FELICITARI ARNOLD SCHWARZENEGGER

DACIA LAN

In California a fost ales guvernator cel care a declarat ca Hitler este pentru
el cel mai mare erou si care a facut parte in Austria din organizatiile
neo-naziste, acorul Arnold Schwarzenegger. SINCERE FELICITARI.

AS,88

Aschiutza

daci...@aol.com (DACIA LAN) writes:

Vezi ca daca mai postezi chestii d-astea pe scr, te lasa sa-i sugi pula!
Asa cum iti place tie!

ElOrator

aschiutza wrote:

(catre Dacialan)

>Vezi ca daca mai postezi chestii d-astea pe scr, te lasa sa-i sugi pula!
>Asa cum iti place tie!

Si o sa-l si ciupeasca de cur cum ii place lui Aaaahnold.

El Orator

Lupu Reloaded

Auzi moshule, ca a iesit la alegeri prietenul matale.

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

DACIA LAN

>Subject: Re: FELICITARI ARNOLD SCHWARZENEGGER
>From: "Lupu Reloaded" Stana_d...@Romania.net
>Date: 10/8/03 3:44 AM Eastern Daylight Time

>Auzi moshule, ca a iesit la alegeri prietenul matale.

Foarte bine. Bravo lui !

Burebista

DACIA LAN wrote:

> [...]
> el cel mai mare erou si care a facut parte in Austria din organizatiile
> neo-naziste, acorul Arnold Schwarzenegger. SINCERE FELICITARI.

Afla ca te inseli, Arnold Schwarzenegger este rrom din Austria.
Familia lui a emigrat din Romania la 1948. Este din neamul lui Neagu
Negru, care a fost os din osul lui Negru Voda.

Am vorbit cu New York si rromii de acolo vor organiza un mare bairam
in cinstea lui. Sint sigur ca Arnold va accepta invitatia sa se
sarbatoreasca cu conationalii sai.

DACIA LAN

>Subject: FELICITARI ARNOLD SCHWARZENEGGER
>From: daci...@yahoo.com (Burebista)
>Date: 10/8/03 8:57 AM Eastern Daylight Time

Bine mai satrarule, mananca tu mult cacat din gura ca am sa-i sugerez lui
Arnold Schwarzenegger sa faca un Auschwitz in Californa, pentru voi tiganii
care ati venit la furat in America.

Gica Freeman

el gurator cu apa'n gura:

>Si o sa-l si ciupeasca de cur cum ii place lui Aaaahnold.
>
>El Orator

uuufffff !

Gica

ce ie romanesc nu piere.

Gica Freeman

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Foarte bine. Bravo lui !

bre fleortzina, sa adresa lu alalant shwartz nu tzie. tu ieshti moashe nu
moshi. :0)

Aschiutza

In article <20031008200546...@mb-m20.aol.com>,
bula...@aol.comBARON (Gica Freeman) writes: