O nedreptate care trebuie reparata cat de curand

ameri...@my-deja.com

Imi permit sa-i atrag atentia D-lui. Coren ca ar fi corect sa fie luata
in considerare activitatea indelungata si efortul neprecupetzit al
aceluia care semneaza Florin Predan. Dansul incearca prin toate
mijloacele care ii stau la dispozitie sa se faca remarcat de Dv. si
altii asemenea Dv. Mentionez ca va ia apararea de cate ori este (si nu
este cazul), zice ca e roman insa are atitudine de antiroman in mod
consistent si fara a-i fi rusine de rudele sale, spune ca a fost botezat
Ortodox insa isi bate joc de Crestini (in masura in care ii permite
capacitatea intelectuala, insa e in mod permanent entuziast).
Este un element care poate fi folositor (chiar si in mod limitat) pentru
ca poate fi prezentat ca roman independent, liber cugetator.
In cazul in care va fi neglijat in continuare, s-ar putea ca sa intre
intr-o stare de depresiune si sa-si dedice viata in intregime jocurilor
de strategie (computerizate), pierzandu-se un element capabil, cu spirit
de initziativa.
In cazul in care i se va da atentia cuvenita, ar putea deveni un exemplu
viu si pentru altii care il emuleaza, dar care inca nu sunt lamuriti
asupra avantajelor pe care le-ar obtine daca s-ar pune si ei trup si
suflet pentru cauza antiromanismului.
As sugera ca sa fie insa scolarizat cat de cat, astfel incat sa
depaseasca faza oarecum infantila de "ba p'a matii" si "cine zice ala
e".

Traiasca lupta pentru pace ! Hurray.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

JULIAN1997USA

>From: hunte...@my-deja.com

>Asemanarea dintre acest pui de lele si Jamie Shea

Cum l-ai ales tocmai pe Jamie Shea? Ce te-a fascinat atat de mult persoana lui?

M16

Dr.Horst

Ajutooooor!
Ciupeste-ma careva ca am impresia ca visez!
Ce-a patit domle americanul ca tine un asemenea discurs? Si-l incheie cu
lupta pentru pace ca un adevarat tovaras. L-o fi impersonat cineva? Io unul
am copiat mesajul asta antologic (si aproape uman) in dosarul meu personal,
la loc de cinste. E pentru prima oara cand americanul se exprima (aproape)
ca un om obisnuit si nu ca un pervers batran spionand din dosul propriilor
lui cuvinte ca altii de dupa o perdea.

coren

<ameri...@my-deja.com> wrote in message

> [...]
> consistent si fara a-i fi rusine de rudele sale, spune ca a fost botezat
> Ortodox insa isi bate joc de Crestini (in masura in care ii permite

Ba, americane, creier de gaina, ce te doare ca un crestin imi ia apararea ?
Ce, esti discipula lu Tirfa ?
Si in afara de asta, arata-mi un rau ce am facut pe secereu, ca trebuie
sa fiu atacat ?
Tu esti poate Alexsandru Soare ?

Dr.Horst

Auleu, am zbarcit-o fara sa-mi dau seama. Stai usor neica, nu ma refeream
deloc la continutul mesajului lui rtcorp, de fapt nici n-am citit cu atentie
despre ce era vorba (ce rost ar fi avut?). Sa stii ca io unul il stimez
teribil pe Florin si n-am absolut nimic, da absolut nimic contra lui. Nici
gand sa fi luat drept bune balivernele lui musiu rtcorp. Io m-am referit
doar la forma mesajului, adica n-am intalnit de data asta la fiecare
doua-trei cuvinte Dumnezei, scripturi si pilde crestinesti, ba omul a
strecurat chiar si-o injuratura-doua si chestia asta m-a impresionat, caci
nu-s deloc obisnuit ca americanul sa se exprime (aproape) normal. Vezi, am
pus "aproape" intre paranteze si-acum si data trecuta. Da chiar daca se
exprima ceva mai normal, tot tampenii debiteaza, asta e clar, asa ca suntem
de acord, n-are rost sa fii dezamagit. Zau imi pare rau, nene, ca am dat-o
in bara. E clar, nu sunt in ziua mea buna, ma duc sa ma culc. Si cinste
matale ca-l aperi pe Florin, desi zau nu era necesar in fata mea ca si io
gandesc tot la fel.

cala...@my-deja.com

In article <86mlmi$2fu4$7...@news4.isdnet.net>,

"Dr.Horst" <dr.h...@vnumail.com> wrote:
> [...]
(aproape)
> ca un om obisnuit si nu ca un pervers batran spionand din dosul

Traiasca dragostea intre popoarele fratesti!!!!
Jos fascistii!!!!!!!
LIbertate, libertate, ...
ole, ole, ...
Jos cu cotropitorii si invadatorii turci!!!!

