Normalitate

ameri...@my-deja.com

Cum era de asteptat, astazi, de ziua Inaltarii Sf. Cruci, agitatie mare pe
scr. Taiati imprejur se jura ca sunt botezati, masoni cu state vechi se plang
de succesul posibil al Romfestului, papistasi lupta contra Securitatii si asa
mai departe. Sf. Cruce ingrozeste duhurile necurate, care la randul lor ii
agita pe cei peste care au stapanire. Dar fiecare va plati atat in viata cat
si dupa moarte, daca nu se pocaiesc, dupa cele facute, spuse, scrise si
gandite. Avand in vedere ca dusmanii Credintei s-au inmultit iarasi pe scr,
va trebui ca sa incepem din nou sa postam texte ortodoxe, rugaciuni de
exorcizare si Sf. Icoane. "Dumnezeu sa ne pazeasca de neamul acesta" - cum
spune Psalmistul.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Aschiuta

In article <8pqvan$46u$1...@nnrp1.deja.com>, ameri...@my-deja.com wrote:

> [...]
>va trebui ca sa incepem din nou sa postam texte ortodoxe, rugaciuni de
>exorcizare si Sf. Icoane. "Dumnezeu sa ne pazeasca de neamul acesta" - cum

Hai bai americane zi-ne si noua cine-i Palmistul ala?

Luceafarul

De la Amerigo citire:

> [...]
>mai departe. Sf. Cruce ingrozeste duhurile necurate, care la randul lor ii

BAAAAAAA OAIE NEFUTUTA CU JUMA DE CREIER TACTU A FOST DEMENT DIN GHEBOAIA
FUTUTI CATAPETEASMA NEAMULUI TAU DE LABAR SIFILITICULE SLOBOZIMAS IN NARILE
TALE SAMI DAU PE CARICI CU SEU TOPIT DIN PUTOAREA DE MATA CARE SA CORDIT CU
POPII LA MAICI UNDE TEA FATAT ESTI POSEDAT DE DUHURI RELE BAAAAAAAA CURVA
MASCULINA CU COAIELE INVERZITE DE LABA SI DE CACATUL DIN CURUL RAPOSATILOR DIN
MORGA DE LA BALACEANCA HALESTI RAHAT NATIONALIST ATI NENOROCIT ROMANIA CU
ORTACII VOSTRII DE PRM ISTI CURISTI FUTUVA PASTELE SI CRUCEA SI LUMINARILE SI
ANAFURA SI PRESCURA DIN BUCII CRISTOSILOR OLIGOFRENI AI MAMILOR VOASTRE
SIFILITICE TU SI VADIM SINTETI TULBURATI DE DUHURI NU SINTETI CU NIMIC MAI BUNI
DECIT MISU SI EXTREMISTII BOZGORI BALEGAMAS DE MOLITFELNIC PISAMAS IN GURA
VOASTRA DE SFESTANIE SLOBOZIMAS IN CADELNITA SA VA UNGA DE VINDECARE DE BOALA
EXTREMISMULUI MA PIS DE AGHEASMA SA TE STROPEASCA CU EA
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MA GINDEAM LA VOI AZI NOAPTE SI MI SA SCULAT PULA CA MA ISPITEAU GROZAV
DUHURILE SI SE FACEA CA DUHURILE LUARA CHIPURILE ADINC AFURISITE ALE LUI
SPATLABARU SOBO_LAN AMERIGO ARHANGHELU MISU PAPISTASU CORDEANU CIUSCA DOMNU
TUDOR SI TRUPA DE BOZGORI EXTREMISTI BULA PIZDIGOI CUNTELE DE MUNTE CLIT FUNARU
SI ALTE DUHURI MAI MARUNTE SI DUHURILE SE LEGANU LASCIV DIN BUCI SLOBOZIND
FASAIELI DE TAMAIE BEHAIAU O RUGACIUNE DIN BUZE DE OI NEFUTUTE

MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE.....

UN COSMAR CREDEAM CA MAM CACAT IN SUS CA ERAU CITA FRUNZA SI IARBA SI EU CU O
SINGURA PULA SA FAC FATA LA DINSII CAS OM BATRIN SI RESPECTABIL CARE NU MA TIN
DE PERVERSIUNI DAR BLASTAMATII DUHURILE PAREAU NETULBURATE DE NELINISTEA FALICA
CARE MA CUPRINSESE

MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE.....

