REFERENDUM: Lovitura de Stat sau Razboi civil ?

30 wyświetleń

ROMANIA VECHE

nieprzeczytany,
20 wrz 2000, 03:00:0020.09.2000
do
Votati !

Pazvante Q

nieprzeczytany,
21 wrz 2000, 03:00:0021.09.2000
do
>Subject: REFERENDUM: Lovitura de Stat sau Razboi civil ?

>Votati !

Daca astea sunt singurele optiuni, io votez pentru referendum.

Aschiuta

nieprzeczytany,
21 wrz 2000, 03:00:0021.09.2000
do

In article <20000920215845...@ng-bh1.aol.com>, pazv...@aol.com
wrote:

> Lovitura de Stat sau Razboi civil ?

>Daca astea sunt singurele optiuni, io votez pentru referendum.

Eu votez pt. Lovitura Civila, ca sa impacam si capra si varza

Archivist4

nieprzeczytany,
21 wrz 2000, 03:00:0021.09.2000
do
>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 09/20/2000 9:21 PM Pacific Daylight Time

>Eu votez pt. Lovitura Civila, ca sa impacam si capra si varza

Bai Surcica ia nu mai spune ca votezi ca tu nu mai esti cetatean Roman.

Aschiuta

nieprzeczytany,
22 wrz 2000, 01:01:0422.09.2000
do

In article <20000921104151...@ng-fi1.aol.com>, archi...@aol.com
wrote:

>Bai Surcica ia nu mai spune ca votezi ca tu nu mai esti cetatean Roman.

NUUUUUUU???? Iete al driacu', mi-au "umflat-o" si p-asta! Acum inteleg si eu
de ce am cocoasa!

Nowe wiadomości: 0