Nicu Calancea Bulibasa de Cacanesti

coren

> [...]

> viu si pentru altii care il emuleaza, dar care inca nu sunt lamuriti
> asupra avantajelor pe care le-ar obtine daca s-ar pune si ei trup si

Ba porcule, vad ca portia ce ti-a servit Maestru' de Craciun nu te-a lecuit.
O dai si tu cu antiromanismul, paranoidule ?
Chestia cu jocurile pe computer a esuat , incearca sa-l pocaiesti pe pungasu
GF,
si afla de la el unde a ascuns banii .

Cristian Croitoru

"Dr.Horst" <dr.h...@vnumail.com> :

> [...]
> ca un om obisnuit si nu ca un pervers batran spionand din dosul propriilor

Daca asta e mesaj de om obishnuit, nivelul matale de "om obishnuit" nu prea
corespunde cu al meu..

Florin Predan

> Imi permit sa-i atrag atentia D-lui. Coren ca ar fi corect sa fie luata
> in considerare activitatea indelungata si efortul neprecupetzit al
> aceluia care semneaza Florin Predan.

Aceluia care E Florin Predan, bai boule, nu numai semneaza, ca eu nu sint
cirpa de teapa voastra sa semnez cu tot felul de nume de cacat.

> Dansul incearca prin toate
> mijloacele care ii stau la dispozitie sa se faca remarcat de Dv. si
> altii asemenea Dv.

Esti dobitoc, dar nu mai spun nimic nou. Toata lumea stie. Ma distrez si eu
aratind "valoarea" voastra. Te deranjeaza? Faci clabuci? Cu atit mai bine.
Asta si vreau

> Mentionez ca va ia apararea de cate ori este (si nu este cazul),

Hai sa mori tu! Gata m-ai depistat. Ce inseamna domnule vigilenta proletara,
pardon nationalista ca aia e la moda acu'

> zice ca e roman insa are atitudine de antiroman in mod
> consistent si fara a-i fi rusine de rudele sale,

Vrei sa dai un exemplu bai pulachis in sensul asta? Hai, fa-ti tema de casa,
si cauta pe deja news un singur articol in care am atitudine de anti-roman.
Daca nu esti competent, ca tu nu te atingi de unelata diavolului, atunci fa
o cerere la sefii de la partid sa dea sarcina de lucru altui politruc. Eu am
atitudine de anti-dobitoci de teapa ta si a celorlalte lichele anonime.

> spune ca a fost botezat Ortodox insa isi bate joc de Crestini

La fel ca mai sus. Vrei sa dai exemple? Nu poti, bai, esti prea prost. Dar e
binecunoscuta metoda "cine nu e cu noi e dusmanul poporului". Vad ca ai
invatat-o bine si ti-e greu sa te dezlipesti de ea. De fapt nu ti-e greu,
ti-e imposibil, esti prea prost.

> Este un element care poate fi folositor (chiar si in mod limitat) pentru
> ca poate fi prezentat ca roman independent, liber cugetator.

SINT roman independent! Te deranjeaza evident, tu ai nevoie de boi supusi,
de latratori in favoarea imbecilitatilor debitate de tine. Toti cei care
refuza devin automat vinduti si tradatori. Hai ba mai schimba placa asta
invechita, ca ai tai o tot utilizeaza din 1947 incoace.

> In cazul in care va fi neglijat in continuare,

Nu ma neglijezi tu, nici o grija. Va riciie, va deranjeaza ca nu se supun
toti intelepciunii "marelui conducator unic" (de extrema dreapta sau stinga,
nu conteaza, unic sa fie).