DOMLE CE COSMAR FUSEI SIGUR CA NU MAI APUC SA POCAIESC NICI O OAIE NEFUTUTA LA
CEASU CEL MAI NEGRU TOCMAI CIND CREZUI CA MA AJUNSERA BLESTEMELE SI ACATISTLE
LUI AMERIGO MA TREZISI INSPIRAT DE MUZA SI LE FACUI O POCAINTA:

Amerigo cu parastasu
si cu Misu papistasu
mai catolic decit Papa
de la morti au baut apa
cacat mare cacat mic
baga-n ei cu tiriplic
pina nu mai e nimic
dau cu limba de pitic
pe la Sfintii din Lindic
pule-n guri ei si-au infipt
de halesc slobozu fript

mihai.ch...@usa.net

In article <20000914145229...@ng-fi1.aol.com>,
lucea...@aol.com (Luceafarul) wrote:

BA LUCII BAAAAA, BINE-AI REVENIT BAAAA LUCIANEEEEE BAAAAAAAAAAAAA,
NE ERA DOR DE TINE BAAAAAAAA........

LUCIAN MISU

coren

Imi place cum ii ti la respect, Maestre !

Marele Domn Pulosul

ameri...@my-deja.com wrote:
> Cum era de asteptat, astazi, de ziua Inaltarii Sf. Cruci, agitatie
mare pe
> scr.

CARE CRUCE PARINTE? ZICI DE MONUMENTUL DIN LUMINIS CTITORIT DIN
CONTRIBUTIA LU BURLACU CARE CREDE IN ZAMOLXE?

> Taiati imprejur se jura ca sunt botezati,

PARINTE EU NU SINT TAIAT IMPREJUR EU AM PREPUT DA SA STI CA SINT SI
TAIATI DASTIA PRIN IMPREJURIME CARE SINT CRESTINI DE EGZEMPLU COPTII!
NU VA INVATAT LA BANEASA SAU UNDE AI STUDIAT TEOLOGIA?

masoni cu state vechi se plang
> de succesul posibil al Romfestului,

DACA NU VEDEAM LA SFINTIA TA REMARCA ASTA LA ROMFEST NICI NU MA OBOSEAM
SA CITESC CEA POSTAT FRAU NICOLESCU.

papistasi lupta contra Securitatii si asa
> mai departe.

SI ASTIA PAPISTASII DE CE NAR LUPTA CONTRA SECURITATII? EU DOAR INTREB
FINDCA NU SINT PAPISTAS.

Sf. Cruce ingrozeste duhurile necurate, care la randul lor ii
> agita pe cei peste care au stapanire.

AM VAZUT SI EU IN FILME CU DRACULA CA CAM ASA E.

Dar fiecare va plati atat in viata cat
> si dupa moarte, daca nu se pocaiesc, dupa cele facute, spuse, scrise
si
> gandite.

PACATELE MELE DECIT SA PLATESC CA SI ASA AM DATORII MAI BINE MA
POCAIESC DA NU STIU CUM.

Avand in vedere ca dusmanii Credintei s-au inmultit iarasi pe scr,
> va trebui ca sa incepem din nou sa postam texte ortodoxe, rugaciuni de
> exorcizare si Sf. Icoane.

NU UITA PARINTE DE TAMIIE ELECTRONICA!

"Dumnezeu sa ne pazeasca de neamul acesta" - cum

> spune Psalmistul.

CARE NEAM? CARE PSALMIST?

--
Marele Domn Pulosul care vã trage la muie bãããã!!!

C.M.T.

Baaaaa amerigo.
Nu mai fa trei lucruri concomitent, adica sugi pula
lui spateru, te lasi futut in cur de dacicus si mai
dai si pe tastatura. Sau te crezi napulion?

ameri...@my-deja.com schrieb in Nachricht
<8pqvan$46u$1...@nnrp1.deja.com>...

> [...]

rugaciuni de

>exorcizare si Sf. Icoane. "Dumnezeu sa ne pazeasca de

Bula 00001

LABAFLERU apucat da criza da epilesie facu oun lighiean da clabuci pa secereaua
cea ingaduitoare luand la rind :

> [...]

>TUDOR SI TRUPA DE BOZGORI EXTREMISTI BULA (!!!) tz-tz-tz !! aci ai belito cu
fulgi cu tat !!

