemnos si nici de fete virgine de unde provine
pishatul. Dinsul este un lingvist care habar nu
are de logica femenina, care de fapt nici nu exista.
El a avut trei femei in viata lui si peste 5000 de carti
citite si in mare parte intelese, ce a ce la tine e
inimagibil.
Tu totdeauna ai vrut sa ai ultimul cuvint, si curvele aceste
mascule de pe SCR nu vor sa-ti acorda acest drept.
Mon amour, vezi ca eu it-i dau ultimul cuvint, deci dai
si tu seama cine te haleste. Scriu foarte serios fara
nici un zimbet.....
CMT.

DOMNITZA schrieb in Nachricht
<20000927081211...@ng-cv1.aol.com>...

DOMNITZA

>documente
>From: "C.M.T." aka lucian prostul( in maghiara)

>Chit ca vioara nu a fost un stradivarius
>doar o copie reusita din Reghin tinut doi ani
>in pishat de fata mare, ca baitz. V

ba ce bine le stii Tu!!!!
faceai parte din comisia fbi-ului, nu'i asa ?

te vad foarte capabil si 'multilateral dezvoltat' : esti cind pe post de avocat
cind pe post de butler cind pe post de 'john the peeper' .... pe mosia lui
iacomi!!!!

> [...]
>El a avut trei femei in viata lui si peste 5000 de carti
>citite si in mare parte intelese, ce a ce la tine e

ps: dle iacomi, scuzele mele, nu stiam ca relatia d'le cu lucian este ... atit
de apropiata. by the way, de unde vine expresia 'iubire platonica'? de la
ce zicea platon sau de la ce facea platon, sau ....?