> s-ar putea ca sa intre intr-o stare de depresiune

Multumesc de grija pe care o manifesti! Esti "induiosator"! Stai insa
linistit, nu-ti pierde somnul de grija mea, ma simt excelent, sint bine
dispus (multam mult si pentru contributia ta la aceasta stare) si nu vad
nici cel mai mic motiv sa fiu deprimat.

> si sa-si dedice viata in intregime jocurilor
> de strategie (computerizate), pierzandu-se
> un element capabil, cu spirit de initziativa.

Care se putea realiza stind ca boul si repetind ca un papagal ceea ce i se
dicteaza de la superiori, nu-i asa? Computerul e bun numai pentru a
imprastia cu lopata "intelepciunea" partidului unic. Pentru orice altceva
devine subit "unealta diavolului", nu-i asa?

> In cazul in care i se va da atentia cuvenita, ar putea deveni un exemplu
> viu si pentru altii care il emuleaza,

Iar esti prost. Dar ce sa-i faci, unde nu e nici Dumnezeu nu cere. Hai sa-ti
explic, desi nu esti capabil sa intelegi fara aprobare de la superiori: eu
nu am nevoie sa ma "emuleze" nimeni ba, prefer sa imi pastrez
personalitatea.

> As sugera ca sa fie insa scolarizat cat de cat, astfel incat sa
> depaseasca faza oarecum infantila de "ba p'a matii" si "cine zice ala
> e".

Lasa coane, vrajeala cu scolarizarea. Intii mai munceste tu sa emiti ceva
nou (ca de cel putin trei ani o tii pe aceeasi placa), si apoi sa te uiti in
gradina vecinului. Sau macar cere la toa' sef, pardon dom' sef, ca e de
dreapta din 90 de cind a schimbat macazul, ceva materiale de propaganda noi,
ca alea din ultimii 50 ani s-au cam invechit.

> Traiasca lupta pentru pace ! Hurray.

Te deranjeaza? Ai vrea sa tip ca tine "Traiasca lupta pentru epurarea
etnica!" Uite nu cred in chestia asta si nu strig chiar daca "valori" de
teapa ta fac spume la gura mai rau ca detergentii in apa de duritate redusa.

Sa traiesti

Florin
(ala care are curajul sa se semneze cu numele adevarat, nu cirpa de teapa
ta)

Florin Predan

<hunte...@my-deja.com> wrote in message
> In article <86lq1m$g60$1...@nnrp1.deja.com>,

> Bine zis domnule!

Sala izbucneste in urale frenetice. Se scandeaza "URAAAAA! URAAAAAA!
PARTIDU-AMERICANU-ROMANIAAA!URAAAA"

Ce sa-i faci neamule e greu sa te dezveti de obiceiuri cu radacini adinci.

> Voi adauga doar

Cum mai exista ceva de adaugat la intelepciunea nelimitata a luptatorului
erou "americanu"? Cit tupeu!

> ca respectivul se da frecvent de gol in ce priveste
> adancimea sentimentelor sale de insecuritate si neputinta

Poti da un exemplu pulachis?

> - intelectuala
> si aproape sigur si fizica - urmare fireasca a lungilor ani in care a
> practicat masturbatia.

Tot placa veche, nu-i asa! Trebuie sa fiu "curist", "onanist", etc, daca nu
sint cu voi! De ce oare, sinteti voi atit de obsedati sexual? Ca tzatele
care stau fata portii, sa afle si ele ala cu cine e, aia cu cine se! La asa
creiere, asa afirmatii.

> Asemanarea dintre acest pui de lele si Jamie Shea (fost purtator de
> cuvant al nato), este uluitoare.

Extraordinar tovarase! Ce grad de perceptie inalta! Ia zi si ala tot cu
jocurile pe computere? Ba esti mai prost ca limba rusa.

> Daca jigodia "noastra" n-ar fi vorbit
> romaneste, mai ca a-si jura ca provin din aceeasi muma.

Cum nu ai reusit inca sa primesti dosarul de la centru tovarasul "om de
bine"? Chiar asa jos esti pe scara ierarhica? Nasol! Da-i inainte lupta,
infiereaza cu miinie patriotica, demasca si poate reusesti sa mai primesti o
juma de tabla pe umar.

> 44mag

Florin
(tot cu numele real)