PIZDIGOI CUNTELE DE MUNTE CLIT
>FUNARU
>SI ALTE DUHURI MAI MARUNTE SI DUHURILE SE LEGANU LASCIV DIN BUCI SLOBOZIND
>FASAIELI DE TAMAIE BEHAIAU O RUGACIUNE DIN BUZE DE OI NEFUTUTE

AI UITAT DA JUDEOMASONI BAAAAAAAA LEIBEAFERE
SI NAI ZIS NIMICA DA TALMUDU MASII CARE SAR ASORTA CU CRUCEA SI CADELNITZA
BAAAAAA BICISNIC ORDINAR . SCAPARE SAU .../??????
AIEA NU IE ECSTREMISTI PUPALEAI CURU INAITE SA TRAGA APA SI LOR DA MAI ALES LA
CRESTINI CU AMERICANU
IN FRUNTE !!!!!!!!!!!

DALA TOTI CEI MAI DA SUS AMINTITI DA TINE :

>MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE.....

SI MAI ALES DALA SPATARU 4M !!!!!!

SIACU ZGUBILITC CU CREIERILE MUCI PASHOL NAPOI LA COCINA DA DOMICILIU !

DUMNEZEU SA TE IERTE SI SA TE AIBA IN GRIJEA LUI LA JUDEACATA DA APOI !

AMIN !

Luceafarul

bula...@aol.com (Bula 00001) critica ratiunea:

> [...]
>BAAAAAA BICISNIC ORDINAR . SCAPARE SAU .../??????
>AIEA NU IE ECSTREMISTI PUPALEAI CURU INAITE SA TRAGA APA SI LOR DA MAI ALES

Coane Bula, las-o ca macane ! In capul tau se amestecatara toate si s-a creat
un ghiveci, o hazna a gindirii. Ma Bula, cine a semnat tratatu' cu Ucraina,
talmudu ? Cine a candidat pe contractu' cu Romania, judeomasonii ? Cine a
nenorocit tara in 10 ani de guvernare neo-comunista, bozgorii ? Cine ma Bula la
votat pe Petre Roman, fanarul ? Cine ma are sa-l voteze pe Iliescu sau pe unul
din ciracii lui, jidanii ?

Daca da, va pup in cur pe amindoi. Nu ma Bula, toate relizarili astea au fost
infaptuite de romanasii nostrii de rasa cea mai autohtona. Nu strainii sint cei
care-si bat joc crunt de 90% dintre romani.
Si Americanu bietul de el, stie una si buna, o da cu cele sfinte. E buna si
asta, n-as zice nimic daca auzul nu m-ar avertiza ca cele sfinte sint armonie
cu tam tamul lui Vadim si mai nou, chiar cu emanatiile celor care au semnat
tratatul cu Ucraina.

E mai usor sa injur, decit sa incerc sa fac randuiala in haznaua gandirii tale
:)

Bula 00001

Bre coane Lucefere (al de sara sau al da dimineatza ?!) haznaoa gindirii mele
ie mai linpede dacit cacatu din capu multora si nam dezagreiat niciodata ca
ceiacei in Romaniea ie made in Romaniea chiear daca nu mereu in proportie da
suta la suta.

>Coane Bula, las-o ca macane ! In capul tau se amestecatara toate si s-a creat
>un ghiveci, o hazna a gindirii. Ma Bula, cine a semnat tratatu' cu Ucraina,
>talmudu ?

Nu bre dar recomadarili oashintonului iea pus stioloun mina lu Milica ca
itegrarea in ioropa si nato cerea musai.
Cit da talmud io nam probleme da vaz can toate loarili da cuvint te dai la
cruce si cadelnitza(iear apcilea cel mai mare inamic al crucii si cadelnitii ie
talmudu) ceiea ce nare nicio vina nici in tractatu cu ukraina nici in sitoatzia
din tzara. Tot cacatu ie malacsat acolo da urmasii celor veniti pa tancuri, da
cei cea studieat la kagebeu in paralel cu politeknika da 3 ani speciealitaea
ape da ploaie sau finantze da partid.

> Cine a candidat pe contractu' cu Romania, judeomasonii ?

Nu bre iei na catindat iei numa a ajutat ...ashea dezinteresat ca
iei...de...vrea numa binele omenirii da altruisti ce ie :0))
Punel sa jure pa Don Pedro pa toata Apaca ca nu ie ashea :))

>Cine a
>nenorocit tara in 10 ani de guvernare neo-comunista, bozgorii

A ajutatara si iei din plin ca de ca tot minoritaru inpartieal a facut parte
din toate guvernarili zbierind numa una : noi vrem sa ne folosin linba ! in
universitaea noastra !
Ba acu catindatu lor(tat ala vechiu din 96) Frunda a zis ca daca ajunge acolo
sus in deal la Cotrocesti (visu unei nopti da vara !)
iel o sa aiba grije da natiunea (!!) magheara
ca sa traieasca can ocident si da problemeli Transilvanii. Cel putin Emil a
fost mai altruist, iel sa vrut presedintili tutulor romanilor mai ales acelor
da nul votasera ca pai dal votasera ii avea dajea in poz^naru dala cieas :)

>? Cine ma Bula la
>votat pe Petre Roman, fanarul ? Cine ma are sa-l voteze pe Iliescu sau pe
>unul
>din ciracii lui, jidanii ?

Pai ce iei nare drept la vot mai Lucefere ?!?

>Daca da, va pup in cur pe amindoi. Nu ma Bula, toate relizarili astea au fost
>infaptuite de romanasii nostrii de rasa cea mai autohtona.

Romanasii nostrii aotohtoni da toate rasili si cofensiunili a contribuit numa
ca gloata ca multi na stiut ce face ca indoctrinarea comunista servita da
generatii dalungu a peste 50 da ani aproape ca creieat OMU NOU da cireada care
vorba lu un flacau dala antip[ozi ie invatat sa i sa dea si sa i sa
spuna.Bravii nostri Itelectoali rezistenti pa toate caili culturalnice na
reusit sa creize un antidot care sa ielimine otrava ideologica comunista, spre
necinstea lor si drept pen'care merita un HUOOOOO !!!! din bojoci .

>Nu strainii sint cei
>care-si bat joc crunt de 90% dintre romani.

Si iei da mai putin; iei ma mult sta pa tushe si sa distreaza .

>Si Americanu bietul de el, stie una si buna, o da cu cele sfinte.

Si cele sfinte face parte din cultura si ie mai la locu lor pa un sait
culturalnic dacit
alte porcarele turnate si tunate cu majuscule cu ura sau fara cu intentie sau
numa la distractie.
Ie la moda aci pa secere sa te dai la crestinizm, mai ales in cel ortodocs. Pa
mine nu ma deranjeaza niciun fel da publicare religioasa, da cruce si
cadelnitza, da talmud, semiluna sau chiear
vudu :0)

>E mai usor sa injur, decit sa incerc sa fac randuiala in haznaua gandirii
>tale
>:)

Simtete ca acasa !!

Numa nu uita :

Voteaza O !! Voteaza gindirea linpede, viitoru !!

Luciean Bula

PS cele da mai sus a fost iemanate din haznaoa gindirii mele propii :))

Cristian Croitoru

Maestre, articolul asta e o raritate..

Cristian Croitoru

spa...@my-deja.com

.

> [...]

> EXTREMISMULUI MA PIS DE AGHEASMA SA TE STROPEASCA CU EA
> BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ia mai da'te tu in pizda ma'ti ba ciumete. altceva, in afara de cacatu
pe care'l tot repeti, mai ai de spus?

> [...]

CLIT FUNARU
> SI ALTE DUHURI MAI MARUNTE SI DUHURILE SE LEGANU LASCIV DIN BUCI

ia da'le tu o limba intre buci sa vezi cum se linistesc duhurile astea.
da mai bine renunti la heroina, baaaaa, probabil ca nu o sa mai ai
vedenii, ai sa visezi numa ca o futi pe ma'ta, de asta nu scapi decat
cu un glonte in cap.

> MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE.....

asa, berbecule, sa ia parte

> MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE MUIE, MUIE, MUIE, MUIE, MUIE.....

tine'o asa

> [...]
ACATISTLE
> LUI AMERIGO MA TREZISI INSPIRAT DE MUZA SI LE FACUI O POCAINTA:

te trezisi inspirat de pizda ma'ti, baaaa, fraiere, ai mai postat
cufureala asta de cateva ori, baaaa, 'te dracu de prost, probabil a
stat si ai cacat la ea fo luna si acu la intervale de cateva saptamani
o bagi, poate uita lumea si curen cel cu buzele senzuale si croitoru,
labarul poliomelitic din pula cu sacu vor zice iar: "baaaaa, ce distept
e asta."

> Amerigo cu parastasu
> si cu Misu papistasu
> mai catolic decit Papa
> de la morti au baut apa
> cacat mare cacat mic
> baga-n ei cu tiriplic
> pina nu mai e nimic
> dau cu limba de pitic
> pe la Sfintii din Lindic
> pule-n guri ei si-au infipt
> de halesc slobozu fript

rahat cu mac, ma cac si io in pizda ma'ti.

spa...@my-deja.com

In article <20000916131528...@ng-cg1.aol.com>,

> [...]
a creat
> un ghiveci, o hazna a gindirii. Ma Bula, cine a semnat tratatu' cu

baaaaa, pai cine, baaaa, tactu constantinescu, la comanda vestului,
futute'n gat sa ti'o trag, ca sa te bage in nato, ba, ca daca nu semna
acu era scuza cea mai buna a americanilor ca nu ne'au luat in caruta
lor iar tu injurai ca de ce pizda ma'ti nu a semnat tratatu, ca de aia
nu am fost admisi. mai da'te'n cacat ca esti prost.

> Cine a candidat pe contractu' cu Romania, judeomasonii ?

da cine i'a dat ba ideile astea? crezi ca i'a cacat doar creeru lui
mizeriile astea? si apoi, ce alternativa aveau ba romanii? ilici? tu cu
cine pizda ma'ti ai fi votat? cu mudava?

>Cine a
> nenorocit tara in 10 ani de guvernare neo-comunista, bozgorii ?

au avut si ei partea lor, da'i in pula mea, i'a durut in cur de tara,
nu au vrut decat spuza pe turta lor. mai da'te in carici, sa ma lingi,
esti prost. au guvernat patru ani, ce pizdelnita mami lor, ce'au facut
special?

>Cine ma Bula la
> votat pe Petre Roman, fanarul ? Cine ma are sa-l voteze pe Iliescu
sau pe unul
> din ciracii lui, jidanii ?

da petre roman nu e jidan, baaaa? romanii au votat un jidan , si inca
din gasca de la stanga, ce pula mea ragi? acu esti antisemit?

> [...]

> infaptuite de romanasii nostrii de rasa cea mai autohtona. Nu

strainii sint cei
> care-si bat joc crunt de 90% dintre romani.

daca voiau, ne puteau arata cum sa evitam tot cacatu asta,, da i'a
durut in pula, ba chiar l'au incurajat. pentru ca romanul, dupa 50 de
ani de cacat fortat, nu are cum gandi ca helmuth kohl, baaaaa,
trezeste'te, oamenii aia habar nu au ca se poate trai mai bine si, in
special, nu au reper la care sa raporteze minciunile cu care'i inundata
viata.

> [...]
armonie
> cu tam tamul lui Vadim si mai nou, chiar cu emanatiile celor care au

cacat, daca te'ai screme putin si ai gandi, ai vedea ca e invers, vadim
si gasca incearca sa fie in armonie cu Biserica, tot din interes
politic,bineinteles.
biserica nu are cum fi in "armonie" cu viermii astia, Biserica are doua
mii de ani si a ramas aceeasi.
acu doua mii de ani vadim, ilici si tapu nici macar forma unui cacat
baltat nu o aveau.

> E mai usor sa injur, decit sa incerc sa fac randuiala in haznaua
gandirii tale
> :)

io cred ca ti'e mai usor sa injuri, in general, ce mare scofala sa
repeti fo suta de cuvinte invatate cu chiu cu vai.
:) si Mult Mai Multa Muie.

DOMNITZA

>Subject: Re: Normalitate
>From: spa...@my-deja.com
>Date: 9/25/00 11:57 PM Easte

ptiu spatare ... pardon, lucian ...ce putzi!!!!

DOMNITZA

>Subject: Re: Normalitate
>From: spa...@my-deja.com
>Date: 9/25/00 11:36 PM Eastern Daylight Time

ptiu ca si 'acilea' puteeee!

'aaaaa'? DA!

> un glonte in cap.

evrika!!!! vezi ca da apa p'afara!!!!!!!

Bula 00001

>From: spa...@my-deja.com
>Date: 9/25/00 11:36 PM Eastern Daylight Time

Da iel nu sa prinde si nici nu sa leaga Jupan Boeruli matali precum ca apa da
gasca. Ieata OMU !! cum a iecsklamat marili barbat care o fost Gambetta :0))
Iel ie ala(nu Ganbeta ci Lucidefer da care memeuuu zicea ca gaseste niscai sens
:)))

Saltare

PS voteaza O ! ;)))

raspo...@yahoo.com

In article <20000926202254...@ng-fg1.aol.com>,

bula...@aol.com (Bula 00001) wrote:
> Iel ie ala(nu Ganbeta ci Lucidefer da care memeuuu zicea ca gaseste
niscai sens
> :)))

Las' bre Bula, ca va fac io viata interesanta, asa cum zic chinezii.

http://www.geocities.com/raspopitul